Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

ژه

**اگه گفتی امروز تولّد سه سالگی کیه؟**


و پست هزار و یکم اینجا رو هم به تو تقدیم می کنم، ای عشق جاودانه ی من! هر چند هیچ وقت نذاشتی بغلت کنم عین آدم... ولی چقد دوسِت دارم دوسِت دارم دوسِت دارم دوسِت دارممممم تا آخر دنیا. که ای کاش یکم می فهمیدی. آخخخ.


یه بار مادرم از حجم توجّه من به ژه به ستوه اومده بود، به چشمام نگاه کرد با حرص غیر قابل وصفی گفت :"کیلگ! برات آرزو می کنم با یه مرغ ازدواج کنی!" من گفتم: "هاه؟!!" جواب داد‌ : "همین ک شنیدی." و من رو با عشقم تنها گذاشت ولی عجب آرزوی محشری کرد پسر.


به نظرم هیچ وقت آدما نمی تونند درک کنند که تو خیلی از زمینه ها اگه نهایت نهایت زورشون رو بزنن، بازم نمی تونن در حد یه حیوان باشند حتّی. پاک خالص زبون بسته معصوم نفهم بی ریا.


نمی دونم شما هم ازین دوستا دارید ک تو این شبکه های اجتماعی دارن تمام مدّت قربون صدقه ی یکی دیگه می رن و واسش تکست می نویسن و قلب می ذارن و کلا می خوان به همه ثابت کنن ک خوشبختند و طرفشونو دوست دارند با همچین کاری، عرض شود ک من خیلی داشتم و دارم از این فالوئینگا. همیشه هم استدلالم این بوده ک آقا داری ارزشش رو می آری پایین و ریا می شه و فلان ولی خب باشه لایک می زنیم براتون چون خودتون می خوایید و دوست دارید این شکلی باشه.


منتها الآن می خوام حالتون رو به هم بزنم و دقیقا اون سبکی بنویسم. -اصلا نمی دونم بلدم حتّی؟ ابراز عشق؟-

ولی می دونی این کار من فرقش با مال اونا چیه کیلگ؟ اینه ک اونا طرف حسابشون، تهش نوشته هه رو می خونه و می فهمه. ولی اینایی ک من اینجا می نویسم رو، ژه هیچ وقت نه تنها نمی تونه بخونه، بلکه دم و دستگاه فهمش رو هم تا ابد نخواهد داشت کلا! 


ژه اینجوریه ک یه هفته منو نمی بینه تقریبا از ذهنش می پره ک وجود داشتم حتّی. معمولا من رو به یه برگ کاهو یا یه خوشه انگور یاقوتی می فروشه. و تمام مدّت پا و دستام رو سوراخ می کنه و عموما به غیر از کسایی ک تو خونه رفت و آمد دارن و در جریان اند، به هیشکی نگفتم این جای زخم های گله به گله مال چیه و می گم ک حین دویدن به دیوار گرفته مثلا. ژه حتّی یک بار که خیلی عشقش قلمبه شد، می خواست مردمکم رو دربیاره واسه خودش غنیمت ببره تو لونه ش.


و دقیقا برای همیناست ک حس می کنم عشقم یه ده هزار درجه ای بالا تره. آخه ژه تو هیچ وقت اینا رو نمی فهمی ولی من بازم دارم واست می نویسم چون واقعا دوسِت دارم... من عاشقتم. با تک تک سلول هام عاشقتم.

قوری ز قلم قلم ز قوری، تو عشق منی اگوری پکوری. جدّی تو سه سال گذشته  روزایی داشتم ک فقط با این فرض ک "اینا رو ولش کن، الآن می رم دستامو می کنم لای پرهای مرغ!" دووم آوردم و البتّه بگم، به حریمش احترام می ذارم، یعنی واقعا از دست کردن لای پرهای مرغ خوشم می آد، ولی خب وقتی می بینم بدش می آد ازین کار، طبع حیوانی م رو مهار می کنم طبیعتا!

عزیزمی. عزیز دلم. حبیبی. مای لاو. بیبی. مای دارلینگ.سوئیت هارت. هرچی. آخخ. *-سانسور-*

نظرات 13 + ارسال نظر
شایان جمعه 4 خرداد 1397 ساعت 18:01 http://florentino.blogsky.com

کسخل مرغ پرست :/

مهرزاد جمعه 4 خرداد 1397 ساعت 18:02

عه من فکر میکردم اسمش "ژ"ه نه "ژه"!حالا ژه یعنی چی اصلا؟؟

تولدش هم مبارک باشه:]

شایان جمعه 4 خرداد 1397 ساعت 18:02 http://florentino.blogsky.com

این دقیقا حس بی ریام به پستت بود. خنک شدما

شایان جمعه 4 خرداد 1397 ساعت 18:03 http://florentino.blogsky.com

@مهرزاد

ساعتا رو
یح یح یح

شایان جمعه 4 خرداد 1397 ساعت 18:05 http://florentino.blogsky.com

ولی کیلگ جا من یه ماچ تولد ازش بکن :)

عکس اولیاحضرت نمیذاره چشممون به جمالش روشن شه؟

beny20 جمعه 4 خرداد 1397 ساعت 19:13 http://beny20.blogsky.com

نمی دونم چرا همش حس می کنم
پای یه دختر در میونه

ولی خب اگه دختره این پست رو ببینه
صد درصد خودکشی می کنه یا میگه جدا بشیم ، چرا ؟
چون واسه یه مرغ این همه نوشتی ، واسه اون نه :/

لیمو جمعه 4 خرداد 1397 ساعت 23:06

مبارکههههه

شهرزاد شنبه 5 خرداد 1397 ساعت 00:01

دیفرنت کایند آو خل و چل :)))))
البته به منظور بد و مسخره کننده‌ نه. به منظور خوب و بانمک.

شن های ساحل شنبه 5 خرداد 1397 ساعت 12:18

تولدش مبارک..حالا اسم کاملش ژ هست یا مثلا ژاله هست یا ژیلا مخفقش صداش میکنی میشه ژ؟دیدی مرغ هارو می گیری تو دستت بدنش بچرخونی سرش ثابت می مونه؟ !خیلی بامزس صورتش بگیر رو به روی خودت بدنش دایره وار بچزخون:)))) یا همون جوری نگهش داشتی مثل الاکلنگ به عقب و جلو تکونش بده دمش بالا پایین می کنه: ))))))

شایان شنبه 5 خرداد 1397 ساعت 15:48

@شن ها

ععععععع آقا تو هم اینو بلدی؟؟؟
خیلی حال میده. انگار خشک شده مرغه. هر کاری میکنی کله ش تکون نمیخوره!

فقط یه مشکلی هست. جناب" ژه" یکم وحشیه...دست های کیلگ ببین..تیکه تیکه شون کرده :))

تنها فیلتری یکشنبه 6 خرداد 1397 ساعت 01:13

ای جان تولدش مبارک
درک میکنم چه حسی داری .
من هنوز باورم نمیشه پرندمو دزدیدن و بعضی شبا به یادش میگریم

نارنجی یکشنبه 6 خرداد 1397 ساعت 22:19

خخخخخ چقدر خندیدم با این پست
الان باید تولدش رو تبریک بگیم؟
یا چون نمی‌فهمه بی خیال شیم یا چی؟
تا به حال در عمرم تولد یه مرغ رو تبریک نگفته بودم
که اینم صدقه سری کیلگ میگم
ژ جان تولدت مبارک :)
(حالا من همونیم که هفته پیش تولد سه تا از هم کلاسیامو تبریک نگفتم )

beny20 چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 00:24 http://beny20.blogsky.com


از شهر زدم بیرون ،
رفتم طرفای اصفهان و ...
یهو حسه لاکشری بودن گرفتم ،
گفتم خارجی پست بذارم ، خیلی کلاس داره √

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد