Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

چرا مرگ بهنام صفوی مورد بی توجهی قرار گرفت؟

بله همچنان من با این موضوع داخل عنوانم مشکل دارم.


ضمن اینکه الآن یک آهنگ پخش می کردند،

وای اصلا یک جوری شدم.

بهنام صفوی خوانده بود و سلول های خاکستری م پاره پوره شد و حس می کردم پشت قرن ها جا مونده.

یادم نیومد چیه تا بالاخره صدای خواننده ش درومد.

فهمیدم بهنام صفویه.


ایزوفاگوس پرسید بهنام صفوی از اولش کچل بود؟

گفتم نه بابا هوار تا مو داشت، درست مثل الآن من.

گفت یعنی تو هم یه روز کچل می شی؟

گفتم برو ریاضی ت رو بخون لعنتی مارمولک.

نظرات 4 + ارسال نظر
shayan شنبه 4 خرداد 1398 ساعت 22:35 http://florentino.blogsky.com

اکثر فامیل های ما دوتا پسر دارن. عین تو و ایزو، بعد هر سری دیدار داریم و پسری طور جمع میشیم دور هم من به عنوان یک پسر تنهای بی برادر میرم کنارشون، با کمک برادر کوچیکه بزرگه رو له میکنیم.

حالا یه لحظه پتانسیل ایزو رو تو این زمینه دیدم..خیلی دلم خواست ببینم اژدها له شده چه شکلیه

استا شنبه 4 خرداد 1398 ساعت 22:36

شاید چون چند سال درگیری بیماری بوده ملت امادگیش رو داشتن و براشون عجیب نبوده.

نارنجی یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 09:23

همچین هم بی توجهی نشدا
ولی خب بعده مرگش من با یه عذاب وجدانی آهنگاش رو گوش میدم
مثلا اون روز از گوشیم پلی شد
یهو یادم افتاد که آره این بهنام صفویه که مرده
بعد تا آخر با عذاب وجدان گوش دادم :/
و احساس میکنم حالا که مرده اصلا نباید گوش بدم

اتفاقا همین چن ساعت پیش داشتم وبلاگ یه خانمیو میخوندم داشت میگفت چراااااااااااا اینهمه به بهنام صفوی توجه میکنن مگه غیر از یه خواننده بوده..خلاصه منم سکوت کردم ولی بستگی داره لوکیشن توجه و اینتنس مدنظرت چقد باشه..حتی نوشته بود تو مسجد محله اشون براش مجلس گرفتن که من اینجوری بودمo-O

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد