Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

وعده ی سر خرمن آقای جوان

ولی بیایید یادمون نره خندوانه شب ۱۷ فروردین، در قسمت ۷۱۷ تمام شد.

تبریک به همه.

تبریک به هیفده دوستاش.

تبریک به من که قسمت ۷۷۷ -که هر بار برنامه شون رو می بینم ناخودآگاه بهش فکر می کنم-، یحتمل می افته در فصل ۷ی که فعلا وعده ی سر خرمنه.

تبریک اصلی به اون بچه، که یه ملت رو روی انگشت کوچیکه ش چرخونده فعلا و اینور داشتیم فکر می کردیم دور هم که حالا اگه بزنه و تا موقع زایمان بمیره، چی.


زندگی هنرمندانه وار را دوست می دارم. بچه ت هنوز به دنیا نیومده، یه ملت تو کفش هستن. چی چیِ توجه. همان.


ولی رامبد بسی هوشمند تشریف دارند،

دیدی چه جور در قالب نمایش پیش بینی کرد که صدا و سیما یحتمل بلای فردوسی پور رو سرش می آره؟

و تهش هم یه جور جمش کرد که یعنی خودتونم بکُشید نمی تونید با برنامه ی من همچو کاری کنید لاشخور ها. دستتون رو خوندم. خبر مرگتون وای می ایستید تا خودم هر وقت عشخم کشید برگردم.

نظرات 4 + ارسال نظر
shayan شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 14:16 http://florentino.blogsky.com

چی چیِ توجه؟؟

فقط من بی ادبم

از شوما اقتباس کردم اون تیکه رو. :دی

استا شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 16:05

کدوم بچه رو میگی؟؟؟

بچه ی خودم!
تو راهه.

استا یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 18:33

عه بسلامتی:|ان شاءالله پاقدمش برات خیر باشه:/
کی به دنیا میاد حالا؟

ممنونم. قدم نو رسیده ام مبارک!
سورپرایزه! :دی

shayan دوشنبه 19 فروردین 1398 ساعت 00:18 http://florentino.blogsky.com

گیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیییییب


اژدهامون تخم گذاشته ^____^

برای پدرخوانده شدن آماده ای؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد