Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

مینی گیم هالوین

عرضم به حضور انور خواننده های گرامی،

مینی گیم هالوین جدیدی که گوگل زده رو دیدین؟

آه و فغان های عمیق اگه ندیدید.

برین بازی کنید تا هالوین تموم نشده و برش نداشتن،

شدیدا ادیکتیوه.

من دیگه تو فکر اینم کم کم روم بزنم دعوت کنم بقیه رو. 

هالوینتون هم مبارک. بووووو!



+ حواس جمع. فیلتر شکن بزنید، تا حالا خودم با آی پی فرانسه انگلیس و آمریکا وصل شدم، رو خود لگوی گوگل که به مناسبت عوض شده کلیک کنید بازی رو می آره. 

+ یه بار یک فرد خلی رو پیدا کردم تو بازی آنلاین، همه دارن تند تند بازی شونو می کنن و می رن اینور اونور، ما دو نفر نشستیم یک گوشه فارغ از دنیا با هم یک شعله آتش رو رد و بدل می کنیم و امتیاز دوستی (buddy point) می گیریم. چقد از این خل عزیز خوشم اومد. کاش می شد از نزدیک ببینمش. به نظر دوست باحالی می شد برام، حتی نمی دونم کجای دنیاست.


+ اول جیگیلی امیر تتلو یه تیکه هس می گه  :" امشب می خوایم با این آهنگ اینجا رو بترکونیما ، ایول؟ ایول."  منم از دوشنبه شب، دقیقا همین حس رو نسبت به این آخر هفته دارم. که " این آخر هفته می خواهیم زندگی رو بترکونیما، ایول؟ ایول!" خلاصه عاره بترکانیم  قبل اینکه ترکانده شویم. 


این انواع روح های مختلفیه که می تونه بهت بیفته:



نظرات 1 + ارسال نظر
شن های ساحل پنج‌شنبه 10 آبان 1397 ساعت 08:27

رفتم دیدم باحال بود ولی هیچ هم بازی نبود باهاش بازی کنم

خب نمی شه که هنوز اصلا بازی نکردی پس مزه نداره ک...
ببین سرور فیلتر شکنتو عوض کن،
هم بازی همیشه هست...
برای منم اول این طور بود، سرور رو زدم انگلستان درست شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد