Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

غوغای نهان

این ویدیو ی جذاب،

با این لهجه ی جذاب،

با اون فر(fer)های جذاب تر (!)،

ضمن محتوای فرهنگی و فاخرش،

و همراه با ریتم اعجاب آورش،

تقدیم به شما.

فیلتر هم نیست تازه. 


اینجا.


کمتر از یک دقیقه ست، جهت ترغیب شماهایی که رو لینک هام کلیک نمی کنید و وقت ندارید.

همون یک دقیقه وادارتون می کنه به اندازه ی یک ساعت تکرارش کنید. جهت ترغیب خیلی بیشتر. :دی


اینترنت سرچ زدم، شعرش موجود نبود.

بر خودم واجب می دونم این شکلی دینم رو بهش ادا کرده باشم چون واقعا حال کردم با همه چیش:


# خواننده : غوغا نهان  (اگر درست دیده باشم از اون زیر، ضمن اظهار اینکه بح چه اسمی جیگرم حال اومد.)

# شاعر: رامین مظهر


# متن شعر:

(گفتم شاید شما هم سختتون باشه لهجه ی افغانی رو تطبیق بدید و بفهمید چی می گه، دقیق بخوام بگم برای شماهایی که خسته اید و حوصله ندارید چند بار ویدیو رو عقب جلو کنید. جاهایی ش رو هم که علامت سوال گذاشتم مطمئن نیستم. کمک بدید اگه بلدید.)


از عشق، از امید، از فردا، نمی ترسی...

می بوسمت در بین طالب ها، نمی ترسی...

می بوسمت در گوشه ی مسجد، نمی لرزی...

در بین عطر وحشی سنجد نمی لرزی...


می بوسمت در بغض و سوگواری ها،

می بوسی ام درگیر انتحاری ها.

می بوسی ام درگیر انتحاری ها...


تو مومن هستی و نمازت بوسه هایت هست،

تو فرق داری، اعتراضت بوسه هایت هست.


در بند زخم و خون و تاول ها بگیر از لب...

در بین شلّیک مسلسل ها بگیر از لب...


می بوسمت در بغض و سوگواری ها،

می بوسی ام درگیر انتحاری ها.

می بوسی ام درگیر انتحاری ها...



پ.ن. علامت سوال رو جلوی سنجد گذاشته بودم. تحقیقات به عمل آوردم و اکی شد، پس علامت سوالم رو برداشتم. 

نقل قول:

امروزه عطر سنجد در تجارت عطر یکی از گران قیمت‌ترین عطرهای جهان است. بزرگ‌ترین بازار خرید این عطر کشورهای عربی است. عرب‌ها این عطر را به نام عناب یاد می‌کنند. 

عطر سنجد با تحریک مغز در ترشح انتقال‌دهنده‌های عصبی (نورو ترنسمیتر ها) موجب حالت‌های روانی خاصی می‌شود: هورمون‌های FSH و LH بیشتر از هیپوفیز ترشح می‌شوند، بوی معجزه‌انگیزش به منطقه لیمبیک مغز می‌رسد و اشتهای جنسی را در هر دو جنس نر و ماده زیاد می کند.

درخت سنجد در موقع گل دادن به آب زیادی نیاز دارد. از هزار گل سنجد یک گرم عطر به دست می‌آید.

فرانسه بزرگ‌ترین تولیدکننده عطر سنجد به صورت مصنوعی است. 

افغانستان می تواند در تولید عطر سنجد در جهان بهترین باشد. افغانستان کشوریست که تاکنون به لحاظ جمعیت رشد سریعی نداشته و به همین دلیل زمین‌های زیادی برای کشت نباتات در کشور وجود دارد. 

خوشبختانه دانشمندان در طی سه دهه جنگی که در افغانستان رخ می‌داد نتوانستند تغییری در ماهیت گل‌های کشور وارد کنند. گل‌های کشور به صورت طبیعی باقیمانده‌اند که دارای بوی عالی ای هستند و از طرفی بی‌خطر نیز هستند."


#گل سنجد، اگه تا حالا ندیدید:




نظرات 15 + ارسال نظر
شایان شنبه 27 بهمن 1397 ساعت 01:27 http://florentino.blogsky.com

شعرش امروز صبح از یه کانال خوندم فکر کنم.
علاوه بر زیبایی شعر زیبایی خواننده و صدا و گویشش خیلی آدم ترغیب میکنه واسه دیدن ادامه ش..پیداش کردی دریغ نکن

چی رو پیدا کردم؟
پیدا کرده بودم که اومدم دارم خودمو خفه می کنم حتما برید ببینید. :)))
مشکل چیه الآن. یا نکنه کاملش رو می گی؟ یا چه؟
چون کاملش رو گشتم یا به عبارتی بهتر شخم زدم، هنوز یافت نشده.

شایان شنبه 27 بهمن 1397 ساعت 09:59 http://florentino.blogsky.com

کاملش میگم دیگه

نه پیدا نکردم. ●|●

شایان شنبه 27 بهمن 1397 ساعت 19:59 http://florentino.blogsky.com

پیدا کردم. وحید آنلاین گذاشته..ولی تلگرامه و مشکل خودته!
یک دقیقه و هجده ثانیه ست

https://t.me/VahidOnline/32782

خدائیش دمت خیلی هات و جیز. مرسی ها.

پرتقال گندیده یکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت 18:13

اووووف اوف و باز اوووف چقد خوب بود شعرش*_* اسمش و خودش:)
توی اینستا دیدم نگاش نکردم فک نکردم جالب باشه الانم چون خودتو براش پاره کردی گفتم ببینم چی هس:)
لهجشون چه خوبه. من یه دوست افغان پیدا کردم هر چی خواهش کردم باهام به زبان خودشون حرف بزنه نزد که نزد-_-
شایان دست از این بخل بردار کلیپ کاملو براش اپلود کن

آره دیگه به هر جهت، ما خودمونو بی خود پاره نمی کنیم پرتقال.

من دوست افغانی دارم. چند تا. سوز به دل. نمی دونم هی انگ های بی خود می خورن تو جامعه، ولی به نظر من که خیلی بی شیله پیله و سالم اند و بسی دوستشون دارم. ساده. مظلوم. کلا هم با لهجه حرف می زنن بلد نیستن تهرونی بازی در بیارند.

کلیپ رو هم اتفاقا خودم دیدم و بیت اضافه ای نداشت.
اگه می خواستم منتظر شایان وایسم که جانم به لب رسیده بود تا الآن.
:))))
همین که اومد لینکشو داد، خودش خیلی کارم رو راحت کرد.

شن های ساحل یکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت 19:44

من یه درخت سنجد داشتم ولی بنده خدا هیچوقت به گل دادن نرسید!!!اگه می دونستم انقدر خوشیبو بیشتر تلاش میکردم:)
کلا درختا عشقن همه شون

منم کاکتوس ها و بونسای خشک شده ی توی پذیرایی رو دارم، اگه حسابه. :)))
یه آناناس هم سعی کردم بکارم که گندید.
پدر مادرم هم به نوبت، گل های بالکن رو می خشکونند.
دیدی ما وارد تریم؟

درخت سنجد که عددی نیس واسمون باو.

مهرزاد دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت 22:39

اهنگ جالبی بود.
و تولد ۲۲ سالگیت هم پیشاپیش مبارک باشه با ارزوی بهترین ها

آقاااااااااااا
نریزونین کرک و پشم مارو با این حافظه های بسیار خوب و خفن تون.
پیش پیش مرسی ها.
بذار پست می ذارم واسش، بعدا بیا اونجا هم تبریک بگو تا که خیلی مبارک بشم. :دی

* آهنگ "خیلی" جالبی بود.

مهرزاد سه‌شنبه 30 بهمن 1397 ساعت 00:12

نه دیگه من یه بار بیشتر تبریک نمیگم،الان رو مودش بودم تبریک گفتم.تو ۲ اسفند(امیدوارم درست باشه)خودت بیا یه بار دیگه کامنتم رو بخون:-))))
اصلا مود غالبت تو ۲۲ سالگیت به قشنگی حس و حال همین اهنگ باشه

ای بابا نکن اینجور با ما خواننده ی وفادار...
هول شدم خب،
می خوای تا مودش اومده، واسه بیست و سه چهار پنج شیش هفت هشت نه سی هم پیش پیش بنویسی؟ :دی
اونا رو هم می رم تو روز خودش می خونم، قول!

آهنگش قشنگه، ولی مود غالبشو نمی خوام. شله. بیش از حد. رپ بشه بیست و دو سالگی م لطفا،

استا سه‌شنبه 30 بهمن 1397 ساعت 00:39

اومدم یه تبریک بگم و برمااااا،اگه گذاشتی...
شتتتتتتت!چقدر کم مونده تا ۳۰ سالگیت کیلگارا...انگار همین دیروز بود که سال یک بودی اومدی تولدت روز تولد ۱۹ سالگیت رو پیش بینی کردی و کلی ناله میکردی تو شهر غریبم و فلان.....

یا خدا پیچیده ش نکن، برماااااااااا یعنی چی؟
الآن بده اعلام آمادگی کردم واسه تبریک گرفتن های آینده؟

آره واقعا خیلی کم مونده تا سی سالگی. استرس دارم. :دی
خیلی کم مونده تا مرگ حتی. بهش.

شایان سه‌شنبه 30 بهمن 1397 ساعت 17:33 http://florentino.blogsky.com

#ننگ_بر_اسپویلر

بستگی داره از کدوم زاویه نگاه کنی. اسپویل شونده یا اسپویل کننده یا سوم شخص عام.

شایان سه‌شنبه 30 بهمن 1397 ساعت 19:48 http://florentino.blogsky.com

کلی گفتم

اینو ببین

https://www.instagram.com/p/BuD2wfulG2p/?utm_source=ig_web_copy_link

شن های ساحل چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت 00:00

وااااااای کیلگ تولد سی سالگیتم مبارک چقدر خندیدم با این کامنتا
می دونی اصلا نمی تونم سی ساله تصورت کنم نمی دونم چرا
شاید تصورت توی ذهنم کوچولو مونده

چی کارا میکنی؟امتحان نداری که؟خونه تکونی اتاقت برای عید انجام میدی؟

یاقوت چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت 14:39

قشنگ بود .. چه حس خوبی داشت هم اهنگ هم خواننده ش ..
خصوصا اون توضیح که درباره عطر سنجد گذاشتی و عکس گل سنجد که تا حالا ندیده بودم.. فقط یادت رفته بین در گیر انتحاری ها را بین در و گیر فاصله بنداری چون من اول خوندمش درگیر انتحاری ها (اره دیگه لطفا به فکر خواننده های مثل من باش که هوش و ححواس درست درمونی ندارن )...

یاقوت چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت 22:40

یه چیزی الان من خودم دچار شک شدم .. درگیر یا در گیره ؟!!!...

jud پنج‌شنبه 2 اسفند 1397 ساعت 20:04

HBD dear kilgh:)

آبان داد پنج‌شنبه 9 اسفند 1397 ساعت 14:55 http://saatsheni.blogsky.com

چه آهنگ قشنگی بود...
امیدوار بودم ادامه داشته باشه که نداشت
ولی اسم خوانندشو پیدا کردم : غوغا تابان
https://www.khaama.com/persian/archives/60408

اتفاقا شعرش خیلی بلنده، من فکر کنم داخل فیس بوک بود که دیدم،
ولی قطعه همین یک عدد موجود هست گویا که اونم چند تا بیت هست فقط.
و اینکه نمی دونم! چرا زیر کلیپش نوشته غوغا نهان.
من سر همین چیزی که زیر کلیپش نوشته بود، فکر کردم غوغا نهان هست اسمش،
ولی شنیدم می گن غوغا تابان.
به هر حال. هر کسی که هست... دمش گرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد