Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

قالب رنگی رنگیه، بلاگ اسکای

و اینم می دونم که احتمالا اکثرتون گول خوردید این همون قالب قبلیه،

ولی نیست و منو اذیت می کنه راستش.

حالم به هم می خوره ازش.

چون با دیدنش درگیر جزئیاتی می شم و دوباره یادم می افته که انگار از این همه آدم فقط خودم خلق شدم تا به همچین چیز بی اهمیتی، اهمیت بدم.

یه خط لعنتیه ها. ولی اعصاب منو خورد می کنه.

جزئیات...

جزئیات...


"زندگی ای که از کلیات هیچ کم نداشت، ولی جزئیاتش به کل قناس بود."



نظرات 3 + ارسال نظر
میم ساده چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 21:42

سلام، اقا یه سوالی ذهنمو درگیر کرده !
چرا به داداشت میگی ایزوفاگوس؟
حالا اگه خواهرت بود هضم ماجرا اسون تر بود!
خیلی یهویی یادم اومد بپرسم.

سلام،
تو همه ی اولین پست هایی که شخصیت های حقیقی دور و برم رو دارم لقب گذاری می کنم، حتما می گم که چرا تا جایی که بتونم.
اینم تو اولین پست های وبلاگ نوشتم که چرا.

ولی کلا هر چی زور زدم نفهمیدم چه ربطی به جنسیتش داشت آخه؟ :))))
حالا اذیتت نمی کنیم بگیم برید از اول وبلاگ رو بخونید. :)))
اصلش اینه که این عزیز دل ما، بچه تر که بود دوم سوم دبستان مثلا، بی نهایت شیرین تلفظ می کرد این کلمه رو.
شازده کوچولو رو دیدی هزار بار غروب آفتاب تماشا می کرد حالش خوب می شد؟
من مشابه همین حالت هر وقت می خواستم سر حال بیام، می کشیدمش کنار و بهش می گفتم برام تلفظ کن "ایزوفاگوس".
البته نه اینجوری فارسی نمی گفت...
بریتیش غلییییییظ.
هزار تا ویس دارم که توشون گفته ایزوفاگوس.

آیدا چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 23:38

حالت بهم میخوره ازش؟خب چرا عوض نمیکنی؟:-/

چون حالم از بقیه شون بیشتر به هم می خوره. :)))

در واقع حالم از این که بخوام طرح قبلی رو بندازم دور به هم می خوره، رو راست اگه بخوام باشم.

Bluish جمعه 26 مرداد 1397 ساعت 12:03

ولی این که همونه...
چطوری همون نیس؟
یه بار یادمه چن روز پیش اومدم یه جور متفاوتی باز شد برام، تعجب کردم، ریلود کردم درست شد. فک کنم سرعت نتم پایین بود‌
حالا این همونه یا همون نیس؟

خوبه که پرسیدی تا کاملا برای یه نفر تشریح کنم سر چی دارم زجر می کشم. شاید نوشتن کمک کنه درگیرش نباشم.

اولا که مشکل از سرعت اینترنتت نبود،
قالب خراب شده بود چون اون سایتی که کدش رو زده بودن ساسپند شده و تو خود قالبه بهش ریفر شده بود برای همین قاطی کرده بود و کلا یه قالب سفید جاش رو گرفته بود. این از این.

حالا این قالب جدید که پیدا کردم، در ظاهر همون قبلیه.
ولی اگه دقت کنی...
زیر عنوان هر نوشته یه خط رنگین کمانی هست که قدیم هم بود و در این قالب جدید زیر این خط رنگین کمانی، یه خط سیاه و زشت و منحوس هست که رو اعصاب منه!
در انتهای هر نوشته هم باز این خط سیاه هستش.
از طرفی، هدر وبلاگ رو می بینی؟ بازم رنگین کمانیه.
حالا بریم گوشه ی بالا سمت راست. یکم پایین تر از جایی که نوشته صفحه ی نخست تو بک گراندش!
خط های بنفش یهویی قطع می شن. یه حفره ی سیاه وجود داره... در صورتی که تو قالب قبلی رنگ های بنفش یهویی قطع نمی شد و ادامه پیدا می کرد به سمت پایین و یه حالت پروانه مانند می ساخت درست مثل پترن سمت چپ با خط های قرمز.

و درست کردن همه ی اینا که گفتم و اونایی که نگفتم (لگوشون رو چپوندن تو بک گراند خوشم نمی آد، یه خط ظریف سیاه تو بک گراندش داره دقیقا همون جایی که اومده لگوشو چپونده و غیره و غیره) شاید اصلا کاری نداشته باشه.
ولی بحث اینه که گندش بزنن! چقد هیچی سر جاش نیست کلا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد