Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

تمام نا تمام من با تو تمام نمی شود!

هه.

از اولشم خودم می دونستم که تراوین رفتن کار مسخره ایه.

الان رفتم می بینم  تو اتحادمون دو تا از شاخ هامون رو صفر کردن.

از قبول نشدن المپیادم بیشتر ناراحتم حتی!

شایدم به خاطر وجود منه که هر سروری می رم اتحادمون نیست و نابود می شه! ( مثل حلقه های حیاط که هر وقت می رم تو، از هم می پاشن! )

ما 2 ی سرور بودیم باو...

ما کلی شاخ بودیم باو...

مدال پیشرفت ها رو از دم درو کردیم...

چرا این جوری شد؟

بچه ها خیلی همتون مردین. دمتون هات! از ته قلبم تکاتکتون رو دوست دارم که این همه مایه گذاشتین! از وقتتون، شجاعتتون، سربازاتون!

به خاطر اینکه صفر شدید به خاطر اتحادمون!

دلم تنگ می شه!

زیـــــــــــاد...

واسه تک تک اینا:

mehdi3212

.::ExtremE::.

lake

t_bag

RED BULL

Tantrum

Hermes

saman5shb

tomcat

mirinda

k0kaIn


نامرده کسی/ اتحادی که از حسودیش حاضر نشد با ما متا بده.

بر علیه مون متحد شدن... سه تا شاخ جدول. رتبمون از دو اومد رو سه... الان از سه اومده رو چهار... فا###

ما شاخ بودیم. فقط متحد نداشتیم از بخت بدمون.

F U Trouble MakeeeR!

F U BAX!

F U TEN!

VIVA t_foxes!


اگه هم جاسوسی تو اتحادمون بوده بدونه که با تک تک ذرات وجودم ازش متنفرم!

آقا ما اومدیم خستگی در کنیم تو تراوین... بدتر از وسط شکستیم...

این سرور برای خود من شاخ ترین سرورم بود. هر چند که بابی و مامی نذاشتن بیام پای اکانتم ولی با مخفی سازی و یواشکی نت اومدن، شدم رتبه ی 37 سرور.

امیدوارم آخرین سروری نباشه که بازی کردم.


من این جا بس دلم تنگ است و هر سازی که می بینم بد آهنگ است...

بیا ره توشه برداریم... قدم در سرور بعدی بگذاریم.

# البته نه الان. بعد کنکور فاکیده!

اینم گوشه ای از خاطرات بی پایان من تو این سرور:

_ خواستین بزرگ شه، آدرس عکس رو بزنید تو آدرس بار_


BEST SERVER EVER!






نظرات 1 + ارسال نظر
wikidelphi چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت 18:32 https://wikidelphi.com/

دوست دارم بازم به وبلاگتون سر بزنم بیشتر مطلب هاتون را کی قرارمیدید

خیلی ممنون میشم بگید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد