Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

هفت هزار و هفت صد و هفتاد و هفت روز

And welcome to my fuckin 7777 th day of life...!

" The Due Day. "

و ازین دست احساس ها. 


من،

کیلگارا، 

امروز، به تاریخ هفدهم خرداد،

در سال یک هزار و سیصد و نود و هفت،

هفت هزار و هفت صد و هفتاد و هفت روزه شدم،


و تلاقی اسرار آمیز این همه عدد هفت یک جا، 

و در عین حال معمولی بودنشون...

فقط گیجم می کنه. انگار که از یه خواب بیدار شده باشم و دیگه نتونم تشخیص بدم صبحه یا شبه. وقتی ک عدد ساعت رومیزی با تاریکی هوای بیرون هم خوانی نداره و می فهمی این فقط یه خواب خیلی طولانی عصر گاهی بوده...




نظرات 3 + ارسال نظر
شهرزاد پنج‌شنبه 17 خرداد 1397 ساعت 13:44

شت! چه باحاااال.
کاش هیوده مهر بود مثلاً. یا هفت مهر.

آره اون ک دیگه واقعا رویایی می شد برام،
ولی یه دوست دارم، متولد هفت مهر هزار و سی صد و هفتاد و هفت.
حالا من اگه جا اون بودم احتمالا واکنش شیمیایی مغزم اینوری می رفت ک از عدد هفت متنفر می بودم!

شن های ساحل پنج‌شنبه 17 خرداد 1397 ساعت 15:38

جالب بود حالا تبریک بگم یا بگم وای تموم شد!خب توی این روز مهم چی کارا کردی؟^_^

اون موقع که این کامنت رو گذاشتی هم چنان در حال ۷۷۷۷ به در کردن بودم. :))))

الآنم که پست جدید گذاشتم هزار ماشالّا عینک و چوب کبریت واسه لای چشم و اینا رو آماده کنید پیش پیش!

مهرزاد پنج‌شنبه 17 خرداد 1397 ساعت 17:34

چه حوصله ای داشتی ک نشستی ٧٧٧٧ روزت رو حساب کردیا...
کیلگارا تو متولد چند اسفند بودی؟و اینکه هفتاد و پنج سال کبیسه بوده یا نه؟

من والا حساب دقیق نکردم، زدم تو همین سایت های عمر متریک که یکی ش هم مدّت هاست لینک وبلاگ کردم. ولی با کمک همین سایت ها خیلی وقته دارم تک تک روز های عمرم رو می شمارم، مرض جدید قرنه!
تازه اینجا جای یکی خالیه که بگه دو تا! و دا خل پرانتز بنویسه :
(با انگشتش سه را نشان می دهد.)
و آره دقیقا سال کبیسه بوده ک من همیشه همه ی محاسباتم به هم می ریزه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد