Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

سلام بر شب های جغدی طور جام جهانی

حال و هوا ، حال و هوای جام جهانی و ایناس...

طبیعتا ما هم حقمونه جو گیر بشیم :)

داشتم دنبال آهنگ های رسمی جام جهانی سال های قبل می گشتم...

تو گوگل واقعا هیچ سایت یا بلاگ پارسی زبان نبود که همه ی آهنگ های جام جهانی رو با هم گذاشته باشه...

پس ما هم عزممون رو جزم کردیم و لینک های پنج جام آخر رو براتون در زیر قرار دادیم، بلکه مثل خودمان در گوگل گیج و ویج و حیران نمانید لنگ این آهنگ ها!

پس این شما و این هم لینک دانلود آهنگ های رسمی جام جهانی پنج سال اخیر:


شانزدهمین جام جهانی 1998 در فرانسه - Sixteenth World Cup 1998 France

هفدهمین جام جهانی 2002 در ایتالیا - Seventeenth World Cup 2002 Italy

هجدهمین جام جهانی 2006 در آلمان - Eighteenth World Cup 2006 Germany

نوزدهمین جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی - Nineteenth World Cup 2010 South Africa

بیستمین جام جهانی امسال در برزیل -  Twentieth World Cup 2014 Brazil


من خودم از همه بیشتر آهنگ جام جهانی قبل که مال آفریقا بود رو می پسندم... من رو به یاد تمام خاطرات خوش دوران نوجوونی م می اندازه! خل بازیا و شرط بندی هامون... امروز که دوباره این آهنگ رو شنیدم کلی دلم گرفت... هعی!


آقا لینک زیر هم توصیه می کنم دان کنید اگه حالشو دارید... البته جدید نیست خیلی آهنگش؛ حدودا یک ماه هست منتشر شده ولی خب هم مناسبت داره هم برای کسایی که نشنیدن می تونه عالی باشه! 

این آهنگ ،آهنگ رسمی جام جهانی امساله که جنیفر لوپز و پیت بول با هم خوندنش...


آهنگ رسمی جام جهانی 2014 برزیل - جنیفر لوپز و پیت بول


امروز هم ساعت 11:30 شب افتتاحیه ست! از دستش ندین؛ من خیلی تعریفش رو شنیدم!


+راستی رمز همه ی فایل ها kilgharrah هست. یه همچین آدم خود شیفته ای هستم من؛ بله!

نظرات 1 + ارسال نظر
س... پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 17:13

توی یه وب مخفی تازه تاسیس.... لینک واسه کی گذاشتی؟...خورزوخان!!؟

باور کن که همین پستم بیشتر از کلی دیگه ی پست هام ورودی خورده. :)))
در واقع خیلی ها دنبال آهنگ های جام جهانی ان گویا.
و البته اینکه اینجا اون قدر ها هم سوت و کور نیست. خوانندگانی داریم، بس اندک اما با کیفیت. :{

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد