Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

باران را دوست ندارم

قبول نیست امروزی که من از صبح تا شبش رو تنها تو خونه م این آسمان به این نحو برای اولین بار تو پاییز می باره.

شاید اگه تو هم مثل برف صدا نداشتی می تونستم دوستت داشته باشم.

چیه این صداش؟ میوت باو میوت.

جالبه واقعا خیلی ها هستن واسه روان درمانی می رن صدای باران دانلود می کنند گوش می دن. چه قدر شخصیت ها می تونه متفاوت باشه. این صدا  منو به شخصه فقط روانی تر می کنه.


+ جمع کنم برم زیرش  شاید بهتر شد؟! سپهری بیاد ببینم چی تو این تق تق تق ش دیده.

نظرات 6 + ارسال نظر
شن های ساحل شنبه 14 مهر 1397 ساعت 11:05

من سیل را دوست ندارم.ولی صدای بارون دوست دارم و بیشتر از اون صدای دریا دوست دارم.از کجا معلوم شاید بعدا سلیقه ات عوض شد

شایان شنبه 14 مهر 1397 ساعت 11:08 http://Www.florentino.blogsky.com

حالا ممکنه بعدا یه رخداد های خوشایندی با بک گراند صدای بارون واست رخ بده که عاشق صداش شی..سلیقه آدم چرخشیه.

آیدا شنبه 14 مهر 1397 ساعت 11:10

اقا خوشبحااالت
صدای بارن که خیلی خوبه قشنگ ادم رو زنده میکنه^.^

ماتیلدا شنبه 14 مهر 1397 ساعت 16:16

حالا اگه من اونجا بودم هوا آفتابیه آفتابی میشد-_-

دال یکشنبه 15 مهر 1397 ساعت 11:53

یااای!
یکی دیگه هم هست که از بارون بدش بیاد!

هل یععععح. :))))))

بزن قدش استاد...
البته بیشتر اینه که صدای غم ناک و خیسی باران را دوست ندارم. ولی اگه به غیر از اینا دستاورد دیگه ای هم داره، می تونم دوستش داشته باشم. مثلا باران های گرم بهاره و بوی خاک همراه باران و این ها را خریداریم.


گویا بالاخره صدای جک جونورا جواب داد. :)))
کلی خندیدم اینو خوندم. اگه می دونستم که زودتر باغ وحش می شدم.

دال پنج‌شنبه 19 مهر 1397 ساعت 17:35

نه نه...بارون بده کلن. حالا کاری به اینکه از بی‌آبی داریم به فاک می‌ریم ندارم؛ از اون منظر(!) نمی‌گم اصن. خود بارون فی‌نفسه بَده.

اختیار دارید بابا استاد...نکنید این کارا رو :)))

اصلا هر چه استاد بفرمایند.
باران بد است...
جیز است...
زخمی می کند...
گور پدر بوی خاک نمناکش اصلا.
ما که از اولش گفته بودیم در خطه ی باران ندوست هاییم.

و لطفا این واژه ی استاد را جناحی نکنید و بگذارید برای ما بماند. دلمان به همین استاد خوش است، استاد را از ما نگیرید و الکی هم شکسته نفسی نفرمایید استاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد