Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

تکذیب جنایات گریندلوالد

خب ببخشید، فکر کنم چرت و پرت اطلاع رسانی کردم! حالا حس می کنم پست های مناسبتی م رو اسکیپ می کنید ها ولی باید اطلاع رسانی کنم.

جانی دپ توش نیست.

توی قسمت سومش هست که اونم تازه دارن فیلمنامه نویسی ش می کنن.



جانی دپ، ستاره‌ی این روزهای دنیای جادویی رولینگ که در مجموعه فیلم‌های «جانوران شگفت انگیز» در نقش گلرت گریندل‌والد ایفای نقش می‌کند مصاحبه‌ای با سایت خبری Collider انجام داد که در این مصاحبه رسما خبر حضورش در قسمت سوم جانوران شگفت انگیز را تایید کرد.

او در این مصاحبه در رابطه با حضورش در این مجموعه فیلم‌ها گفت:

"شخصی به من گفت که جی‌کی رولینگ قصد داره باهات صحبت کنه، برای همین با چند تا از تهیه کننده‌ها و کارگردان و رولینگ صحبتی طولانی داشتم که اساسا درباره‌ی شخصیت گریندل‌والد بود. جی‌کی چیزهایی به من گفت که از شنیدنش واقعا شگفت‌زده شدم حرفهای اون درباره‌ی دنیای جادوییش و توجه به جزئیاتش واقعا فوق العاده هست. بهم گفت “نمی تونم صبر کنم تا ببینم که با این شخصیت چی کار می‌تونی کنی” اون بهم انقدر اعتماد داشت که واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم برای همین سریع خودم رو در نقش قرار دادم و شروع کردم به ایده پردازی‌های خودم درباره‌ی این شخصیت و همه چیز با برنامه ریزی جلو رفت."

در ادامه‌ی این مصاحبه جانی درباره‌ی شخصیت‌هایی که تا به حال بازی کرده و به آنها علاقه‌ی خاصی دارد یعنی «ادوارد دست قیچی» و «جک اسپارو» صحبت کرد و تایید کرد که در قسمت سوم فیلم «جانوران شگفت انگیز» حضور خواهد داشت و فیلمبرداری این فیلم در نیمه اول سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

قسمت دوم فیلم جانوران شگفت انگیز با عنوان «جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندل والد» ۲۵ آبان امسال اکران جهانی می‌شود.

منبع هم دمنتور دیوانه ساز.

نظرات 3 + ارسال نظر
پرتقال گندیده سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 22:23

ادوارد دست قیچی تنها فیلمی بود که از بازی جانی دپ دیدم و دوسش نداشتم. و فقط به احترام جانی دپ تا اخر دیدمش
مشکل از منه ایا؟:/

سلایق متفاوته به هر حال،
من دیگه اونقدری بزرگ شدم که بتونم اینو بپذیرم.
ولی آقا،
ناموساچه جووووووری ادوارد سیزرز هندو دوست نداشتییییییییییییییییی؟
:دی

شن های ساحل سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 22:56

مرسی از خبر:)

خبرش کذب محض بود،
اعدامش کردم تا کذب نپراکنه دیگه!

پرتقال گندیده چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 00:51

من خیلی دیالوگ محورم از اون مدل دیالوگ ها استقبال نمیکنم حتی اگه از زبون جانی دپ بیرون بیان
ولی بهرحال از عمق جان دوسش دارم باز

من و جانی دپ هم دوسِت داریم. خعلی.
ولی حالا واجب شد برم سرچ بزنم ببینم از کدوم دیالوگ ها...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد