Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

شیخ ما هنگام گزارش گری فرمود

"پیرم نمی شه لامصب این ژاوی."


و می فرمایم: 

حالا نیس که تو خودت خیلی پیر می شی!!

چه معنی داره یکی از رول مدل هام به اون یکی اینجوری تیکه بپرونه. دوست باشید با هم.

هیچ کدومتون پیر نشید عزیزانم. پیر شدن جیزه. عخه. تفیه. خره. پیر نشید.


حالا پرسپولیس ببره یا ببازه؟

من به ایزوفاگوس می گم عب نداره حالا، بذار ببره بیاد بالا نماینده داشته باشیم. اعصابش خورد شده می گه نه، الا و بلا لنگ باید حذف شه. بهش می گم ایزوفاگوس، لنگ گناه داره، بذار اینام رنگ فینالو ببینن یه بار تو عمرشون. می گه نه. نمی خوام. 

دیگه لنگی های عزیز شاهد بودید من براتون کم نذاشتم امشبی رو، ولی قبول نمی کنه دیگه چه کنم!


"پرسپولیسی ها خسسسسته به نظر می رسن در این دقایق!"

"وای وای وای... فکر کنم می تونست خطا بگیره! چرا هیشکی توپو نمی زنه بیرون؟"

"بازیکن مصدوم اینقدر کسی تحویلش نگرفت بلند شد."

"پرسپولیسی ها یه نفسی می کشن. دو نفرشون به تیر دروازه تکیه دادن."

و ...

دقیقه ی هفتاد و نُهه.

"جونم بیرانوند... چه گرفت!"

"چه طوری ژاوی در مقابل چه طوری کریس حالا!"

"چرا بازی تموم نمی شه؟"

"آفساید آخجووون."

ایزوفاگوس می گه : " ژاوی تو رو خدا،،،،، تیم السسسسّدو نجااااات بده."



خب دیگه دیقه نوده، بازی هنوز تموم نشده،

ولی پیشاپیش صعود لنگو برا اولین بار به فینال آسیا تبریک می گم...

آره بابا ما که بخیل نیستیم، با روی باز و آغوش گشاده تبریک می گیم. حسرت نشه رو دلتون خیلی وقته (پنجاه و شش سااال؟ خودش پنج نسله!)  تو نخ اینید. :))) ما بازم فاکتور پز دادن و کل انداختن داریم حالا حالا ها. 


ایزوفاگوسم یه چیزی داره بهتون می گه:

"مهم اینه که سقف آرزو های پرسپولیسی ها، کف خاطرات ماست."


+ خب بازی تموم شد. پرسپولیسی ها برید ژاوی رو بغل کنید.  اون قدری که می خوام بغل نمی کنیدا!

من دیگه واقعا برم درس بخونم.

ولی به شدت اعصابش خورده ها، برگشته می گه : " به چه حقی تو محرم اینا اجازه دارن شادی کنن؟ محرممممه!"

نظرات 6 + ارسال نظر
استا سه‌شنبه 1 آبان 1397 ساعت 20:33

عمدا نوشتی اعصابش خورد شده؟!؟یا حواست نبوده؟
و اینکه این ایزوفاگوس یه ٦ سال بزرگتر بود می تونست کراش من باشه اینقدر که این بشر بامزه و ژذابه*.*

ما یه بار سر این دقیقا تو همین وبلاگ بحث نکردیم؟ یک سری خاطراتی دارم مبنی بر اینکه تو گفتی باید بنویسی خُرد ولی من گفتم نمی نویسم چوونکه عامیانه ش "خورده" و منم دارم عامیانه نویسی می کنم. درست می گم؟

و اینکه به من مدیونه! طرف شدیدا به من مدیونه. کدوم خری واسه من وبلاگ می نویسه پس که کل دنیا عاشقم شن؟ قانون جذب و اینا اینجا مصداق نداشت؟
ولی آره کلا بچه ها همه تو این سن شدیدا جذابن و سوتی هاشون، افکارشون همه چی شون آدمو می کشه به خودش. منکرش نیستیم. :))) من خودمم حوصله م سر می رفت. پنجاه درصد حواسم تو خونه فقط صرف این می شه ازش سوتی بگیرم! بعد هی هول می کنه سوتی هاش بیشتر می ریزه. :)))

امروز می خواست بگه "بَدو تاسیس"
گفت "بُدو تاسیس"!
و فرض کن داشت با این عبارت واسه پرسپولیسی ها کری می خوند. :)))

چای سه‌شنبه 1 آبان 1397 ساعت 22:34

.حالا شانس آورده هم تیمین..داداش من بود و این جوری در مورد این یگانه تیم دوست داشتنی صحبت میکرد میزدم حفره بینی و دهانیش یکی میکردم بچه پررو :/


@استا
گوشی خودم باهام نیست آدرسش ندارم

آقا فتوحات "یگانه تیم دوست داشتنی" تون تبریک. :))))
ایشالا یگانه قهرمانی تون. :)))))))

خب عزیز جان تو یه خونه تیمو بچه ی اول انتخاب می کنه، بقیه ی بچه ها پیرو می شن. اینم همینه قضیه ش. شانسکی که نیست... :))))
من خیلی کم دیدم تو یه خونه طرفدار چند تا تیم متفاوت باشن. بعد دیگه خیلی قدر باشی می تونی به بقیه ی فامیل هم متاستاز بدی ولی ما بچه مچه دیگه نداریم به اون صورت که من لیدرشون باشم رهبری کنم.

استا سه‌شنبه 1 آبان 1397 ساعت 23:16

اره الان گفتی یادم اومد بهت گفتم و تو هم همین جواب الانت رو دادی.هر چند که این دلیل خوبی برای اشتباه نوشتن (همون عامیانه نوشتن نیست)

اقا با این پی نوشتت بر من حجت تمام شد که باید رو این بشر کراش بزنم:-))))))))نمیشه برام پستش کنید؟

پس حافظه منم بدک نیست، هرچند خیلی هم قدیمی نبود ولی به خاطر داشتم.

اتفاقا یک خاطره ی خیلی عمیق دارم از سیمپل. دقیقا درباره ی همین عامیانه کتابی نوشتن.
می تونم الآنم بگمش ولی به علت عمق زیاد و ارزشمندیش دوست دارم نگهش دارم هر وقت شد با آرامش خاطر بنویسمش که بقیه هم ببینند. فقط یادت باشه هر وقت نوشتمش یاد این بحثمون بیفتی خودت.

و اینکه خیر، مرسوله درخواستی قابل پست نمی باشد.
در ضمن اگر ملیجک دربار را پستش کنیم خودمان بی سرگرمی می مانیم. فلذا پست نمی شود و صرفا پزش را می دهیم... که هاه. ما ملیجک داریم و شما ندارید!
منتها کادو ها جهت ابراز احساسات به ایزوفاگوس پذیرفته می شود. به دستش می رسانم. پس همین حالا قلم و خودکار را بردارید.
ناگت مرغ. یخ. پی اس ۴. پیرهن ورزشی. کتلت. دوست دارد، بفرستید.

یاقوت چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت 00:20

آیا کیسه ها را وقت آن نرسیده که به حقیقت پرسپولیس و مقام های نازل شده اش فروتن و خاشع شوند.. سوره صدق ایه 6...

لامصب این ژاوی پیر نمیشه ااصلا ....

اعتراف کنم. من هیچ وقت نفهمیدم. بگو بینم چرا به استقلال می گید کیسه؟
چون لنگ که واقعا لنگه... ولی کیسه؟ مشابهتش چیه با استقلال‌؟

و اینکه، خوشم نمی آد جو اخیر رو. این ژاوی یگانه عشق من بود و وقتی دنبال پیرهنش بودم بهم می گفتن حالا مگه طرف کیه.... کلا کسی نمی شناخت این موجود رو اون طور که لازمه. ولی الآن اینجور شده دیگه همه ژاوی ژاوی می کنن. صرفا به خاطر بازی دیروز.
اخلاقش. یک اخلاقی داره، اصلا ماه. تک. سلطان اخلاقه.

من حتما باید این چند تا کلیپ اشک دربیاری که از ژاوی دارمو بذارم قبل اینکه وبلاگ چیزیش شه. رسالتمه اصلا. وای. داغ دلم تازه شد.

یاقوت پنج‌شنبه 3 آبان 1397 ساعت 10:21

برای اینکه استقلال واقعا کیسه ست D: واقعا شباهتو نمی بینی!!!...
جو بدی نیست که .. ما که سنی ازمون گدسته وقتی یکی از اسطوره های زمان خودمون می بینم که هنوز عالیه کلی ذوق می کنیم و با یه لبخند گشاد می گیم لامصب پیر نمی شه(خواهرزادم داشت توضیح می داد که ژاوی چون پیر شده دیگه اومده السد .. اصلا قلبم فشرده شد یاد یه داستان افتادم که اسبایی که پیر می شدنو می فرستادن قصابی چون دیگه به درد نمی خوردن ).. وقتی بعصی از اسطوره هام الان می بینم که پیر سدن مقل جانی دپ و راسل کرو و ... دلم میگیره دوس ندارم...
واقعا بهت می گفتن زا وی مگه کیه !!!.. حتما اوشون اصلا فوتبال ندیده چون منی که اهل فوتبال نبودم و و نیستم هم اون زمان راوی بیشتر از خودم می شناختم.. از بس آقا و متینه....

نه واقعا نمی بینم! روشنم کن خوب.
چه ربطی داره آقا؟ کجاش شبیهه؟ کدوم ویژگی رو وجه شبه گرفتی الآن؟
حداقل لنگ رنگش قرمزه! کیسه؟ کیسه کجاش آبیه؟
اصلا کیسه ی حموم رو می گن یا کیسه ی گونی؟ :))) من همینو هم نمی دونم حتی اینقدر که این تشبیه بی معنی و من درآوردیه!
ببین ژاوی چون پیر شده نیومده السد.
اصلش اینه که ژاوی چون پیر شده از بارسا رفت. همین. بارسا مال ستاره هاس وقتی تو بهترین شرایط خودشون قرار دارن. مثلا اگه یه تیمی مثل استقلال پرسپولیس خودمون بود که ژاوی نه پیر حساب می شد براش و نه خداحافظی می کرد ازش...
پس چی شد؟
ژاوی چون پول دوسته اومده السد. :)))) وگرنه در مقیاس واقعا هنوز پیر نیست بنده ی خدا!

بعد اینم که بهم می گفتن ژاوی کیه، منظورم اینه که به نسبت ستاره های اون زمان کمتر دیده می شد و خیلی حیف بود حقیقتا!
اینو شنیدی می گن که مسی و رونالدو دو تنه، یه نسل طلایی از فوتبالیست ها رو به لجن کشیدن با وجودشون. صرفا به خاطر اینکه با این دو تا همدوره باشی، اصلا دیده نشی... این بود سرگذشت کسایی مثل ژاوی و اینیستا.

یاقوت چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت 13:32

هه جواب دادی D: ... خب بریم برا جواب دادن ...
کیسه حمام منظور است و آبی رنگ هست عینهو رنگ پیراهن استقلال ..
ژاوی هم از نطر حرفه ای پیره :(( (سن بازی حرفه ای دیگه ) و هم از این نظر پیره که به جای اینکه با تیم رویایی بارسا از فوتبال خداحافظی کنه به خاطر پول رفت السد .. فی المقل اگه ازت بخوان که در ازای پنجاه میلیون آرشیو وبلاگ تو بترکونی کلا و هیچ نسخه ای ازش نداشته باشی.. چون جوونی قبول نمی کنی ولی اگه از من بخوان ارشیو فیلمامو بترکونم و هیچوقت اون فیلما رو دیگه نگاه نکنم ..خب اگه چن سال قبل بود می گفتم اگه خورشید را در دست راستم و ماه را در دست چپ بگذارید هیهات هرگز این کار را نخواهم کرد ولی الان میگم اگه سی تا هم بدین قبوله.. (امان از حرص پیری).. پول دوستی زا وی مال پیریه .. ما پیرا حریصیم ولی شما جوونا آرمانگرائید ..
اقا نمی دونم واقعا چطور می فهمین من چی میگم خودم که میام کامنتارو می خونم می بینم مثلا چن تا جمله کم داره یا اینی که نوشتم منظور دیگه ای رو می رسونه .. تایپ کردن واقعا سخته .. واقعا بهتون خسته نباشید میگم :))) ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد