Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

ازین جایی که من دارم می نویسم، این هزارمین پست اینجاست و سفیدی ش مال توئه کاپتان آندرس اینیستا. 88888888


نظرات 9 + ارسال نظر
شایان دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 01:36 http://florentino.blogsky.com

کاری با کاپیتانت ندارم ولی یه بار دیگه هم گفتی این پست هزارمه :/

نه اتّفاقا یکی دیگه گفت هزارمیشه، من صرفا نفی کردم. دقیق نخوندی.
هزارمیش از نظر تعدادی ( و نه اون عدیی که بالاش می نویسه) دقیقا خود خود خود همین بود که سفید گذاشتمش واسه اینیستا. بی نهایت شددددد الآن.

شایان سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 00:16 http://florentino.blogsky.com

نمیدونم دقیق یادم نیست..

من از الان متن دارم واسه پست هزارم ^___^

راستی اینجا چرا خلوت شده؟؟
احساس میکنم وسط بیابونم :||

لابد مردم فوتبال دوس ندارن، با پیژامه بگرد خودمونیه.
عمدیه شاید یکم ولی.

شن های ساحل سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 00:49

@ شایان:
گفتی بیابون مثل این فیلم های وسترن که خورشید خیلی می تابه چند تا بوته خار رد میشه دو تا لاشخور توی آسمون و در آخر لوک خوش شانس وارد میشود.

من یه نفر واقعا فوتبال دوست ندارم ترجیح میدم بشینم مسابقات شنا یا دوچرخه سواری یا حتی صخره نوردی ببینم

دا را دارارام.... دام. دام. دام.
وای چقد بده نمی شه آهنگشو دربیارم الآن. همون آهنگه ک باهاش هفت تیر می چرخونن تو دست. تخ تخ.
اینایی هم ک گفتی واقعا جذابه و واقعا منم دوست. کلا ورزش غیر جذاب داریم؟ ولی خب پوشش نمی دن تو تلویزیون خودمون عین آدم. سالی یه بار اگه خدا نصیب کنه تور دو فرانس! برا همین نمی شه سرگرم شد باش.
آرزو به دلم موند مسابقه ی اون شیرجه دو نفره ها ک تو المپیک می زنن رو ببینم یه بار.

شایان سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 01:22 http://florentino.blogsky.com

@شن ها
آقا مثال درست بزن...الان کیلگ لوک خوش شانس شد اوری ثینگ بیابون منم کرکس!

وای کیلگ منم عاشق اون شیرجه دونفره هام‌. قبلا ننجونم اینا ماهواره داشتن میدیدم...خیلی خفن بودن. یه سری دیدم بس که هماهنگ بودن کف و خون قاطی کردم!
بعد یه مدت زن داییم قاطی کرد و گفت این نمیدونم چی چیه شیطانه جمع کردن ماهواره رو رفتم شبکه ورزش..اونجا فقط تکرار دوچرخه سواری داشت و چوگان و خبر قهرمانی تیم زیبایی اندام که به دلیل مسائل اخلاقی فقط کله زشت طرف نشون میدادن :||
خلاصه یادم رفت کلا که شیرجه دو نفره چی بود الان یادم انداختی :))

کپچای بدم کف کنی؟؟

شایان سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 01:24 http://florentino.blogsky.com

http://s9.picofile.com/file/8327081184/Screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8%DB%B0%DB%B5%DB%B2%DB%B2_%DB%B0%DB%B1%DB%B2%DB%B1%DB%B5%DB%B3.png

هه

اینم که الان مینویسم رنده ولی نه زیاد 49249

شن های ساحل سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 08:45

خب مثال بهتر توی ذهنم بود ولی خب به سن شما قد نمیده میخواستم مثالم واضح باشه . اولش یه فیلم قدیمی وسترن تو ذهنم اومد گود بد اگلی میشه خوب بد زشت که خوبه از همه بدتر بود:))))
اون اهنگی که کیلگ میخواد بزنن ولی نمی تونه برای همین فیلمه:)

شایان سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 09:26 http://florentino.blogsky.com

@شن ها

ععع من دیدم اون فیلمُ. این آهنگم که میگی واسه اون سکانس آخرشه که تو یه قبرستون بودن دوئل سه نفره میکردن :))

شن های ساحل سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 20:37

@شایان:
اره دقیقا خودشه: )

beny20 چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 00:55 http://beny20.blogsky.com

خیلی پست خاصی بود
.
.
.

کیلگ‌ یعنی به کامنتت باید طلا داد ... خیلی عالی بود ...
ولی خب ``منم یه بار بیست شدم`` رو تغییر نمیدم ،
واسه اینکه همیشه یادم باشه یه بار بیست شدم ،
اونم فقط واسه سنم بود .. وگرنه بقیه موارد به زور 10 شدم :)

چاکر ماکر،
عرض شود ک واقعا خیلی اسم وبلاگت باحاله، خلاقانه س و گوگولیه بسیااار.
از اینجایی هم ک من می بینم خودتم همیشه بیست و همه چی تمومی و سبک نوشتنت هم ک منحصر به فرده کاملا، و مدام داری به همه انرژی می دی و خلاصه شکسته نفسی می فرمایید.
خلاصه نمره ی بیست کلاسی. :))) دختر شهر پریا اون ک جاش تو قصه هاس رو هم اگه پیدا کردی به من بگو ای نمره ی بیست کلاس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد