Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

فردا هشت صبح

کار به کجا رسیده که برگشتم می گم راستی فردا هشت صبح حواست باشه یه وخ من...

اصلا نمی ذاره حرفم تموم شه،

برگشته می گه: بگیر برا خودت بخواب بابا. هشت صبح چیه.


شنیدن همچین جمله ای اونم از یه مادر، خود بهشته. خودشه، طبقه ی هفتمش، اتاق هفتمش!

ولی یک آن موندم تباه ترین فرد این مکالمه کی بود.


هیچ وقت یادم نمی ره اینجا چه قدر دعوا بود همیشه سر ساعت خواب من تو سال کنکور! خودم به شدت اصرار داشتم که من باید روزی نه ساعت خواب رو بگیرم حتما و هر کی رد می شد می گفت نه خیر مگه نوزادی تو خیلی گشادی بدنت اصلا نیازی به این خواب نداره پاشو درس بخون پدر پدر سوخته. من اون زمان واقعا تبدیل به یه بچه کوآلا شده بودم.

مشاور مدرسه هم یه مدت زورمون کرد ساعت مطالعه بنویسیم، آقا ما گرفتیم ساعت خواب و درس خوندن رو به جای هم نوشتیم و مایه ی فخر و مباهت مشاور شدیم و کلی کیف کرد و بعدشم ولمون کرد چون دید کارم شدیدا درسته از نظر تعداد ساعات درس خوندن. :))))

البته من هنوزم معتقدم اگه تو نه ساعت بخوابی و بعدش شارپ بری سراغ کارت، بهتر از اینه که یک ساعت کمبود خواب داشته باشی و سر همون یک ساعت کمبود، کلا آلارت نباشی تو روز و بقیه ساعت هاتم به فنا بدی. کیفیت مهمه بابا، آره. 

تو اینترنتم که خیلی ها می گن عمو آلبرت روزانه کلی می خوابیده!

مثلا بخوام تفسیر کنم و ادای شاخا رو در بیارم، می گم که منو عمو آلبرت در طول روز فعالیت مغزی مون زیاده و برای تامین انرژی ش به همچین خوابی نیاز داریم. حالا شما اگه می تونی کم بخوابی، یعنی به حد کافی از مخت تو طول روز کار نمی کشی. :))) شوخی کردم آقا. مقادیر زیادیش عادته، از طرفی سینتیک خود بدن هست و غیره و غیره.

البته بیشتر دیدم به خودم اینه ک اگه بخوام کلا بی خوابی کشیدن برام کاری نداره و می تونم مسابقه بدم سر این موضوع... ولی خب اینم هست که سستی می کنم و دلیلی نمی بینم واسه هیچ موضوعی از خوابم بزنم. اینه.



حالا کلا الآن اینا با اونا در. این وضع الآن (همین جمله ی امشبش) با گذشته های رو اعصاب در. حال کردم. آخییییش.

من کی فکرشو می کردم با همچین لحنی بهم دستور بدن بخواب و غمت نباشه؟ بهشت. بهشت. بهشت.


+ حوری ها کو راستی؟

+ عزیزی در مدرسه مداوما به این و آن می فرمود: "بخواب بابا حال ندارم."

همان.

نظرات 2 + ارسال نظر
Shin یکشنبه 6 آبان 1397 ساعت 10:46

اون مثبت دومیه رو در زبان شیرین لری میگیم "بیر بوفت باااا"
زیبا نیست؟

بنده الان روزی همون نه ساعت می خوابم و از کرده ی خود خرسندم. زندگی هنوز اونقدری فشار نیاورده که از خوابم بزنم :))

کاش اعراب گذاری می کردی که زیبایی شو بیشتر درک می کردم.
حسی می گم ولی بَخو نباید باشه احیانا؟ :دی

و اینکه من که خودم شخصا باهات موافقم ولی الآن یکی می آد سعدی وار نصیحتمون می کنه که : " حیف باشد که تو در خوابی و نرگس بیدار..."

شن های ساحل دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 00:45

نرگس کیه؟!!!خخخخخ

خواهرمه بابا. :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد