Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

به یاد روز پدر هایی که جوراب نخریدیم

می نویسم که فراموش نکنم،

در این زندگی لحظه هایی وجود داشت

که ته دلم گرم بود از بابا داشتن.


چون اون باباست،

و بلده چُنان هنرمندانه

ضعف های شخصیتی تو رو به ژنتیک خودش و اینکه "منم جوون بودم همین بودم" ربط بده و قهقهه بزنه و بحث رو عوض کنه،

طوری که آب از آب تو دلت تکون نخوره.

ممنونم پدرم.

ممنونم که منِ ضعیف را می بینی ولی مثل شیر هایی که توی اکولوژی خوانده بودیم، خودت را با آن حجم یال و کوپالت زمین می زنی و در حد من پایین می آوری و کوچک می کنی که اعتماد به نفس شکار بگیرم.

که جرئت کنم داخل این دنیا نفس بکشم.

که حس کنم، من هم می توانم سهم زندگی داشته باشم.

که از خودم نترسم.

به جایش  در دستم چراغ بگیرم... ببرم توی تاریک ترین نقطه های وجودم، و با خودم فکر کنم "بابا گفته بود، اینجا این شکلی ست."

و کبریت بکشم.


آخ. باز احساساتی شدم گریه م گرفت. ای بابا. :))))

الآن اگه بیدار بود، پشت همین جمله ام بر می گشت می گفت:"کیلگ ما خانوادگی آدم های احساساتی ای هستیم. من هم جوون بودم مثل الآن تو بودم."

نظرات 3 + ارسال نظر
آبان داد چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت 02:29

وووووو. دلمان غیری ویری (؟) رفت!
باباها وقتی اینجوری حرف میزن هر چی شک و ترس هست دود میشه میره هوا!

روابط حسنه ی خانوادگی کیلگ اینا.
حرف نمی زنه، دفاع می کنه.
یه جوری دفاع می کنه خودم هم متقاعد می شم هیچ مشکلی وجود نداره و خفن ترین جوان کره ی زمینم!

یاقوت سه‌شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 14:03

دلخوری ازمون؟؟؟.. کل کلارو میگم..

چند صباحی از عمرم نمونده ولی هنوز ادم نشدم هی زرت زرت کوچیک و بزرگو می رنجونم...

عی بابا
خدا نکنه چه حرفیه، سلامت باشی.

نه به ریش مرلین یاقوت،
دلخوری چی کشک چی دوغ چی ماست چی،
کل کل خیلی هم خوش می گذره و مفرح ذاته،
حتی اگه توش یه گله پرسپولیسی بریزن سر مظلوم ترین استقلالی. :دی
صرفا این چند روز درگیر شدم و فرصت نکردم هنوز درخور کامنتا رو جواب بدم.

motahare پنج‌شنبه 16 خرداد 1398 ساعت 14:23

آخی. من باباهای مهربونو دوست دارم. بابای خودمو از همه بیشتر. فقط من اینجوریم یا همه فک میکنن مامان باباشون از بقیه بهترن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد