Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

ایچ ایچ ایچ

می خاره.

لعنت بهش می خاره.

می خوام چهار نفر استخدام کنم هر کدوم یکی از دست و پاهام رو بخارونند. سر و تنه با خودم.

سرخک؟ سرخجه؟ 

آبله مرغان که گرفتم.

زونا؟ جرب؟ گال؟ کهیر؟ هایپر سنسیتیویتی تایپ تری؟ شپش عانه؟ شپشک؟ پدیکولوس هومنوس کورپوریس؟

چه کوفتیست این. دهنمان صاف شد.


وای ولی حس خاروندن این ها، نگم برات آدمو می بره اون بالا مالا ها. خیلی حس خوبیه. دوست دارم تا آخر دنیا بشینم خودم رو بخارونم. 

باحالش اینه که تا تنت نخاره درک نمی کنی خاروندن چه حس خوبی می تونه داشته باشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
jud جمعه 23 فروردین 1398 ساعت 12:05

وای یاد اون قسمت سریال فرندز افتادم که فیبی و دوستش آبله مرغون(؟!)گرفته بودن و دستکش دستشون کرده بودن!!:)))

جود جزو هفت قسمت آخره؟
آخه من شدیدا یادم نمی آد همچین قسمتی.
فقط هفتای آخر رو ندیدم.

jud جمعه 23 فروردین 1398 ساعت 19:22

نه توی فصل دومه.
https://youtu.be/6U--JLcpzeA

هوم پس آلزایمر جوانان گرفته م.
دانلود می کنم ببینم.

# دیدمش. :))) تمام مدتی که اون سیلوره با فیبی داشتند خودشون رو می خاروندند، منم اینور داشتم همراهی می کردم که جووووون آخ جان تند تر. :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد