Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

خمیازه های کشداااار

شما سال تا سال مهمان نمی آد خونه تون،

خودتونم سال به سال یه نخ سیگار نمیکشید،

تازه با کاردک هم باید بیاند جمعتون کنند که تو اجتماع وارد بشید و از خانه دل بکنید.


ولی کافیه یه شب دلتون بخواد تو خلوت خودتون، برای مثال یک نخ سیگار بکشید،

وقتی می رسید خونه یک لشگر مهمان خواهید داشت ،

و باید با همه شون روبوسی کنید و برید جلو همه رو بغل بزنید تا همه بو بکشند و مطمئن بشند یک معتاد بدبخت هستید که دهنش بوی سگ می ده و شبا می ره بیرون به مواد کشیدن.


ولی جاااان یک میهمان مذهبی داریم از دوستان دانشگاه بابام،

داره اینقدر به حکومت فحش می ده، اینقدر فحش می ده. آخ که دلم خنک شد. 

وقتی مذهبی های خیلی معتقد فحش می دهند دل من بیشتر خنک می شه.


تازه به بابام هم می گه مثل بادبادک باد شدی! :)))  فکر کنم سی ساله هم دیگر رو ندیدند..

یعنی منم یک روز چنین سناریویی با دوستان امروزم خواهم داشت؟

کدوممون می شه اونی که قراره مثل بادبادک باد بشه و موهاشو رنگ کنه؟


نظرات 3 + ارسال نظر
shayan شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 22:38 http://florentino.blogsky.com

بنا به ژنتیک و اینا بادبادک خودمون ^___^


بابابزرگم قبلا در مدح حکومت خمینی و اینا شعر می گفت. الان فقطططط فحش


امممممممممم بیا اون آهنگه که از جود کش رفتمو دانلود کن واسه خودت پلی کن. شرمنده..اگه خودم بودم واسه ت پلی می کردم..ولی حیف!

خیلی ببخشید مرا بابت ادبیات فاخرم،
ولی اینترنتم ریده،
سه روزه کلا دسترسی نداشتم،
الآنم تازه جون گرفته در حد دانلود نمی کشه خبر مبارک مرگشون.

shayan شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 22:39 http://florentino.blogsky.com

*خودمونی

بادبادک ها به هوا خواهم برد؟
مادیانی تشنه، سطل شبنم خواهم آورد؟
کور را خواهم گفت:چه تماشا دارد باغ؟
مار را خواهم گف چه شکوهی دارد غوک...
هر کلاغی را کاجی خواهم داد.

shayan یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 ساعت 11:15 http://florentino.blogsky.com

حاژی اگر دسترسی مستمر به نت برایت مهم است یک نت سیم کارتی بگیر که کلا داشته باشی. البته ما از آن قوانین امنیتی شما اطلاع درستی نداریم...نت سیم کارتی باعث هک و لو رفتن و این ها که نمی شود جناب فاخر؟

بدبختی نسبت به این هم گارد دارم.
نه باعث هک کردن نمی شود،
ولی جیک و پوکت می رود زیر دست اپراتور ها که ابدا نمی پسندم.

جدای این ها، ما بی ظرفیتیم. همین نداشته باشیم بهتر است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد