Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

every thing and nothing

آقا عنوان رو بخونین قشنگ! فرقش با عنوان وبلاگ من فرقی بین یک and  و یک  but!

خب همینه که یکیش می شه وبلاگ شخصی من و دیگری میشه وبلاگ شخصی Eion  یا سر گواین!

اصلا هم تقلب نکردم... شاید ضمیر نا خودآگاهم تقلب کرده باشه ولی از خودم مطمئنم.

خیلی وقت پیش دیده بودمش. نوشتم که ثبت شه! همین×

# حس بدی نداره که اسم وبلاگت عین وبلاگ یکی از سلبریتی ها باشه.

# راستی زن زلیل! یا همون ز.ز. ی خودم. شاید باورت نشه ولی بی نهایت آسوده ام که از مدرسه رفتی.بله! به یاد تمام آسودگی هایی که دور از من کشیدی پارسال کنار بغل دستی خوف و خفنت!

نظرات 3 + ارسال نظر
استامینوفن شنبه 25 آذر 1396 ساعت 21:57

کیلگارا من چند شب پیش با تبلت مامانم بلاگ خودم و اینجا رو چک کرده بودم اما یادم رفت تبا رو ببندم هیستوریش رو پاک کنم:/
تبلت مامان منم ی جورایی همگانی ه و من و خواهر و برادرم گاها ازش استفاده میکنیم حالا نمیدونم خواهرم اینجا و بلاگ خودم رو دیده یا نه؟!ادرس بلاگ خودم رو ک عوض کردم-_-هندل اینجا رو هم هنوز نمی دونم چی بذارم بخاطر همینه ک هندل نمی نویسم.
حالا اگر خندلی هم ب ذهنت میرسه هم اکنون نیازمند یاری سبزت هستیم :)

هوم. اوه اوه. حلّه.
پای ما رم که گیر انداختی. چه وضعشه.
حالا آقا خطری هست ولی متاستاز نده به گذشته ها. گذشته ها گذشته. بیا آینده. :)))

هندل رو خودت چیزی انتخاب کن که باهاش راحت باشی. مسیر های ذهنی متفاوتن. من بگم آیدامینوفن که می پاچی از خنده الآن. ولی سریع دیگه نهایتا تا چند روز می تونم کامنت بی نام و نشون رو تاب بیارم وژدانا.

*خندل ولی به ذهنم می رسه. بخند تا دلت واشه. خندل.

[ بدون نام ] یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 00:42

خندل:))))))))
ببین دوباره داری خودت شروع میکنی ااااااااا...
بعد بنویسم ایدامینوفن اون فطعا متوجه نمیشه:/ینی اصلا نمی فهمه هاااا اصلا

* یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 01:07

یه استار میذارم دیگه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد