Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

صفرا فزود

جاتون خالی،

ساعت پنج دقیقه ی بامداده،

ایزوفاگوس دور خونه می چرخه و با خودش می خونه:


" مَنننن....

مَن...

رویااااایی دااااارم،

رویاااااااایی دااااااااااارم،

رویااااااای سِکَنجَبییییییین!"


نمی دونم از کجاش درآورده یا اینکه چه ربطی دارن اینا با هم،

ولی هی یارو! مرسی که نمی ذاری روح ما بیشتر از این چروک بخوره.

اینقدر روحش آزاد و رهاعه، که دوست ندارم دیگه کنارش باشم. حیفشه. واقعا روح به این بازی و خلاقی و سبکی، حیفشه یه درصد از یکی مثل من بخواد تاثیر بگیره. دقیقا فلپ جک بی عاریه که گیر کناکلز گنده دماغ افتاده. طرف صبح تا شب روح منو جلا می ده، من جاش هی روحشو سیاه می کنم و پنجول می کشم روش. مطمئنم که به شخصه جفت پا ریدم به آدم بزرگ ایزوفاگوس بودن. کاش این آدم بزرگ من بود باو.



راستی رونمایی می کنم از هش تگ جدید وبلاگ: #رویای_سکنجبین

نمی دونم هش تگ چی بذارمش بعدا تصمیم گیری می شه، ولی ناموسا خودش داره با آدم حرف می زنه می گه من باید هش تگ بشم. حس نمی کنی شما؟!


نظرات 3 + ارسال نظر
استا شنبه 28 مهر 1397 ساعت 13:02

اینقدر از این انیمیشن بدم میاد که الانم این عکس رو دیدم عصبی شدم!
حالا چرا سکنجبین؟!!؟:))))))))

اینقدر ازین انیمیشن خوشم میاد که الآنم این کامنت رو دیدم عصبی شدم! :دی
ن م دانم والا! چون سکنجبین هیچ ربطی نداشت خوشم اومد.

شن های ساحل شنبه 28 مهر 1397 ساعت 22:39

اصلا این انیمیشن ندیدم خخخخ
سکنجبین با کاهو به به

ببین اگه وقت کردی دعوتت می کنم ببینی و اعلام کنی کدوم طرف ترازو قرار داری. :دی فقط خودت حواست باشه مثل اسکای ریم نشه قضیه ش معتاد شی.
به نظرم یه طنز به شدت تاریکی توش داره و از همین لذت می برم.
اینکه چقد واقعیه همه چیش و تو دنیای کارتون کثافت کاریا رو به بچه ها نشون می ده. که دنیا گل و بلبل نیست! نزدیک ترین دوستا هم کثیفن، فکر منافع شخصین، همه خودخواهن ولی این وسط می شه شاد هم بود و از قاعده ی هم یاری استفاده کرد. هم سفرگی ولی هیچ وقت!
دوبله ی جم رو ببین. من دوبله ی جم جونیور رو دیدم و شدیدا راضی ام و خفن دوبله کردن.

و حالا که بحث کاهو سکنجبین شد، من یک سوال بپرسم!
من فقط شربت سکنجبین خوردم که شیرینه. مایع ش داخل بطریه و می خریم و با آب قاطی می کنیم می شه شربت سکنجبین.
حالا سوال اینکه پس چی رو با کاهو می خورن؟
اونی کل داخل بطریه؟
اون که شیرینه آخه و مایع شربته.... اصلا چیز شیرین با کاهو خوش مزه می شه؟
از مادرم پرسیدم گفت همونه. ولی حس می کنم شاید جوب بزنه و اشتباه بگه.
مثلا من فکر می کردم خود سکنجبین یه چیز شور یا ترشی باشه که می گن با کاهو خورده می شه ولی حالا این شربتشه که شیرینه.
خلاصه که نظر و به اشتراک گذاری اطلاعات پلیز...

شن های ساحل یکشنبه 29 مهر 1397 ساعت 09:16

1.سعی میکنم ببینم ولی به طور کلی من سعی میکنم دنیامو گل و بلبل نگه دارم اطرافیانی که انتخاب میکنم هم معمولا مثل خودم گل و بلبل هستن افراد منفی بین و ناامید و اونایی که ناله میکنن یا میگن دنیا تاریک و سیاه معمولا یا وارد زندگیم نمی کنم یا دسترسی محدود براشون ایجاد می کنم چون این تیپ افراد تورو با خودشون غرق می کنن اونا به ساختن رویاهات میگن دیوونگی اونا برای بلند پروازی هات میگن واقع بین باش ولی درست نمیگن خیلی وقت ها برعکسش بهم ثابت شده.برای همین می دونم این انیمیشن ببینم احتمال اعصاب خوردی و فحش دادن به کاراکتر ها از طرف من وجود داره.

و دومی ببین سکنجبین اینی که شما میخورین نیست شرمنده از لغت نسل جدید استفاده می کنم ولی نسل جدید اکثرا سکنجبین ندیدن. سکنجبینی که شما میخورین مایع هست سکنجبینی که قبلا خورده میشد جامد بود مثل عسل غلیظ.ببین مواد اولیه سکنجبین سرکه و اب و شکر خب که سرکه اون معمولا انگور سفید بود سرکه یه مقداری ترش مزگی داره سرکه با اب و شکر می جوشوندن انقدر که غلیظ میشد در حد چسب بعد یه ته مزه خیلی کم تند یا تیز داشت که بخاطر سرکه بود بخاطر این ترشی کم و شیرین بودنش با کاهو خوشمزه میشد.من بچه بودم مادربزرگم درست میکرد یه خونه دو طبقه حیاط دار داشت توی حیاط روی یه تخت چوبی قدیمی عصرها می نشستیم کاهو سکنجبین می خوردیم تخمه ژاپنی یا جابانی میخوردیم و میوه های دیگه البته من مشغول دویدن دنبال مرغ ها توی حیاط بودم یا به داربست طناب بسته بودم مشغول تاب بازی

نه خب در اون حدم نیست، کلا قضاوت نکن تا وقتی ندیدی من نظر خودمو گفتم، هر چیزی رو از دریچه چشای خودت باید قضاوت کنی منتها.

نسل جدید خیلی هم لغت خوبیه حس جوونی به من می ده.
یاها.
گرفتم چیه.
حالا با این اوصاف شما چی پیشنهاد می کنی با کاهو بخوریم؟ از همین شربت آماده ها؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد