Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

به رئال موز نمی دن؟

می دونم دلم برای امشبِ مسی تنگ می شه.

همون طور که ده سال پیش می دونستم دلم قراره دقیقا برای همون شبِ کاسیاس تنگ بشه.

لوانته رو زدن و امشب مسی واسه دهمین بار به همراه بارسا، قهرمان لالیگا اسپانیا شد. 

اینکه تو پیش پیش بدونی دلت قراره تنگ لحظه ای که الآن توش هستی بشه، سخته. تقلای زیادی می طلبه.


به اندازه ی هزار سال دلتنگی نگاه کن لعنتی...

یعنی فقط دلم می خواد الآن شیلنگ اسید بیارم بگیرم سر این احساسات خودم. جا خوشحالیشه خاک بر سر.


پ.ن. بارسا اونور قهرمان می شه و ما اینور درگیر کشته های بازی زاغارت مساوی لنگ و سپاهان هستیم. حجم نابودی رو ببین فقط!

بعد اون وقت همه تون برید بچسبید به فوتبال داخلی. لیگ داخلی ایران رو جلو سگ بندازی پس می زنه.


پ.ن. و بالاخره عکسای منتخبم رو آپلود کردم. می فرماد که عشقت رو طوری نگاه کن که مسی داره این جام رو نگاه می کنه. و بالعکس. برو یکی رو پیدا کن که جوری نگات کنه که مسی داره جامو نگاه می کنه.




نظرات 3 + ارسال نظر
shayan سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 00:55 http://Florentino.blogsky.con

دندون های مسی لمینته؟

نه پارکته.
چقد خوشمزه باشم بنده. :دی

من که دندون مندون نمی دونم حسابش چیه،
ولی خوب از نظر استطاعت مالی می تونه لمینت باشه.

shayan سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 00:57 http://Florentino.blogsky.con

راستی من بلد نیستم..الان در جواب اون لنگ که گفتی چی باید بگم؟

بگم شما برو تمرینتونو بپا تا فرناز کلاس رقصش نکرده خوبه؟

یاقوت بود می گفت گویا باید بگی کیسه.
که خب اللتا من قبول ندارم. تقلیده.
فرناز مرنازم نمی دونم کیه.
شفرو می گی؟
داره می ره می گن.

shayan سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 08:34 http://Florentino.blogsky.con

بابا تو که از من شوت تری. شفر. را انداختن بیرون و دیروز تو تمرین هم راش ندادن..جاش فرناز مجیدی رو مربی موقت کردن.


اون کیسه رو هم اصلا قبول ندارم...تو دهات ما کیسه ها همه سیاهن..بعد اینا میگن کیسه آبیه :|

شوت چیه حااااجی،
حالا تو که از منم سرت شلوغ تر باید باشه، یه دو تا کلیپ دیدی دیگه فوقش.
خب وقت نکرده بودم اخبار دیروز رو بخونم. :دی
هنوزم حتی نرسیدم. صرفا یادمه زمزمه هایی شنیده می شد از رفتن شفر.
اصلا چیه این فوتباااااال ایراااااااان. اخبارش مال خودت بابا. دنبال کردنش هدر ریز وقته. :دی
ولی چقدر قدر نشناسند این استقلالی ها،
هر کوفتی هم که بود،
سوت که بلد بود بزنه لعنتیا.

و اینکه دقیقا! اگزکتلی تو دهات ما هم کیسه سیاهه. منم قبول ندارم. خوبه از زبون یک پرسپولیسی می شنویم این بار!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد