Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

بازگشت همه به سوی مخابرات است

طبق معمول قطع ه. قعطه!!

زنگ زدم مخابرات،

بح بح، 

دم و دستگاه رو عوض کردند کلا تو این یک ماهی که در خدمتشون نبودم.

آهنگ بوسه ی زمستان بیژن مرتضوی گذاشتند روی لیست انتظار، 

و دروغ نگم، 

تا یک دقیقه ی پیش نمی دونستم  مال بیژن مرتضوی هست، 

صرفا بچگی ها توی میان برنامه ی تلویزیون شنیدم و خیلی خیلی به توان بی نهایت نوستالژیک بود برام.

فلذا از صبح تا حالا چهار بار زنگ زدم فقط همین آهنگ رو گوش کنم.


یک اپراتور بسیار خوش برخورد هم صبح درست کرد اینترنت رو، کلی هم تشکر کردیم ولی حالا دوباره قطع شده!

ولی واقعا مهم نیست،

مخابرات هر چی نداشت، 

این یه شانس رو به ما داد.

مخابرات منو با این آهنگ قدیمی بیژن مرتضوی پیوندی دوباره داد.

مرسی مخابرات، 

هرچند وظایف ت رو درست انجام نمی دی، ولی می بخشمت سر همین قضیه. به خاطر همین یه شانسی که جلوی پام انداختی.


اصلا اون تکه هایی که ویولنش جیغ می کشه، این قدر بغض کردم باهاش که خدا داند. دلم می لرزه در حد لالیگا اسپانیا. رقیق . خیلی رقیق. من واقعا بچگی هامو داره یادم می آد..


خلاصه اینکه بنده اینترنت ندارم، 

کامنتا طبق معمول  تلمبار شده و فردا پس فردا شفیره از توش می زنه بیرون،

و اگه یه درصد به این فکر کردید اوقات فراغتم رو چی می کنم،  باس بگم ک دستامو زدم زیر سرم دارم بوسه ی زمستان گوش می کنم. 

زمستان را ببوسید تا نرفته. ماچ.


پ.ن. بیایید که فحش جدید عربی یاد گرفتم. 

بدون اینکه معنی ش رو سرچ کنید، حدس بزنید "اکّال السُحت" یعنی چی. همین که گفتم فحشه خودش راهنمایی ه. 

به به. عجب فحش شیکیه. خوشم اومد.

نظرات 4 + ارسال نظر
شایان دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت 23:55 http://florentino.blogsky.com

اسم اولین کتابت بذار "خاطره باز"

نمی خوام، شبیه بادبادک بازه فکر می کنند خواستم از رو خالد حسینی کپی کنم تا بفروشه.
ولی عاشق اون تیکه شم که گفتی اولین کتابت.
از کجا فهمیدی من قراره هزار تا کتاب چاپ کنم؟ جان.

شایان سه‌شنبه 7 اسفند 1397 ساعت 00:44 http://florentino.blogsky.com

از آنجایی که آرزو بر جوانان عیب نیست :="

آرزو نیست برو.
هدفه.
ولی بهتون نگفته بودم کلا. برای همین خوشم اومد.

شایان سه‌شنبه 7 اسفند 1397 ساعت 01:03 http://florentino.blogsky.com

موفق باشی اژدهای دم فرفری نویسنده!

(بر وزن اسب شاخدار ویراستار که یکی از شاخ های توییتر است)

خوشم نمی آد از توییتر،
بیش از حد خلاق و زرتی اند،
جای منو تنگ کردند تو دنیا.
اگر شد به یونیکورن جان مراتب ارادت ما را برسانید و بگویید اگر خواستند ما در خانه مان دستشویی داریم. (بر وزن اینکه می گویند یک فوایدی دارد ریدمان یونیکورن ها که واقعا دیگر خیلی خارج از بحث است)

موفق باشم. :دی

شایان سه‌شنبه 7 اسفند 1397 ساعت 11:55 http://florentino.blogsky.com

تو توییتر دوست و رفیق داشته باشی خیلی هم خوبه‌..من میرم اونجا توییت میکنم فقط یه نفر لایک میکنه، منشن هم میدم به این و اون هیچکی جوابم نمیده :(
از غصه شون دی اکتیو کردم :)

ما ورژن بومی ریدن این یونیکورن که گفتی رو هم داریماااااا..
یه شارژ پنج تومنی میگیرم میگم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد