Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

پنج. من بازم می تونم با یک اژدها بجنگم!

بگم امسال حدود چهل پنجاه تا امتحان دادم که شوخی نیست

ولی به عنوان خواننده های وبلاگم 

شده واسه یه امتحانم  تو سال ۹۷می خوایید انرژی بفرستید استدعا دارم واسه این یکی م بفرستید.

یا خداااا.

چه غولی.

چل پشمی.

چه شاخی.

آخ.

ای بی رحمانه ترین، 

ای حجیم ترین، 

ای مهم ترین بی اهمیت ها،

ای تعطیلات را کوفت کننده ترین.

تو را سپاس.



بگم؟ زشته ها، ولی فکر کنم استرس دارم. :))))  بعد از علوم پایه، یه امتحان پیدا کردم که می تونم به خودم اجازه بدم واسش استرس بگیرم. استرسی روانی خاک بر سری شدم امشب. بیا و ببین. تهشم رد می شم بعد این همه خرخونی. کلا از بیخ هر امتحانی مهم بود واسمون، ما رفتیم با اقتدار مزینش کردیم که بهش ثابت کنیم هیچی نیستی. بعد خودمون هیچ و پوچ شدیم.

ولی من واسه این از خیلی چیزام زدم. واقعا حیفه رد بشم. 


پیس.امتحان که تموم شد، می آم واستون رو نمایی می کنم از یکی از خلاقیت های درجه یکم، طی این تعطیلات.

نظرات 3 + ارسال نظر
شن های ساحل سه‌شنبه 23 بهمن 1397 ساعت 08:55

ایشالله نمره این امتحانت خوب میشه

آره خوب بشه. خوب بشهههههه.
جوابش هفته ی بعد می آد.
فدا مدا.

استا سه‌شنبه 23 بهمن 1397 ساعت 12:17

موفق باشی کیلگارا:-))

چه خنده ای...!
تچکرات، ها ها ها ها هاه.

پ.ن. سوء تفاهم اونور خطه آقا، من کاملا اکی بودم.

پرتقال گندیده سه‌شنبه 23 بهمن 1397 ساعت 15:58

امیدوارم نمره ای که مد نظرت هست رو بدست بیاری *__*

الآن که تموم شد دیگه من خودم هم نمی دونم مد نظرم چیه.
می تونم مد نظر رو این قرار بدم که اون استادی که هر وقت ما رو میبینه کهیر می زنه، مسئول نمره دادن به من نباشه.

ضمن تشکر. حس کردم بده بستون شد یه لحظه پرتقال. :)))
انرژی هامو پس دادی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد