Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

ده سال با مرلین

گویا دیروز ده سال از تاریخی که سریال مرلین رو فیلم برداری کردن گذشته گرچه من خودم تقریبا چهار سال دیر تر از با این فانتزی آشنا شدم.

بردلی جیمز دیروز  یه عکس گذاشته اینستاگرامش  به این مناسبت، خودشو کالین مورگان اند در اون دوران.

چقد کیف کردم که هنوز یادشه،

چقد کیف کردم دوباره تو یه قاب دیدمشون.


یعنی از من به عنوان یه فن دو آتیشه انتظار می ره،

ولی همیشه می بینم که بازیگر ها یادشون می ره و بی احساس می شن،

همین که یادش نرفته و پست گذاشته خیلی حس خوبی داشت و منو پرتم کرد به دوران گذشته.

خواستم براش کامنت بذارم آره بردلی منم یادمه بابا لامصب من با این سریال زندگی کردم.

چقد ما خودمون رو پاره کردیم با فصل فصل این سریال.

چقد من اینستاگرام رو شخم زدم سر عکساشون. فیلتر شکنم نبود بابام در می اومد تا کیفیت خوب ها رو بگیرم و سیو کنم.

یوتیوب اصلا! یادم نمی ره تقریبا اولین کلیپ هایی که رو یوتیوب با جدیت دنبال می کردم کلیپای اینا بود.

چقد وبلاگ های مرلین رو می رفتم کامنت می دادم.

اصلا همین وبلاگ رو اولش نزدیک بود بکنم فندوم مرتور چون یکی بود رو بلاگفا وبلاگ فندوم مرلین فارسی می نوشت و اصلا گند می زد به سریال اینقد که می زد تو حاشیه و وبلاگش  برام لوس بود و به سلیقه م نمی خورد. از همین جا هم بهش می گم خیییییلیییییییی لوس بودن اکیپشون.

چقد فیلم های پارازیت دار پی ام سی رو ضبط کردم رو فلش.

چقد صحنه صحنه ی کملوت رو تو خواب هام پشت سر مرلین و آرتور دویدم.

بین خودمون بمونه حتی اونی که تو تراوین سرور اسپید سال ۹۲  امپراطوری کملوت راه انداختا بود و تهشم با ترابل میکر فارم شد خودم بودم.

هیشکی هم نمی فهمید رو چه حسابی دهکده هامو نام گذاری کردم. پایتختم کملوت بود، پارکینگم اولون بود یه پونزده گندمی هم داشتم اکسکالیبور بود. 

این سریال عشق من بود. عشق.

کل خانواده میخکوب می شدیم پای تلویزیون. البته به زور من آشنا شدند ولی همه رو معتاد کرده بودم.

بعد یکی رو پیدا کرده بودم کتابشو ترجمه می کرد رایگان می ذاشت. به شرافتم قسم مُردم اینقد که من ناز این آدم رو کشیدم تا سریع تر بذاره بخش هاشو. تهشم یهو ول کرد رفت من موندم تو خماری کتابش.

تمام عشقم این بود که همه ی کارهامو تا نه شب اره کنم تا نه و ربع بشینم پای مرلین.

دنت پارتی می گرفتیم بعضی شب ها با این فیلم. دنت اون موقع اینقدرا هم گرون نبود که!

شب های امتحان نهایی، تا شیش صبح می خوندم، شیش تا شیش و ربع به خودم القا می کردم که خواب مرلین ببینم و می دیدم، شیش و نیم سرویس می اومد.

مزه ش هنوز زیر دندونمه...

یادش واقعا به خیر.

من دچار نوستالژی شدم دوباره! آخ. قلبم.

نظرات 3 + ارسال نظر
کِرْمِ درون جمعه 30 شهریور 1397 ساعت 22:24 http://devilsown.blogsky.com/

من که این سریالو ندیدم ولی تو متن به قسمت تراوین که رسیدم یاد خودم افتادم

من اون موقع تازه هری پاتر دیده بودم (میدونم خیلی دیر شروع کرده بودم :/) اسم شخصیتا و مکان ها و... ی اونو میذاشتم :)))

جدی انتظارشو نداشتم یکی رو تو این فضا پیدا کنم بفهمه تراوین چیه. دم شما گرم.
بزن قدش بابا. های فایو.

اتفاقا دهکده های هری پاتریو منم داشتم. ولی قبل مرلین.
کلا جلو می رفت دیگه. به شخصه رو یه فانتزی قفلی می زدم با اسماش می رفتم جلو.
نارنیا، هری پاتر، مرلین، گاهی هم ترکیبش با فانتزی های دیگه. دنیایی بود.

+ هیچ وقت برای هری پاتر شروع کردن دیر نیست.

کِرْمِ درون شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 17:49 http://devilsown.blogsky.com/

نه من کلا عشق همینجور بازیا بودم، هم تراوین، هم عصر پادشاهان و... های فایو ^_^

یادش بخیر...

+ جالب گفتی! آخه هم دیر شروع کردم هم تموم نکردم :))) قسمت 7شو (که میگن قشنگ ترین قسمتشه) هیچ وقت ندیدم. الان این بحثش پیش امد دوباره هوس کردم برم از اول شروع کنم دوباره تا آخرش برم...

جنگ خان ها چی؟ البته من فقط تراوین بودم، پادشاهان و خان ها رو ثبت نام کردم، ولی حال نمی داد و نمی موندم.
بیا بشو خواننده ی ثابتم، مشتری شو، در عوض منم یک سری پست می ذارم فقط خودت بفهمی. این بقیه ی خواننده ها خاطرات من از تراوین رو درک نمی کنند چون اصلا بازی نکردند و پستام حیف و میل می شه مدام.

+ برو هری پاتر شروع کن. برو برو برووو تا من هم در این دنیا رسالتم رو انجام داده باشم. ببینیش تا دو هفته تضمینی تو جوی اینقد که باحاله.
حالا قشنگی معیار های مختلف داره، یادگاران از نظر من بیشتر از اینکه قشنگ باشه، پیچیده س!

آیدا شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 19:47

ده سال از اون تایمی که pmc نشونش میداد گذشته؟یا از زمان ساختش؟
یادمه مامانم این سریال رو دنبال میکرد و منم یه قسمت هاییش رو دیدم اما نمی تونستم خ باهاش ارتباط بگیرم.خصوصا با بازیگر نقش مرلین!

از زمان ساختش،
پی ام سی فکر کنم با تاخیر حداقل سه چار ساله شروع کرد به پخش.

خوب بود دیگه، من دوستشون داشتم. چیزی که طی این چند سال دنبال کردن دستم اومده اینه که اون کالین مورگانشوم کلا خیلی مخوف تر از این حرفاست. باز جلوی دوربین اکیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد