Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

دوستی خاله خرسه

رفته بودم پلنگ بازی و غذا دادن به گربه ها،

آقا یکی شون هیجان زده شد اومد جلو تو دست و پام که غذای بیشتری طلب کنه،

من حواسم به یک گربه ی دیگه بود و داشتم به سمت دیگری  حرکت می کردم،

پای گربه ای که هیجان زده اومد بود جلو رو لگد کردم!

آخخخخ یک جیغی کشید حیوونکی،

حالم خرابه،

تمام مو های بدنم هنوز سیخه،

کاش من بمیرم. خیلی احساس گندی دارم. جدی الآنه که گریه م بگیره. شما جیغش رو نشنیدید... یه فیل هزار کیلویی رفته رو پاش.

ولی فکر کنم به اندازه ای که من حالم خرابه الآن، اون درد نکشیده باشه، چون بعدش نشست به غذا خوردن. نمی دونم شایدم کشیده. به هر حال من که داغونه احساس الآنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
شن های ساحل یکشنبه 29 مهر 1397 ساعت 17:17

نگران نباش زیاد دردش نگرفته من پای گربه های دوستم زیاد لگد کردم یکم دلخور میشن کولی بازی در می ارن بهشون غذا بدی یادشون میر تازه گربه موجود مقاومیه

راس می گی؟
امیدوارم.
خیلی حالم یه جوری شد. رو قلبم سنگینی می کرد... تا سه چهار ساعت بعدش هنوز مو های دست و پام سیخ شده بود از شدت بار روانی وارده.
حتی الآن که باز بهش فکر کردم دوباره دچار همین حالات شدم.
صداااش خیلی بد بود. البته من صدای شکستن استخوان نشنیدم... ولی الهی. حیوونکی.
در آن لحظه از خودم متنفر شدم. خیلی لعنت کردم خودمو.
بعد آخه گربه نمی فهمه که بری بهش بگی پیشو ببخشید و راحت بشی خودت!

شن های ساحل دوشنبه 30 مهر 1397 ساعت 19:24

اگه باهات دوست باشه میزار نوازشش کنی دیگه ازت دلخور نمی مونه
ولی جدی میگم گربه خیلی مقاوم از طبقه دوم پرتش کن پایین هیچیش نمیشه فقط تصادف با ماشین حتما بهش اسیب میزن و جنگ با سگ وگرنه بالای 40 دفعه من پای گربه لگد کردم هیچکدوم آسیب ندیدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد