Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

تمام

باورم نمی شه،

گاهی حس می کنم تمام دنیا مقابلم وایستاده!

فکر نمی کنم کسی به اندازه ی من هیجان فوتبال رو داشت این روز ها،

من تک تک بازی ها رو دنبال کردم تا به اینجا برسم،

و دقیقا چهار پنج دقیقه به اتمام فینال،

برق ها قطع شد.

من بازم نتونستم تمومش کنم!

همیشه تو دلم بود که یک جام رو کامل به اتمام برسونم...

و این بار هم نشد.

انگار سرنوشت بر نشدنه،

هر چه قدرم تو سگ دو بزنی دنبالش.


نتیجه ۴-۲ شد به نفع فرانسه.

فرانسه قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ و کرواسی نایب قهرمان شد.

 اینم در نوع خودش جالبه که به عنوان یه طرفدار فوتبال، فرانسه آخرین تیمی بود  که دوست داشتم قهرمان شه، و شد!

لوریسم که الآن به طرز خنده داری دستکش ها رو گذاشته پشت شلوارکش و امباپه هم قیافه ش هیچ جوره به نوزده ساله ها نمی خوره راستش!


و نهایتا،

به پایان گزارش جام جهانی ۲۰۱۸ رسیدیم دوستان،

در پناه ایزد منان،

 پایدار باشید و جاودان.

نظرات 9 + ارسال نظر
شن های ساحل یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 21:56

خوب بود منم میخواستم فرانسه ببره
چرا آنلاین نمی بینی؟الان اختتامیه هست

الآن وصل شد.
همون چند دقیقه بود...

و نه، من نمی خواستم فرانسه ببره، اشتباه خوندی.

شن های ساحل یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 21:57

دانلود رایگان اپ سیمای همراه، آرشیو فیلم و سریال، انیمیشن، تئاتر، آموزش
https://cafebazaar.ir/app/com.rahpou.irib

اپ نمی خواد واسه همچین مواقع پر تنش و سرعتی ای،
من خودم راحت ترین راهی که دارم تلوبیونه.
خیلی خوبه حتما امتحان کن اگه خواستی...
بعد با کیفیت آشغال هم لود می کنه حتی تو خود سایتش و سرعت اینترنت اصلا مهم نیست واسش.
اگه می خواستم برم اون لحظه اپ دانلود کنم که تا فردا صبح طول می کشید.

شن های ساحل یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 21:58

دانلود رایگان اپلیکیشن 'رادیو تلویزیون همراه'
پخش زنده شبکه های رادیو و تلویزیون در دستان شما
http://iranapps.ir/app/com.peyman.tv

beny20 یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 21:59 http://beny20.blogsky.com

کرواسی آمار بهتری داشت از همه نظر ..
ولی خب فرانسه لامصب فرصت از دست نمیده ...

بی خیال داداش ، بی زحمت بزن این عنوان وبلاگت ،
و کلن محیط فوتبال رو تغییر بده .. حالمون رو بهم زدی ،
تمام میان پیش من شکایت تو رو می کنن ،
آخرم دیدی حق دوستان گرفتت ،
نتونسی بازی مهمه رو درست ببینی

یه چرا می ذارم تهش و کامنتتو پاس می دم به خودت که بری تو اتاق به کاری که کردی فکر کنی بن!

بازی آخرم که آره. کوفت شد رسما. مردم سیستان بلوچستان راضی نبودن گویا.

شهرزاد دوشنبه 25 تیر 1397 ساعت 00:09

آخیش برگشتی سر خونه زندگیت!

:))))
یعنی با لحنی نوشتی خونه زندگی،
انتخاب دیگه ای ندارم جز اینکه بنویسم
"آره دیگه باباش شاکی شد گفت عروسم برگرد سر خونه، شوهرت غلط کرده به دلت راه نیومده فلکش کردم الآن آدم شده."

شهرزاد دوشنبه 25 تیر 1397 ساعت 00:10

بنیامین میگه حالمونو به هم زدی وای :))))))))))

آره بی وجدان اینو از ته دل همه تون پرت کرد تو صورتم! :))) یه بفرمایی چیزی هم نزد که به چش تلخ نشه، رسما پرت کرد.

ولی سوالی که می مونه اینه که من از چی بنویسم حالا؟!

آیدا دوشنبه 25 تیر 1397 ساعت 00:27

حالا ان اءالله کی عنوانت رو عوض میکنی؟

جو اینجا تو این یه ماه خیلی خوب بود.حسابی بهش عادت کرده بودم،خسته نباشی کیلگارا:-)

حسش باید بیاد.
من الآن تو افسردگی پس از زایمان به سر می برم چون جام جهانی تموم شده!!!

و مرسی تعاریف و اینا! حس فردوسی پور شماره دوم بهم دست داد، چسبید.

آیدا دوشنبه 25 تیر 1397 ساعت 00:46

میخوای کلا فوتبالی کن وبلاگت رو:-))))))خوبه خوش میگذره دور هم...

بلیو می اتفاقا به صورت جدی داشتم رو این فکر می کردم! دنیا قشنگ تر به نظر می آد!

Shayan دوشنبه 25 تیر 1397 ساعت 07:29 http://florentino.blogsky.com

وقتی بلاگ اسکای قاطی کرده بود یه لحظه دلم سوخت برات...گفتم دیدی چی شد؟
بچه سه سال اوری ثینگ نوشت حالا یه ماه عنوانش عوض کرد بلاگ اسکای قاط زد عنوانش به فنا رفت!
ولی قشنگ میشدا..
بعد چند سال میومدی اینجا هنوز جام جهانی بود :))

از نظر عنوان خودم دلم واسه خودم نسوخت راستش.
بیشتر از اون جهت که می خواستم گزارش بازی ها رو ثبت کنم و برنامه م به هم ریخت یکم گرفته شدم،
وگرنه خیلی باحال می شه یه عنوان خیلی اتفاقی از من به جا بمونه رو این فضا. یه عنوان همه چی ولی هیچی ای...
خیلی وابسته ی عنوان وبلاگ نیستم. واسه همینم گذاشتمش اوری تینگ. یعنی هر چی به ذهنت اومد بذار جاش و بخون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد