Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

این خیلی باحاله!!!

هار هار هار! 

From now , I will promise that I will use Google before asking a dumb question. 


#راستی... گوگل اسم خاصه! مثل اسم اشخاص و افراد مشهور... یعنی اگه بنویسی google ، ادیتور ازت غلط می گیره(مثل همین الان تو ادیتور بلاگ اسکای)، suggest  میده که:

Did U mean Google?

:D


#ای کاش اون معلم عزیزی که برای مدت ها باش جنگیدم (سر این که باو فلان کلمه بدیهتا درسته و تا آخر سال هی ازم غلط می گرفت و من هم با اصرار دوباره کلمه رو به همون شکلی که ایمان داشتم می نوشتم) این پست رو ببینه! 

U even haven't Google it & you're just saying dumb, my dear teacher!




نظرات 5 + ارسال نظر
نادم چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 11:16 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

آرزویم برایت این است:
در میان مردمی که می دوند برای زنده بودن 
آرام قدم برداری برای زندگی کردن 
به کسی اعتماد کن که بتواند سه چیز در تورا تشخیص دهد .
اندوه پنهان شده در لبخندت را
عشق پنهان شده در عصبانیتت را
و معنای حقیقی در سکوتت را

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 16:42 http://algorithmic.blog.ir/

برای زبان بیشتر وقت بذار! >:)
From now on, I promise that I will use Google before asking a dumb question.
در ضمن وقتی google رو به عنوان فعل استفاده می‌کنن اینها دیگه نیست برایش. توی جمله دومی هم باید googled باشه.
dumb هم به نظرم صفته باید بعدش یه چیزی بیاد.
در ضمن کسی که ادیتور وبلاگت رو نوشته الزاماً انقدر زبان بلد نبوده. :) یا می‌تونسته از یک نسخه‌ی قدیمی استفاده کرده باشه که خیلی درست نباشه.
دقیقاً نمی‌دونم چرا ولی haven't even باید باشه فکر کنم.
در مورد کاربرد گوگل به عنوان اسم به نظرم تو درست می‌گی که باید حرف بزرگ باشه.

کَن یو بلیو دَت آی اَم فینیشینگ مای اینگلیش اِستادی دیس تِرم اَت کانون؟!
جمله ای که نوشتم عینا تو لینکه اومده. صرفا will ش اضافست که اونم از سواد نم کشیده ی منه. بقیشو می شه گذاشت به حساب نیتیو بودن (:دی) و اینکه خودشون به اندازه ی سر قاشق چایخوری دقت نمی کنن موقع حرف زدن!
ولی جدا از شوخی "تَنکس اِ لات". با تک تک غلط هایی که گفتی موافقم(به جز haven't even). می ذارم بمونه درس بگیرم و یادم بیاد که چقدر بی سوادم!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 17:41 http://algorithmic.blog.ir/

می‌تونی باور کنی من به زور یکی دو بار ترم استارتر رو وقتی بچه بودم و ترم المنتری رو وقتی بزرگتر بودم خوندم؟‌ الآنم دارم می‌گم کلاس تافل رفتن کمکی به من نمی‌کنه.
خب گرامر جفتش درسته، ولی معنی‌هاشون فرق داره. وقتی میگی by myself یعنی خودم تنهایی این کارو کردم، وقتی میگی by me بدون تأکید روی اینه که خودت انجامش دادی و فقط داری می‌گی خودم انجام دادم.
خب به خاطر تو رفتم از توی کتاب گرامر چک کردم. گفته وقتی by ..self باشه یعنی all by ..self که یعنی همون خودم تنهایی این کارو کردم. و گفته وقتی با حرف اضافه باشه خودش مفعول نیست و باید me به کار ببری. حالا اینجا فکر کنم by هر دوی این حالت‌ها هست. یعنی برای عکس گرفتن باید حرف اضافه by به کار ببری.
به نظرت باید بشینم گرامر بخونم؟ نمی‌شه به امید شباهتش با جمله‌هایی که شنیدم برم امتحان بدم؟

آخه باو کانون اصن برای کسایی که از زیر کار در می رن به درد نمی خوره. بعد هم اینکه گند میزنه به اسپیکینگ و لیسنینگ و تا حدی هم رایتینگت... چون بیشتر وقت هاش سر کلمات جدید و ریدینگ می گذره.
برای همین کلا تافل مقوله ش جداست!
مرسی، منم از معلمای زیادی پرسیده بودم. جواباشون دقیقا به این می خوره که هر دوتا مدل طبق همینی که گفتی درست باشن.
واقعا نمی دونم. یه سریا هستن به صورت ذاتی الهه ی زبانن! مثل یه جور استعداد. خب اگه مثل اونایی که برو خیلی هم راحت قبول شو. ولی خوب من شنیدم رایتینگ های تافل خیلی سخته... مثل موضوع انشا هایی که آدم اصن نمی دونه چی کارش کنه. یعنی حتی اگه گرامرت رو فول باشی، اسپیکینگ و رایتینگت بازم نقش خیلی مهمی دارن. چاره ی اونا هم فقط تمرین متوالیه فک کنم...

wikidelphi چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت 18:14 https://wikidelphi.com/

دوست دارم بازم به وبلاگتون سر بزنم بیشتر مطلب هاتون را کی قرارمیدید
خیلی ممنون میشم بگید

wikidelphi چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت 18:18 https://wikidelphi.com/

دوست دارم بازم به وبلاگتون سر بزنم بیشتر مطلب هاتون را کی قرارمیدید

خیلی ممنون میشم بگید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد