Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

محاسبات

درسته ایام تب و تاب و شلوغیه، ولی بازم ذهن من پتانسیلش رو داره که همه ی شلوغی ها رو بریزه تو نصف ظرفیتش، تا نصف دیگه خالی بمونه واسه پرداختن به مهملی جات. مثلا داشتم حساب می کردم اگه با همون نسبت ثابت عددی قرار بود برای منم اتّفاق بیفته، امروز روزی می شد که اِی تی آرم تو قلّه ی دنا سقوط می کرد.

تا الآن کوچیکه بودم، از امروز به بعد  آدم بزرگ تره  ام. عجیبه... خیلی عجیب و غیر قابل درک. 

که یه روز...  از یکی که ازت بزرگ تر بود، سنّت بیشتر شه. 

نظرات 3 + ارسال نظر
شن های ساحل سه‌شنبه 29 اسفند 1396 ساعت 09:13

کیلگ سال نوت پیشاپیش مبارک انشالله سال بعد برات عالی باشه:)

به همچنین متقابلا شن های ساحل.
واقعا مرسی، بابت حضور پر رنگت!

یاد برخی نفرات...
رزق روحم شده است...
وقت هر دلتنگی...
سویشان دارم دست...
جراتم می بخشد،
روشنم می دارد.

شایان سه‌شنبه 29 اسفند 1396 ساعت 13:25 http://florentino.blogsky.com

کیلگ سال نوتم مبارک باد پیشاپیش...امیدوارم از این مود شخماتیکت بکشی بیرون قشنگ بخندی زندگی کنی

این واقعا آرزو تاپ فایوه بود. اگه که بشه...
دم شما هات.
و خب خیلی مفتخرم که شخصا اومدی واسم اینو کامنت کردی،
مرسی خعلی ها.

عرض شود که من الآن هول شدم، نمی دونم چی جواب بنویسم که بچسبه.
ته دلم مال خودت.
موبارکت باشه سال جدید.

مهرزاد سه‌شنبه 29 اسفند 1396 ساعت 14:19

الان باید تبریک بگیم؟زود نیست یکم؟
از دیشب همینجور دارم تبریک میگم و میشنوم:/حالم داره دیگه از عید بهم میخوره

منم همین حسّو دارم که تبریکا زوده. حالا الآن پنجه ها. ولی بازم همین حسّو دارم.
از عید ولی نه، حال به هم خوردگی ندارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد