Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

تکذیبِ تکذیبیه

بالاخره توشه یا توش نیست؟

ببخشیییید بازم اچتباه زدم، 

توشه آقا، توشه. خیالتون راحت. :دی


.:. می فرمایند اشاره کن که مربوط به پست قبلی است. اشاره می کنم. جانی دپ را گفتم عزیزانم. جانی دپ.

نظرات 4 + ارسال نظر
آیدا چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 09:45

میخوای یه پی نوشت بزن و بنویس مربوط به پست قبل تا با خوندنش آدم گیج نشه!

جدا؟ باشه، ولی به نظرم همه خود به خود متوجه می شدن چون این دو تا پست پشت همن چه تو صفحه ی اول، چه تو آرشیو. عنوانش حتی.

یاقوت چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 10:32

آخرش توشه یا نیست(می ترسد از تکذیب تکذیبیه اون تکدیب )...
با خوندن پست قبل فس شدم که کی تا 2020 صبر کنه...

چرا توشه توشه! رفتم سایتشو چک کردم جزو بازیگرا اومده اسمش بابا.
:))))
خیال جمع. ولی نمی دونم چه قدر قراره نقش داشته باشه توش.

+ فقط یه سوال، چی شدی؟ فس شدی؟ اصطلاح نسل جدیده؟ یا غلط تایپیه؟

آیدا چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 11:32

عنوان رو نخونده بودم

دو هیچ.

یاقوت چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 16:17

نه اشتباه تایپی نیست .. مال نسل جدید نمی دونم باشه یا نه آخه هیچ جا نشنیدم .. یعنی میشه گفت من درآری ..بعضی وقتا میگم.. منطور کور شدن ذوق.. از این حالت گرفتمش وقتی حسابی تو بادکنک فوت می کنی تا حدی که چشات میخواد دراد بعدش یهو ول میشه از دستت و فس کنان ازت دور میشه ( چیزه اصلا الان که می بینم روم به دیوار اصلا اصطلاح خوبی نیست معنای نزدیکش بیشتر متصور میشه.. آقا همین جا خاکش کنیم .. )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد