Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

سه حقیقت جالب درباره ی گوگل و فایرفاکس که کمتر کسی می داند...

خب... عنوان رو بخونید... حالا سه حقیقت زیر رو هم بخونید!

   #اگه به نظرتون این سه ترفند بدیهی اومدن و یا از قبل اون ها رو آموخته بودید بزارید به حساب اینکه نویسنده معمولا خودش رو همه کس حساب می کنه و از اعتماد به سقف بالایی برخورداره... : سووووت لذا چون خودش این حقایق رو نمی دونسته، گمان می کرده که هیچ کس این ترفند ها رو بلد نخواهد بود.(به عبارتی شما جزو اون کمتر کس ها که این سه ترفند رو بلد بودند حساب می شید از نظر نویسنده که اینجانب باشم :) )


حقیقت شماره ی یک:برید تو آدرس بار موزیلاتون عبارت زیر و تایپ کنید و اینتر بزنید و مثل من خر کیف بشین!! آدم حس می کنه رفته به سیاره ی آدم فضایی ها :{

about:robots

   نکته ی جالبش اینه که این ترفند نیازی به آن لاین بودن نداره و در واقع جزو ویژگی های فایر فاکس به حساب میاد...حالا خدا داند هدف وجود چنین چیز مخوفی در موزیلای عزیز خودمون چی می تونسته باشه... هر کی هرچی فهمید ما رو هم بی نصیب نذاره!


حقیقت شماره ی دو  و سه (با هم): آقا برید تو گوگل یکی از دو عبارت زیر رو تایپ کنید... خود کلمه عینا بر روی گوگل پیاده سازی میشه!! این دو کلمه هردو معنای کج و معوج بودن رو می دن و صفحه ی مانیتور شما هم کج و معوج می شه با سرچ این کلمات در گوگل.

TILT

یا

ASKEW


    توی یک سایت خارجی  خوندم که این حقایق جالب درباره ی گوگل رو بهش می گن: google tricks. یعنی حقه های گوگل! واقعا هم به نظر من یه مدل حقه ست! خیلی هم خفن...


نظرات 1 + ارسال نظر
wikidelphi چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت 18:19 https://wikidelphi.com/

دوست دارم بازم به وبلاگتون سر بزنم بیشتر مطلب هاتون را کی قرارمیدید

خیلی ممنون میشم بگید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد