Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

بازنشستگی با لنگ

ولی تو نوجوونی هام، اگه به من می گفتی آخرین بازی ژاوی هرناندز مقابل لنگ و تو ورزشگا آزادی خواهد بود، یا از حجم مسخرگی ش اینقدر خنده ی هیستریک می کردم که مجنون بشم یا قطعا از حجم مصیبت وارده سکته می زدم و عمرنیاش به اینجا ها نمی رسیدم!

الهی. آدم به چه خفت ها که نمی افته آخر عمری.

کاسیاس که سکته می کنه،

این که می ره مقابل لنگ گود بای می ده،

یه بوفون مونده فقط که احتمالا  فردا پس فردا خبر خودکشی ش رو می دن تو این تخمی آباد.

نظرات 7 + ارسال نظر
shayan جمعه 3 خرداد 1398 ساعت 00:15 http://florentino.blogsky.com

کاشکی مربیتون (فرناز) رو هم راه بدن تو ورزشگاه که بیاد از تو جایگاه با نمای سکو های قرمز پشتش سلفی بگیره که پس فردا تو لیست افتخاراتش بزنه "حضور در بازی خداحافظی ژاوی"

حاجی ول کن بابا جون هرکی دوست داری
من الآن فقط گیر مظلومیت ژاوی ام
این وقت شب شخمم هم بزنی یه کل کل درست حسابی لنگ و کیسه که حال بده در نمی آد از داخل افکارم
مقابل استقلالم گودبای می داد باز همین جوری دو دستی می زدم تو سرم. فرق نمی کنه.
حالا این که دیگه لنگههههه
خاک عالم!

انسان جمعه 3 خرداد 1398 ساعت 00:41 http://1398siyah.blogsky.com

خخخخخ
وای خدا خخخخ
استاد بر من ببخش

چی هان؟
بله. متوجه نشدم.
خدا ببخشه جوان!

یاقوت جمعه 3 خرداد 1398 ساعت 11:18

آقا فک کن اگه با کیسه استفراغی بود که خفتش بیشتر بود ..

علی ای حال تف تو این روزگار ...

تو هم یاقوت؟
تو هم اومدی واسه من لنگ و کیسه کنی؟
آقا موضوع این پست چیز دیگه ایه کلا،
من برای وصل کردن آمدم،
نی برای فصل کردن آمدم!
من برای کل انداختن نیامدم این بار رو واقعا!
کیسه هم همون کیسه ی آبی حموم.
کیسه ی تهوع که آبی نیست..

ما رو از تف کردن ممنوع کردند فعلا!

یاقوت شنبه 4 خرداد 1398 ساعت 03:13

استفراغ بر وزن استقلال(زشته خیلی می دونم ) .. ولش کن اصن منم اهل کل کل نیستم راستش و طرفدار تیری هم نیستم .. ولی خب از لنگ گفتنم خوشم نمیاد...

shayan شنبه 4 خرداد 1398 ساعت 11:09 http://florentino.blogsky.com

حاجی یاقوت بزن قدش :)))))


امممممم این پستتو هم یکی کپی کرده بود. متنشو نه‌ فقط موضوعش‌. این که دنیا قابل پیش بینی نیست و کی فکرشو می کرد ژاوی تو آزادی از فوتبال خدافزی کنه

نارنجی یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 09:27

استقلال آبیه
پی پیه مرغابیه



البته جای پی پی یه چی دیگه بود من معادل سازی کردم و هدف هم فقط جبران لنگ گفتنت بود و بس :دی
حالا هدف پست و اینا رو هم کاری ندارم فقط خواستم مقابله به مثل کنم

یاقوت یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 13:49

زدم قدش مشتی:))))...

امیدوارم حال صاحبخونه م خوب باشه و از بیماری رهایی یافته باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد