Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

وقتی تو کل عمرت یه "معلم" ادبیات گیرت اومده...

من درد در رگانم

حسرت در استخوانم

چیزی نظیر آتش در جانم پیچید...


هی

   یاوه

      یاوه

         یاوه

            خلائق!

گیجید و منگ...


# چرا پایه مون با یه دیوونه ی روانی بود که گند بزنه تو هممممه چی؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 07:50

کی هست این معلم ادبیات؟ من هم یادمه از احمدنیا و شعر معنی کردنش خوشم میومد. اولین بار اونجا حس کردم این شعرها قراره معنی هم داشته باشن.
برای اینکه معلم کنکور رو همه خوب میارن ولی برای پایه کسی انقدر پول نمیده. :) نیمه‌ی پر لیوان رو ببین که الآن یک معلم خوب داری! حالا واقعاً خوبه یا چون یک شعری خونده که دوست داشتی داری میگی خوبه؟

کلا از راهنمایی حس می کردم معلم ادبیات هامون با این روش های درس دادنشون حق مطلب رو ادا نمی کنن. اون قدر تو معنا کردن شعر ها گم می شن که خود شعر فراموش می شه. خب واقعا در حق شعر اجحاف می شه! این شعر رو اولین بار بود می شنیدم؛ ولی خب اون قدر خوب خونده شد که فورا به دلم نشست. در کل از معلم هایی که تا به این حد به شعر اهمیت می دن حمایت شدیدی می کنم. :دی
بعضی از معلم ها حتی زحمت خوندن شعر کتاب رو به خودشون نمی دن. یه راست می رن سراغ نکته های مسخره. تا اون حد که شاگرد بلده هوار تا نکته از تو شعر در بیاره در حالی که حتی بلد نیست بخونش! :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد