Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

وقتی دنیات خودتی

ببینید و الگو قرارش بدید.


رومان بورکی دروازه بان، قبل از بازی های دورتموند با توپ اتمام حجت می کند.


عاشق همچین رفتاری ام،

واسش هیچی مهم نیست،

هیچی!

یه اعتقادی تو ذهنش داره،

و به هر روشی هست پیاده ش می کنه.

حتی اگه یک بیلیون نفر آدم این کارشو احمقانه یا جلف و ساده لوحانه بدونن،

دفعه ی بعد بازم بی هیچ خجالتی تکرارش می کنه،

بدون دلسردی،

و بدون اینکه برای مقبول بودن  سعی کنه به کسی توضیحش بده که چرا دوست داره این رفتار غیر عرف رو انجام بده.


تو یکتا قهرمان منی رومان بورکی، هر چه قدرم که پست اینجوری بذارن و بهت بخندن.

تو نه جلفی، نه خنده داری، نه احمقی، نه ساده لوح.  تو فقط شجاع ترینی.

تو جرات بروز دادن ایده هاتو داری. چیزی که هیچ کس نداره.

تو پشت نقاب جامعه پسندی قایم نمی شی. 

تو برای رفتار هات دلیل نمی تراشی.

 و همینه که وجودتو ارزشمند می کنه.

کاش منم بتونم این اخلاقتو بدزدم.

کاش یکم جنم داشته باشم وقتی دلسردم می کنن، اخلاقایی رو که "من رو من می کنن" کنار نذارم.


نظرات 3 + ارسال نظر
شایان جمعه 27 مهر 1397 ساعت 09:52 http://Www.florentino.blogsky.com

کیلگ فوتبالت خوبه ؟

هوم...
در نوع خودم که بی امکانات و بی هم بازی بودم همیشه، آره. :دی

ولی بابام همیشه به ما می گه بچه های عزیرم منم فوتبالم خوب نبود! شما دو تا هم تحلیل گر خوبی می شید ولی بازیکن رو از فکرش بیایید بیرون برید عادل فردوسی پور بشید. :دی
ولی ما دو تا همچنان داریم تلاش می کنیم فوتبالیست بشیم. :)))
گاهی اینقدر با خودم می شینم غم می خورم که آخ من ۲۱ سالمه ولی مثل گریزمن و امباپه نشدم. اصلا غمم می گیره شدید.
از همون سیزده چارده سالگی هم حتی حرص این فوتبالیست شدنو می زدم.
اصلا به نظرم سن ما، واسه درس نیست الآن!
واسه دو تا چیزه:
۱) ورزش
۲) جلو دوربین رفتن - بازیگری و خوانندگی و ...-

اینا جوونی می خوان، قلب طپنده می خوان، ریخت و قیافه می خوان.
تو شصت سالگی هم می شه مثل دایناسور ها پشت کتاب فسیل شد، ولی دیگه نمی شه مثل غزال تیزپا دوید!
ولی هر وقت این افکارم رو برای کسی بازگو کردم، جواب شنیدم که تو به بلوغ فکری نرسیدی بشین سر کارت. هعی. زخم عمیق!
ولی فوتبالیستو آتش نشانو می شم قبل اینکه بمیرم. ببین حالا.

نامبرده شنبه 28 مهر 1397 ساعت 09:59

شکر میون کلامتون بزرگوار...
تپنده*!
#شدت اثر "زخم عمیق" رو شاهد هستیم

طپش رو که بحث کردیم با هم،
ولی شدت اثر زخم عمیق همچنان پا بر جاست. :دی

نامبرده شنبه 28 مهر 1397 ساعت 10:03

عه سرچ کردم معنی میده!
ولی به چشمم آشنا نیومد اصلا.

تو دیگه ویراستار نمیخوای :)))
یکی سواد نم کشیده منو درست کنه :|

:))))
مثل تهران/ طهرانه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد