Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

خواب نوشت

یعنی گاها من با ترس و لرز غریبی می آم پست های دو سه ساعت پیشم رو می خونم ببینم دقیقا چی نوشتم اون زمان...

گاهی اینقدر خسته ام که تنها هدفم فشار دادن دکمه ی انتشاره، اصلا برام مهم نیست چی دارم می گم.

فکر می کنم مست ها هم همین شکلی باشند که یادشون نمی آد در زمان مستی چی کار کردند...

یکی نیست بگه خب مرض داری وقتی داری می می ری پست هم می خواهی بگذاری؟ نمی دونم چه اصراریه که مثلا بر ثبت احوال در خود لحظه همت می ورزم.

دیدی مغز آدم موقع درد یا خواب یا بی هوشی، خیلی بیش از حد راست گو می شه و شیلنگ آب باز می کنه همه چی رو می ریزه بیرون؟

همان.


نظرات 1 + ارسال نظر
مهرزاد یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 ساعت 01:38

یعنی در فاصله ی پست قبلیت تا الان خوابیدی و بیدار شدی؟جدا رمز این کم خوابیدنات چیه؟

کم خوابیدن هام؟
والا من کم نمی خوابم،
از انیشتین هم زیاد تر می خوابم.
دائم الخمرم کلا.
بیدار شدم شام بخورم.
الآن دارم می رم ادامه ی خواب جذابم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد