Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

سناریوی 《هیچ کاری نکردن》

محتمل ترین جریان زندگی در سناریوی "هیچ کاری نکردن"، دنباله روی وضعیت فعلی نیست؛ بلکه افول غیر خطّی عملکرد است.

وسوسه انگیز اما اشتباه است اگر که ارزش فعالیتی را با پاسخ آیا بهتر از وضعیت فعلی خواهیم بود، مقایسه کنیم.

این منطق را مغالطه ی پارمندیس می نامیم. 

پارمندیس، منطق دان یونانی، مدعی بود که اثبات کرده است اوضاع در دنیای واقعی، باید الزاما بدون تغییر بماند.

تحلیل باید انجام بگیرد.

پاسخی که اقتصاد دانان خوب به پرسش "حالتان چه طور است؟" می دهند را به یاد بیاورید: "نسبت به چی؟"

نظرات 2 + ارسال نظر
نگاه شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 21:15 http://negahekohestan.blogsky.com

دو بار خوندم تا تازه بفهمم چی گفتین
شاید من خیلی وقتا دنباله روی این تفکر بودم که وضعیت بهتر میشه نسبت به الان یا نه؟
ینی این اشتباهه؟!
میشه یوخوده بیشتر توضیح بدین؟!

من ننوشتم. مال کتابه، تغییرات دادم.
لب کلامش اینه که تو نباید بگی من فلان کار رو نمی کنم چون ریسکش بالاست و همین شرایط الآنم خوبه.
چون طبق قانون شرایط لهظه ی الآن همیشه با یه شیب غیر خطی رو به افوله و ثابت نیست. مثلا اینکه حقوق فرضی دوسال بعدمون رو با حقوق الآن مقایسه کنیم درست نمی شه.

shayan یکشنبه 25 فروردین 1398 ساعت 08:58 http://florentino.blogsky.com

آخرش چی گرفته بودی؟
سرخک؟
آبله؟
آلرژی؟

خوب نشده هنووووووز!
ن م دانم والا چه مرگی شده،
کهیره به نظر.

منم اصلا حوصله ی پرهیز غذایی ندارم،
دو روز دیگه خیلی کنترل کردم شیرینی نخوردم.
ولی دیگه خوب نشد و بیشتر هم می شه مدام!
تازه بهار هم هست،
دیفن هیدرامین هم می خورم،
خوابم کلا.
اون مدتی که خواب نیستم هم دارم عین شپشو ها خودم رو می خارونم. xd

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد