Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

شفا می ده

من نشستم دارم با دست ماست می خورم‌.

به همین سوی چراغ خاموش!

آره آی نو! پزشک خیلی خیلی خوبی می شم. چون صرفا چیزایی رو که رو خودم امتحان کردم و جواب داده، نسخه می کنم واسه مریضا.

از همین الآن روزی رو به چشم می بینم که نشستم  تو مطبم، این قدر کارم گرفته که همه دم درب صف کشیدن و من خیلی شیک نسخه می کنم:

"یک کاسه ماست با دست"...

"دو کاسه ماست با دست"...

"اوه تو دراماتیکی! یک بشکه ماست با دست"...

و تند تند مهر استامپ دار می کوبونم رو سر نسخه هام.




پ.ن. کتاب کوفتی رو با حکم اینکه امشب شب با دست ماست خوردنه نه شب درس خوندن (و با فکر به پست سه ساعت پیش و قبول کردن سرنوشتم) از تخت ول کردم پایین. زااااارت صدای بلند افتادنش پخش شد تو خونه ی تاریک. مامانم با چماق پاشده بود دنبال دزد می گشت. تهش رفتم خودمو به عنوان دزد معرفی کردم و فحشا رو خوردم. راهی نبود.

نظرات 4 + ارسال نظر
یاقوت یکشنبه 29 مهر 1397 ساعت 16:49

بشدت سرما خوردم و الانم دارم آلبالو یخ زده تو فریز با نمک فراوان می خورم.. مامانم میگه خوبه برا سرماخوردگی منم میگم برا من خوبه(به علط کردن افتاده است).. اینم بد نیست برا نسخه...

ما دیگه نداریم. امسال درست نکردیم و مادربزرگ هم فعلا بسته ی سفارشی نفرستادن!
آخ دهنم آب افتاد دلم به تاپ تاپ افتاد.
این به عنوان معجون سرخوش کننده به همه ی اقشار جامعه باید تجویز شه.موافقم.
یعنی در این حد که به بسته بندی شده ی کارخونه ایش هم رضایت می دم الآن!

یاقوت دوشنبه 30 مهر 1397 ساعت 12:01

آقا این آلبالو رو فقط برا سر کیف شدن تجویز کن .. ولی ابدا برای کسایی که سینوزیت و حساسیت دارن ننویس.. آنچنان بلائی سرمان آورد که دیشب هرچی انتی بیوتیک.. دمنوش.. قطره استفاده کردم افاقه نکرد.. به همون سوی چراغت قسم حتی خواستم دست به دامان تجویز خودت بشم ..
اون پست میله تم عالی بود .. امتحانتم ایشالله بیست بشی..

یاقوت دوشنبه 30 مهر 1397 ساعت 17:23

ووی اصن کامنت قبلی و می خونم یه جوری میشم .. یه جوریه لحنش .. انگاری طلبکارانه ست .. آلبالو تجویز منه ولی یه جور نوشتم انگاری تو تجویز کردی :)) .. البته تجویزام بد نیستا .. به جای قرقره آب نمک آلبالو شورو جایگزین کردم.. ولی برعکس جواب داد؛)).. آهان سر کیف اومدن درسته نه سر کیف شدن....

نه چرا عاخه؟ :)))) من چنین برداشتی نداشتم خیالت تخت. جوابش رو فقط باید سرم خلوت شه بنویسم.

شن های ساحل دوشنبه 30 مهر 1397 ساعت 19:25

تجویز من بستنی درمانیه کاکاویی و نسکافه ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد