Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

نشانه گیری... پرتاب... سکوت.. سکوت... سکوت... شپلق

آرزوم برآورده شد.

دیگه فانوسا یا خود اسطوخودوس!

پشمااااااام

نوار سبز ببندید به اوری تینگ. حاجت روا می شید به قرعان.

اصلا بیایید سکه پرت کنید ته چاه،

ولی زیاد ازش استفاده نکنید،

نگه دارید واسه آرزو هایی که واقعا از دستتون خارجه،

احتمالا اخلاقیاتش به من رفته دیگه،

ابیوزش کنید می زنه تک و پوزتون رو می آره پایین بر عکس جواب می ده.

نظرات 3 + ارسال نظر
Mehrzad دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 ساعت 22:43

وبلاگت رو نمی فروشی؟

چرا بیا خدمت شما. من فعلا سرپرستی ش رو قبول کردم تا یک خانواده ی مناسب براش پیدا بشه.
خونه داری بزنی به اسمش؟

تازه من که قسمت کردم باهاتون.
گفتم بیایید سکه بندازید تو چاه تا دور همیم.

یاقوت پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1398 ساعت 01:20

آقا یعنی میگی ابیوزش کردم چون بعد خوندن این پست یه لبخند روی لبام جا خوش کرد و حالا یه چیزیم تو دلمان گفتیم(لعنت بهم دیگه غلط بکنم من ) .. همچین صد حالی خوردم که هنوزم حالم خوش نیست و هی یادآور میشه چه گندی زدم ..دک و پوزمو کمپلت پایین اورد ...

آره آرزو های اساسی که از دست خودت بر نمی آد رو باید بگی. هوشمنده، می فهمه اگه گولش بزنی، اینجور می کنه.

[ بدون نام ] شنبه 21 اردیبهشت 1398 ساعت 16:08

ه ادمه خونه بزنم به اسمش؟:|
نمی دونم حس میکنم فقط خواسته های صاحبش رو براورده میکنه!
ملت از وبلاگای نخواسته اشون هم شانس میارن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد