Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

و امروز تولد توست، اگرچه دور، اگرچه دیر

عح دیدی چی شد

دی روز نوزدهم خرداد تولد پنج سالگی وبلاگ من بود!

از خیلی قبل تر تصمیمم بود تو این تاریخ خداحافظی کنم ازینجا -وقتی که سنش دقیقا رنده و عدد قابل قبول گنده ای هم هست-، حواسم پرت شد یادم رفت منتها.

البته چون خداحافظی کار سختی بود قرار بود بیام وانمود کنم که یادم رفته، ولی واقعنی یادم رفت!


پیس. بخشی از عنوان وام گرفته از آهنگ بهنام صفوی:

"

تو دیگه رفتی ازینجا،

اگر چه دور...

اگر چه دیر...

زنده ام با عطر یاد تو،

تو این اتاقک دلگیر..............

"


.:. اگه عمری بود و بازم نوشتیم، از سال بعد دیگه نمی شه با یه دست سنشو نشون داد.


پ.ن. سخنی حرفی؟ با رعایت آداب وارده، (لامصبا) من دارم می رمااااااااااا!!!

نظرات 27 + ارسال نظر
shayan دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت 15:10 http://florentino.blogsky.com

خیلی حیف شد که دیگه نمی نویسی.

به چش تلخ نشه

استا دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت 15:59

تولدش مبارک...وچه حیف که نمیخوای دیگه بنویسی.موفق و شاد باشی:-)
حالامیخوای بری اسم فامیلیت رو بگو ببینیم چقدر عجیب غریبه.

عکسمو می خوام بذارم!

استا دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت 16:08

چرا فکر میکنم میخوای عکس یه اژدها بذاری الان؟

shayan دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت 17:33 http://florentino.blogsky.com

در جوابِ جوابِ کامنت قرص:

جووووون بابا :))))))))))

نارنجی دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت 19:13

ژان ژان ببین کی میخواد عکس رو کنه

استا دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت 19:17

@نارنجی @شایان
عمرا عمراااااا اگر عکسش رو بذاره!اگر کیلگ عکس بذاره من اسمم رو عوض میکنم.(البته قبلا هم گفته بود بخوام بلاگ رو ببندم عکسم رو میذارم بعنىان اخرین پست وبلاگ اما خب من چشمم اب نمی خوره.)
ولی جدی تصویر تو در ذهن من اژدهای شرکه:/

اصلا باورم نمیشه میخوای وبلاگت رو ببندی.فکر نمیکردم حالا حالا به فکر این کار بیوفتی.(گرچه حقم داری.)

یاقوت سه‌شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 17:21

خب الان نفهمیدم تمومه یا براساس اینه که گفتی اگه عمری بود؛ امید داشته باشیم ..

اگه دیگه تمومه که با رعایت اصول وارده خداحافظ...

یاقوت سه‌شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 17:25

آداب نه اصول ( حالا که منعمون کردی خودت یه چن تا فحش حسابی به خودت بده با تشکر )...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 18:10

در حال نگارش پست خداحافظی هستی؟

یاقوت سه‌شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 23:53

آداب درسته نه اصولی که من نوشتم (کامنت قبلی مشخص نبود منظورم چی بود ).. به سوال دیگه وب تو حذف می کنی ؟؟؟...

shayan چهارشنبه 22 خرداد 1398 ساعت 01:43 http://florentino.blogsky.com

@صاحاب وبلاگ

قرصه پستو منحرف کرده، آی دیشو بلاک کن

بریدا چهارشنبه 22 خرداد 1398 ساعت 16:19

والا من از پست اینجوری برداشت نکردم که داری خداحافظی میکنی :/

نارنجی چهارشنبه 22 خرداد 1398 ساعت 23:05

بیا بنویس تمومش کن این شوخی کثیفو

نارنجی چهارشنبه 22 خرداد 1398 ساعت 23:06

@شایان

هروقت می نویسی قرصه احساس میکنم استا میخواد بیاد خرخره منه بجوه

استا پنج‌شنبه 23 خرداد 1398 ساعت 03:16

@نارنجی؛نه بابا مشکلی ندارم....
احتمالا کیلگارا از گذاشتن پست آخر و ...منصرف شده و می‌خواد پایان باز بذاره اینجا رو ...

shayan پنج‌شنبه 23 خرداد 1398 ساعت 10:52 http://florentino.blogsky.com

@نارنجی
خوبه، خودش اومد گفت که رواله.

@استا
اصن دیگه به اسم قرصه کامنت بده‌. قشنگ تر هم هست

آبان داد سه‌شنبه 4 تیر 1398 ساعت 01:25

You don't wanna be a quiter...

منِ منِ احتمالا غیر کله گنده سه‌شنبه 4 تیر 1398 ساعت 16:14

هی صبر کردم که ببینم چیکار میکنی
اگه نیای شمدونیا دق میکنن
دلمان برایت ایقذر شده
برگرد حتی الامکان

استا پنج‌شنبه 6 تیر 1398 ساعت 13:15

بیا یه رمزی چیزی بذار برای بلاگت حداقل دیگه بدونیم قرار نیست برگردی دیگه...

shayan پنج‌شنبه 6 تیر 1398 ساعت 14:40 http://florentino.blogsky.com

بیا برگرد تا خونه، از عادتت سیر نشده
تا نگام با یک نگاه تازه درگیر نشده

shayan پنج‌شنبه 13 تیر 1398 ساعت 13:19 http://florentino.blogsky.com

سمیه جدی جدی رفتی؟

ماتیلدا یکشنبه 16 تیر 1398 ساعت 19:28

من حس میکنم نمیری بنابراین ازت نمیخوام بمونی
بعد خب بری اصلا؟ کجا قراره حرفاتو بزنی؟
خیلی بده بعد مدتها بیای وبلاگ دوستن بعد ببینی گفته دیگه نمینویسه
امیدوارم بیفتی توی رودربایسی و نری

shayan سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 02:23 http://florentino.blogsky.com

عزیزم..
جدی جدی می خوای بری؟؟

shayan چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 12:57 http://florentino.blogsky.com

جدی جدی دیشب خواب دیدم پست گذاشتی :|||

استا چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 16:33

یه ماه گذشت تقریبا.بعنی تو این یک ماه ۱ ساعت هم وقت پیدا نکردی کامنتا رو جواب بدی؟
اگر برات سخت هم بود می تونستی بنویسی سختمه و نمی تونم جواب بدم ببخشید که کامنتاتون بی جواب موند.حالا این هیچی حداقل بیا یه پی نوشت بزن ک واقعا دیگه نمی خوای بنویسی تا خواننده های وبلاگت الکی امیدوار نباشن به دوباره نوشتنت .(گرچه امیدوارم برگردی)

ی پنج‌شنبه 20 تیر 1398 ساعت 13:55

نیستی که ببینی اسکای چه هدر قشنگی برات زده.. سنگ چینای فیروزه ای..

shayan جمعه 21 تیر 1398 ساعت 01:02 http://florentino.blogsky.com

حداقل عکستو بذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد