Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

آخیش

یادتونه تو یه پست می گفتم زندگی م کلیاتش  اکی و حتی سوپر اکیه ولی جزئیاتش بندری می زنه و همونه که داره می خورتم؟ مثل لیوان آب هایی که عشقم می کشه وسط خونه ول باشن ولی متاسفانه هی شوت می شن و فرش ها گله به گله خیس می شه.


خلاصه آره آقا، امشب یکی از همون جزئیات رو با دست خودم جا انداختم و تق صدا داد و دیگه مطمئنم ازین جانب ذهنم درگیر نیست.

و آخیش! راحت شدم.

یک ساله می گفتم این کمد دیواری صرفا مشکلش از مهندسی میله شه و طراحی اون خانم مهندسی که معلوم نیست طراحی داخلی خونده بود یا ریدمان داخلی یا تُف مال داخلی! می گفتن نه، تو مشکل داری کاپشن و شلوار هات رو نمی ندازی بره ذخیره می کنی، حجمش زیاد شده طبیعیه!

بنداز بره تا درست شه. و منم که اصلا از لفظ "دور انداختن" چندشم می شه. یعنی چی که بنداز دور. درک نمی کنم دیگه. آره.

بهم می گفتن فکر کردی خیلی شاخی حالا تو دبیرستان چند تا چیز میز به هم پیچ مهره می کردی. دقیقا با همین لحن.


امشب با لجاجت بالاخره دلر  قرض کرده و آوردم و  فاکینگ میله ی آهنی جدید وصل کردم بهش و توپ توپ شد. 

آخ نمی گه دیگه. 

دیگه تا آخر عمرم لازم نیست شاهد پایین اومدن میله ی کمد دیواری باشم. دیگه. تموم. شد!!!! ناموسا ما افتادگی کتف گرفتیم تو این مدت اینقدر که کمد اومد پایین، دوباره جمع کردیم چیدیم بالا، و هی مثل خر اتو زدیم چون طی پایین اومدن چروک خورده بود! خیلی دراماتیک بود. فکر کنم حتی دو سه تا از پست های موج منفی و تف تفی اینجا رو هم وقتی نوشتم که اومدم دیدم باز کمد اومده پایین. اعصاب نذاشته بود واسه ما.


حالا خلاصه برگشتن می گن که: تو که کمد خودتو میله آهنی  زدی، کمد ما رو هم می آوردی می زدی.

و جووووون این حرف رو کسی می زنه که به من می گفت مشکل از میله نیست. هاها. سوختید. بازی رو چند چند به نفع خودم اعلام کنم؟ ده هیچ خوبه؟!

مثل بچه کوچولو ها احساس برد می کنم و دوست دارم در حالی که دکمه ی دلر رو فشار می دم مثل سوپر من بپرم وسط خونه و به سمت سقف نشونه ش برم بگم : هاها دیدید راست می گفتم؟ و شنلم هیرو وار پشت سرم تکون بخوره و بعدش به رسم انتقام،  چشماشونو با همین دلر از جاش دربیارم اینقدر که حرفمو باور نکردند.


پ.ن. و توجه دارید که دم امتحان که می شه به تعداد مو های سرم کار های خلاقانه برای انجام دادن پیدا می کنم. هاه. کمر بستم پیش بینی ماشین ظرف شویی رو به حقیقت بپیوندانم. صفر جلسه مطالعه نموندم. صفر جلسه.

نظرات 5 + ارسال نظر
پرتقال گندیده دوشنبه 30 مهر 1397 ساعت 00:08

حدود هشت یا ده ساله به داداشم میگم میله کمد منو درست کنه ولی نکرد و نخواهد کرد. خودمم بلد نیستم از ناچاریم برای پشت در اتاقم چوب رختی گرفتم و لباسامو اویز میکنم که اونم بخاطر حجم زیاد لباسام روزی چند وعده سقوط میکنه-_-
از عمق وجود خوشحالیتو میفهمم و برات خوشحالم

هشت سال؟ قبول دارم زیاده انصافا و فرض کن چه اعصابی ازت ذره ذره صاف شده تو این مدت.
سه کلمه:
خودت درست کن.
هیچم سخت نیست. فقط چون درگیرش نشدی فکر می کنی چه کار بزرگیه.اصل کارش یه دلره که اگه ندارید تو خونه باید قرض کنی اگه دارید که حله.
یعنی خب اول و آخرش این خودتی ک باید واسه زندگی ت دل بسوزونی و بقیه اگه کمک کنن از لطفشونه ولی دینی ندارن و همین ریزه کاریاس که می ره رو نرو آدمیزاد.

اگه دیگه خیلی فکر می کنی نمی تونی، برو بازار یک نجاری نصابی ام دی اف کاری رو پیدا کن بگو بیاد درست کنه برات، داداشتم خجل و رنگ به رنگ بشه ازین وضع!

شهرزاد دوشنبه 30 مهر 1397 ساعت 07:20


دلم واسه‌ خوندن نوشته‌هات تنگ شده بود انصافا.

نفهمیدم! چه طور؟

شن های ساحل دوشنبه 30 مهر 1397 ساعت 19:18

اول اینکه ایول درستش کردی والا ادم منتظر باشه یا درست نمیشه یا وقت گل نی درست میشه
دوم گفتی دریل دلم کباب شد دو ماه دنبال یه فرز انگشتی حکاکی یه مارک مشخص میگردم نیست که نیست. میگن گمرک باز شده دو هفته دیگه وسایل جدید وارد بازار میشه چشمم اب نمیخوره با این قیمت ها بجز لباس واردکننده ها چیزی وارد کنن
سوم کمد من داره منفجر میشه هر لباسی میخوام کنار بزارم میگم هنوز خراب نشده بزار باشه.بیست سالم بود خیلی روی اتو لباسم حساس بودم الان نه دیگه مهم نیست تمیز و مرتب باشه کافیه برام

پرتقال گندیده سه‌شنبه 1 آبان 1397 ساعت 13:30

بله تو خونه ما هر کاری که مردونه باشه و یا قرار باشه اقایون انجامش بدن هرگز انجام نمیشه. در اینجا منظور از هرگز، هرگزه
بین نمیدونم چجوری طولش رو اندازه بگیرم که میله دقیقا سایزش بشه یبار براش گرفتم چند میل کوچیکتر بود همش میفتاد منم دیگه قیدشو زدم.
بعد نمیدونم اینور اونورش رو چجوری نصب میشه. باید کمد رو سوراخ کنم بعد همینجور میله رو ازش رد کنم؟ بعد دیشب سرچ میکردم پایه لوله رگال پیدا کردم که اصلا نمیدونم چجور استفاده میشه یا کاربردش چیه. از ینفر پرسیدم گفت که باید جای پیچ ها رو علامت بزنی با یچیز نوک تیز کمد رو سوراخ کنی بعد پیچا رو محکم کنی بعد فکرشو کرذم فهمیدم خب اینجور ممکنه من زیادی سوراخ کنم پیچا لق بزنن یا بالعکس:/
تهشم به این نتیجه رسیدم که همون اویز پشت در خوب است -_-

امتحانمو شرکت کردم می آم ادامه این کامنت با جزئیات برات می نویسم چی کارش کردم که تو هم رها شی.

خب اضافه شد:
ببین اندازه گیری طولش که واقعا با متره. متر خط کشی و نه مثلا پارچه ای که حتما دقیق شه و صاف هم باشه.
اینو اندازه می زنی ولی میله ای که می خری حدود یک سانت کوتاه تر باشه. یعنی اصلا بد نیست کوتاه بودنش و کمکت می کنه.
حالا باید دو ور کمدت دو تا پایه برای میله درست کنی. من برای خودم دو تا قطعه چوب هم اندازه ی مستطیلی شکل در نظر گرفتم. ضخامت هر کدوم هم تقریبا یک سانت می شه. سطح بالاشون رو با اره و سمباده می بری که میله توش بیفته. حالا این مستطیل ها رو از سطحشون با دلر پیچ می کنی به دیواره های کمد. اون ضخامتشون قراره وزن میله رو تحمل کنه. من از قبل جای دلر رو روش علامت زدم که کثیف کاری نشه و بار اول بزنم به هدف. بعدم خیلی راحت با دلر از پنج جا پیچش کردم به دیوار کمد.
میله هم چون کوتاه تره راحت می افته داخل پایه هایی که درست کردی و تمام.

پایه ی لوله رگال نوشته بودی،
اینو نگا:
https://goo.gl/images/NiUUzs
خود لعنتی همین بود برای من و تمام این مدت پدرمو درآورده بود. ضخامتش خوب نبود و منم حجم لباسا زیاد شده تحمل نمی آورد. اگه کارت با این پایه ها حل می شه که خب از همینا بزن راحت ترم هست ولی برای من خوب نبود و خودم پایه رو با دست های خودم درست کردم. :)))) و سوالی که ایجاد می شه اینه که پایه ی الآنش چه شکلیه پس؟ و یک مورد دیگر اینکه دلر استفاده کن اگه دسترسی داری، اگه هم نداری خب آره دیگه راهش همینی ه که اون ینفر فرموده، با ماژیک وایت برد علامت می زنی با پیچ گوشتی سفت می کنی دشواری نداره که. خلاصه اینکه تشویقت می کنم نترس. سخت نیست. اعصاب خوردی هاتو با دست خودت بریز دور کیف می ده. بزن تو کار. بپر وسط. :دی

پرتقال گندیده دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 21:04

اون میله ها رو برش میزنن یعنی؟ یا اینکه سایزهای مختلف رو آماده دارن؟ این پایه درست کردنه یخورده سخته.بعد جالبه دو تیکه چوب طاقت وزن لباساتو داره؟ خب پایه ها خیلی محکمترن که. من فکر نمیکنم بتونم خودم پایه درست کنم ولی اون پایه لوله رگال خیلی چیز خفن و کار راه بندازیه اینیکه عکسشو دادی از اونیکه من دیدم خیلی بهتره انگار.
کیلگ دیدی تو بوتیکا لوله رگال هست؟ من امروز نگاه کردم دیدم هیچ پایه لوله ای ندارن کلی هم وزن متحمل میشن برام جالب بود که چی نگهشون میداره
الان که زمستونیامو بیرون اوردم شدیدا به لوله رگال برای اویز لباسام نیاز دارم اخه چوب رختی اصلا تحمل وزن زمستونیا رو نداره مدام سقوط میکنه ( فکرشو بکن شب تو خوابی یهو یچیزی محکم میفته زمین ) سعی میکنم یه دلر گیر بیارم اگه نشد هم خودم پیچارو سفت میکنم و پسفردا میرم تو کارش*_*
کیلگ خیلی خوبی. ممنونم از اینکه با حوصله برام توضیح دادی(.^.)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد