Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

کلش آف کلنز!

همممممممم...

خب تو روح اون کسی که یه کنکوری رو به همچین چیزی معتاد کنه.

البته در مورد من کسی در کار نبوده.

خودم کردم که...

# نمی دونم چرا تو اون قسمت چتش فقط عرب ها هستن. :|

# آها راستی سازنده ش واقعا کار خاصی نکرده... کپی پیست تراوینه! فقط چون رو موبایله این همه مردم عاشقش شدن. در حقیقت اینایی که می گن کلش آف کلنز خداست ، تا حالا رنگ سرور اسپید تراوین رو به خودشون ندیدن... چیه فقط وقت می گیره و ابله هایی مثل من رو گول می زنه که وقت تلف کنن صرفا. باز صد  رحمت به سرور اسپید!

#اگه صرفا اون شجاعت رو نمی داشتم که همه ی اپ های موبایلم رو پاک کنم تا جا برای این یکی باز شه وضعم این نبود. اعم از : Cut the Rope ; Cut the box; Iran android و خیلی های دیگه که الان حضور ذهن ندارم... حسرت می خورم واسه اون همه مرحله هایی که آن لاک کرده بودم. واسه همه ی trophy  هام،مدال هام،جام هام.... الان با چی ثابت کنم که "کات د روپ" رو تا تهش سه ستاره گرفتم ؟ :-(

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 13:09 http://algorithmic.blog.ir/

مرسی میرم امتحان می‌کنم!
یعنی انقدر تبدیل کردن یک برنامه به برنامه موبایل ساده است؟ آخه توی کامپیوتر کلی سخت افزار هست و توی موبایل نیست. البته به نظرم این تحت وب باشه و تا جایی که یادمه اونها هم دردسر داشتن. فقط همین که روی همه‌ی مرورگرهای وب کار کنه هم زحمت داره برای همین مثلاً پرتال اکثر دانشگاه‌ها فقط با IE باز میشه (همین طور خیلی از سایت‌های دیگه!).
تو کلاً درس نمی‌خونی یا وقتهایی که درس نمی‌خونی دیگه به درس خوندن فکر نمی‌کنی؟ چون من توی وبلاگ دوران دبیرستانم هم همه‌اش در مورد درسها می‌نوشتم.

البته من منظورم این نبود که برنامه نویسیشون عین همه. چون تراوین رو تحت وب نوشتن و تو صفحه مرورگر باز می شه. ولی کلش آف کلنز خودش یه محیط جداست برای بازی. منظورم این بود که تا حدی ایده-دزدی به حساب میاد، چون تکراریه.
صرفا سعی می کنم از درس و مشق و کتاب کمتر بنویسم.
دوست ندارم آدمی باشم که همه ی دغدغه هاش خلاصه شه تو درس و امتحان.
حس می کنم به قدر کافی زندگی رو واسمون اشباع کردن از درس... البته خیلی هم خالی از اتفاق های مرتبط با درس نیست ها! الان که نگاه می کنم پست هام یکی در میون یه نشانی از مدرسه توش هست.

wikidelphi چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت 18:49 https://wikidelphi.com/

دوست دارم بازم به وبلاگتون سر بزنم بیشتر مطلب هاتون را کی قرارمیدید

خیلی ممنون میشم بگید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد