Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

تا بفهمید قانون جذب واقعیت داره

رفتیم پارک به قصد تفرّج،

استاد مذکور در پست قبل هم بود!!!!!!!!

 حاجی شاخ و برگااام.

 

حس همون شب دم انتخاباتی رو دارم که وقتی سوار دوچرخه بودم، هاشمی طبا رو دیدم و هرچی اونشب خودمو پاره کردم هیشکی باور نکرد خودشه!! ای کاش یکی پیدا شه بگه خونه ی هاشمی طبا این ها کجاست که من حجت رو بر همه تون تمام کنم چون آدرسشو حفظ کردم.


پ.ن. حال کردین؟ این شکلی تو وبلاگ غیبت می کنن. انرژی رو حال کردی جون من؟ چند تا تون بلدین این شکلی؟ به عنوان خداوندگار آهن ربایان آسیا سجده م کنید من بعد. آماده باشید دفعه ی بعد که یه آدم جالب دیگه پیدا کردم اعلام می کنم، دو روز وقت دارید طرف رو هدایت کنید سمت پارکی که می خوام... 

پ.ن بعدی. واقعا دارم جادو تولید می کنم داخل این وبلاگ. جادوخانه. اصل جنس.


پست قبلی نوشتم چرا دنیا اینقدر بزرگه؟

فکر کنم الآن باید بنویسم چرا تهران اینقد کوچیکه؟


نظرات 8 + ارسال نظر
شایان جمعه 18 آبان 1397 ساعت 18:19 http://Www.florentino.blogsky.com

سعی کن منو جذب کنی...اگه تونستی سجده به جا میارم برات

جذبت کنم بیای تهران؟
کی دوست داری بیای؟
این فعلا باطری ش تموم شده زدمش به شارژ.

شایان جمعه 18 آبان 1397 ساعت 18:48 http://Www.florentino.blogsky.com

طولانی مدت سعی کن.‌مثلا مهر ۹۸..بهمن ۹۸ هم قبول دارم

استا جمعه 18 آبان 1397 ساعت 19:22

این قدرتت فقط برای جذب ادماست یا میتونی اشیاء و اتفاقات رو هم جذب کنی؟

نارنجی جمعه 18 آبان 1397 ساعت 21:46

الان کلاه قرمزی دارن قصه کک به تنور رو میگن :)

مبهم جمعه 18 آبان 1397 ساعت 23:08 http://manmobham2.blog.ir

میتونین جواب سوالات کنکور 98 رو جذب کنین؟

دوست جمعه 18 آبان 1397 ساعت 23:27 http://hghkh.mihanblog.com/

واقعا اعتقاد داری؟
به وبلاگم سر بزن.

یا خداوندگارِ آهنربایان!
به چشم.

پرتقال گندیده شنبه 19 آبان 1397 ساعت 00:00

شما هر وقت تونستی یه شغل خفن و یه عالمه پول جذب کنی بدی بهم چشم بنده مریدت میشم
جذابنده ی سلبریتیون

شن های ساحل دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت 10:54

به تولید جادو ادامه بده خخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد