Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

گزیده ی خبر ها

نستور پیتانا گفت: "به ندرت می توان اتفاقی در زندگی من را با قضاوت در فینال جام جهانی مقاسیه کرد. شاید از نظر هیجان و احساس بتوان این اتفاق را با لحظه ای که به من گفتند پدر خواهی شد قابل قیاس باشد و از نظر مسئولیت نیز می توان آنها را با هم مقایسه کرد."

_-_-__-_-_-__-_-__-_-_-__-

ویدیو ی پدر مادر خواهر کوین دی بروینه که ازش حرف زدم: اینجا

_-_-__-__-__-_-__-__-

این همون بیرون کشیدن گل از دروازه س که گفتم، محشر بود محشررر: بهترین موقعیت انگلیس در اواسط نیمه دوم و روی موقعیت تقریبا تک به تک اریک دایر حاصل شد و گرچه ضربه چیپ او از تیبو کورتوا هم گذشت، اما توبی آلدروایرلد با یک تکل فوق العاده توپ را از روی خط برگرداند تا سه شیرها از رسیدن به گل محروم شوند.

تصویر لحظه ی مذکور:

_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-__-

ثبت یادگاری عکس تیم محبوبم (و طبیعتا می دونید حضور شخص شخیص کی دیگه، همه با هم بگید.... مو قشنننننگ!):


که خیلی بد بود، امروز اصلا بازی نکرد!

_-_-_-_-___-__-_-_-_-_-_-_-_-_-_-___-

هازارد که پیش از این بارها از علاقه اش برای رفتن به رئال مادرید گفته،  پس از این دیدار، در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در مورد آینده اش، گفت:" بعد از شش سال فوق العاده در چلسی، شاید زمان تجربه یک اتفاق جدید باشد. مطمئنا، بعد از جام جهانی، می توانم تصمیم بگیرم که بمانم یا بروم اما چلسی است که تصمیم نهایی را می گیرد. شما می دانید مقصد مورد علاقه من کجاست."

که الهی من برم لای چرخ گوشت اگه هازارد بره رئال!

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

جهت ثبت اطلاعات: 

رده بندی جام جهانی 2018 روسیه
شنبه: 97/04/23 ؛ ساعت 18:30
استادیوم: سن پترزبورگ / تماشاگر: 64406 نفر
داور: علیرضا فغانی(ایران)؛ کمک‌ها: رضا سخندان، محمدرضا منصوری و مالانگ دیدیو(سنگال)/ کمک داور ویدئویی: مارک گایگر(آمریکا)/ کمک داور ذخیره: جبرئیل کامارا.


شیاطین سرخ که نمایش فوق‌العاده‌ای در دو بازی مرحله حذفی برابر ژاپن و برزیل داشتند، با عملکرد دور از انتظار در دیدار نیمه نهایی مقابل فرانسه شکست خوردند تا امروز در دیدار رده بندی به مصاف انگلیس بروند؛ تیم بلژیک با گل‌هایی که توماس مونیه(4) و ادن هازارد(82) به ثمر رساندند، موفق شد شاگردان ساوت‌گیت را برای دومین بار در جام جهانی مغلوب کند و برای نخستین بار در تاریخ به مدال برسد و روی سکوی سومی برود.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-__-__-_-_-_-_-_-_

پیش از این 18 بازی رده بندی برگزار شده بود و تنها 3 بازی با یک گل به پایان رسید. همچنین دیدار سوم چهارمی هیچ وقت به ضربات پنالتی کشیده نشده است.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
و اینکه کلا داشتم فکر می کردم داور بشیم، نمی خواد فوتبالیست بشیم. اینجوری با همه ی فوتبالیست های جهان هم معاشرت می کنیم و تازه باید بهمون احترام هم بذارن. و کسی هم باهامون رقابت نمی کنه فوقش اینه که فقط می آن صفحه ی مجازی مون رو به آتیش می کشن که زیاد مهم نیست.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
تیم ملی ایران به همراه شاگردان ساوت گیت تنها تیم هایی بودند که در بازی های جام جهانی میانگین زیر یک شوت زده را در هر بازی داشتند. که بازم افتخار کنید به ایران و تیم پلنگ نشانمون.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-__-_-_-_
 انزو زیدان، هافبک 23 ساله فرانسوی و پسر زین‌الدین زیدان به تیم رای ماخادائوندا اسپانیا پیوست. این باشگاه مادریدی در دسته سوم این کشور بازی می‌کند
دیگر پسر زیدان هم در باشگاه رئال مادرید حضور دارد و به عنوان دروازه‌بان سوم در جمع کهکشانی‌ها ایفای نقش می‌کند.
_-_-__-_-_-__-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_

حذف مدافع عنوان قهرمانی

آلمان که در اخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی به یک پیروزی مقابل کره جنوبی نیاز داشت، در دقایق پایانی بازی، در حالی که بازی با تساوی بدون گل پیش می‌رفت، توسط کیم یونگ گوان دروازه خود را باز شده دید. داور در ابتدا این گل را به علت آفساید رد کرد ولی کمک داور ویدیویی به داور اعلام کرد که آفساید اعلام شده اشتباه بوده است و تونی کروس آخرین ضربه را به توپ وارد کرده است. داور نیز با بررسی نهایی، اعلام کرد که گل کره سالم بوده و آلمان در وقت های تلف شده از حریف عقب افتاد. ژرمن ها فشار را بیشتر کردند ولی این فشار نه تنها فایده ای نداشت، بلکه باعث شد آنها گل دوم را نیز از کره دریافت کرده و با سه امتیاز از جام جهانی حذف شوند.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_


هدف بعضی بازیکنها از این کار ممکن است جلوگیری از خشک شدن دهان‌شان باشد ولی برخی دیگر به نظر می‌رسد این کار را عامدانه‌تر و جدی‌تر انجام می‌دهند. فوتبالیست‌ها معمولاً علاقه‌ای به صحبت کردن درباره‌ی رازهای آمادگی جسمانی‌شان ندارند و در نتیجه کسی از محتوای بطری‌های آنها خبر ندارد. ولی برخی دانشمندان علوم تغذیه و علوم ورزشی می‌گویند این احتمال وجود دارد که آنها از تکنیکی به نام کرب رینزینگ یا آبکشی با کربوهیدرات استفاده کنند. 

 

 

بیش از یک دهه است که تحقیقات انجام شده درباره‌ی ورزش‌های استقامتی‌ای مثل دوچرخه‌سواری یا دوی استقامت نشان داده که ورزشکاران اگر دهان خود را با محلولی اشباع‌شده از کربوهیدارت شستشو دهند، بدون اینکه مایع را بنوشند، این حرکت می‌تواند انرژی ناگهانی‌ای در بدن‌شان بوجود بیاورد. 


 


_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_


راکیتیچ: قهرمان شویم، روی پیشانی ام تتو می‌زنم

ایوان راکیتیچ، ستاره تیم ملی کرواسی به شوخی بیان کرد که اگر تیمش قهرمان شود، یک تتو روی پیشانی اش خواهد زد.

بیایین بهش مدل تتو پیشنهاد بدیم.

_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-__-_-_-_-__-_-_

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد