Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

من از دمبله بزرگ ترم!

هورا بالاخره یه دلیل پیدا کردم ک باهاش گند بزنم به امروز.


عثمان دمبله امروز تازه بیست و یک سالش شد. طرف اکثرا فیکس بازی می کنه تو بارسا! با مسی توپ زدن توی یه زمین چیز کمی نیست حالا فرض کن بقیه ی ستاره های بارسا هم کنارت باشن، تو نیوکمپ و سانتیاگوبرنابئو هم بوده باشی.


ببین به نظرم اینکه می گن زندگی مسابقه دو نیست و قرار نیست خودتون رو با بقیه مقایسه کنید و فلان ، کلا همه شو بریزید دور! اینا رو یه لوزر گفته وقتی نشسته بوده کنج خونه ش و دیده چقد از هم سنّ و سال هاش عقبه و جاش جمله فلسفی در کرده چون اون قدر عقب مونده بوده که کاری به غیر از جمله ی فلسفی در کردن ازش بر نمی اومده. زندگی بناش بر مقایسه س. دقیقا مسابقه س و تو اگه در یه برهه ای به خودت بیای و بفهمی که اوه چقد از بقیه ی هم سن و سال هات عقبی دو حالته از اونجا به بعدش، یا هنوز اون قدر جوونی که تلاش کنی جا موندگی هاتو جبران کنی،  یا اون قدر زمان از دست دادی که فقط جمله فلسفی در کردن ازت بر بیاد.


طرف تازه بیست و یک سالش شد. بریم بمیریم سهراب اینا؟

نظرات 4 + ارسال نظر
شایان سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 12:51 http://Florentino.blogsky.con

حالا خوبه جوونیم فعلا..

کیلگ..نه تیر در خونه تونم بریم باشگاه فوتبال که ایشالا ۹ تیر ۹۸ با هم خط حمله بارسا رو دست بگیریم... رواله؟

beny20 چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 02:22 http://beny20.blogsky.com

خب دیگه طرفدار پرسپولیسم ، چرا باید اینو پنهون کنم ؟
بعد اینکه قرار نیست علایق همه شبیه هم باشه ،
و نمیشه هرچی که من نوشتم رو همه دوست داشته باشن ..

کیلگ حقیقتش از کامنتت خوشم نیومد ،
ولی دیگه خب گذشت از بزرگان است ،
امیدوارم امسال با شش گل حذف نشید ،
و همچنان رکورد های تازه ای در آسیا ثبت کنید .

عخی...
آقا مگه ما گفتیم پنهون کن یا سلیقه تو تغییر بده. فلفل بریز تو دهنم اگه من اینو گفتم.
عمو چماق گرفتی دستت یک طرفه استقلالو می کوبونی اون تو بعد می آی می گی از کامنتت خوشم نیومد؟ کامنتات هم ک بسته س هزار ماشاالله... به هر حال یه استقلالی یه روز باید جلوت وایسه دیگه.
من می گم شوما اگه تیمتون تیمه، نباید دیگه بترسی از اینکه استقلال بیاد بالا و دعا کنی واس ذوب آهن ک استقلالو حذف کنه. این ترس نشانه ی ضعفه.
حالا موردی نداره اگه بازم شیش تا خورد استقلال، من ک اصلا این تیمای ایرانو خیلی قبول ندارم، ولی واسه شوما یه آرزوی قشنگ می کنم که نشونه ی طبع والا و روح ورزشی ای هست که درونم جریان داره، کاش بالاخره امسال برید فینال آسیا طعمشو بچشید. :دی

یه جوکم هست الان خوندیم، ولی دیگه چون ناراحت می شی نمی گم.

beny20 چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 13:05 http://beny20.blogsky.com



کیلگ بحث ترس نیست ،
بازی دیروز هر دو‌ نماینده ایران توی آسیا بودن ،
ولی من فقط طرفداری ذوب آهن رو کردم ،
و این طنزی همراه با یه نوع کری‌ خوندن هست ..
و دیدی که هیچ‌ توهینی هم به استقلال نکردم ،
اصلا تو دیدی من اسمی از استقلال توی پُستم باشه ؟
الکی زورت گرفت ... نکن اینکارو با جوونی خودت ...

بعدم هی آسیا آسیا می کنی ،
بیس سال پیش یه دوتا جام بردین ،
که البته خارج از تعصب به اینم توجه کن ،
شما یکی از همون جام هایی که آسیا گرفتین ،
از بازیکن های پرسپولیس استفاده کردین ،
و این یعنی اون زمان جام شما برای ایران بود ،
و حتی پرسپولیس ها توی آسیا طرفدار شما بودن ،
شما نه یعنی اینکه استقلال ، می گفتن ایران ، یه تیم ایرانی رفته بالا ..
مثل امروز نبود که اینقدر استقلال و پرسپولیس دشمنی داشته باشن ..

و‌ از این مهم تر تیم های که باهاشون هم گروه شدین توی آسیا ،
شبیه همین جام حذفی بود که امسال گرفتین ..
و‌ دیگه اینو مطمینم میدونی چی میگم ..

و اینکه میگن پرسپولیس آسیا ندیدس ، اشتباه می کنن ،
برا اطلاع خودت یه کم مطالعه کن ، اگه نظرت تغییر نکرد ،
بگو تا یه لیست واست از افتخارات آسیایی بفرستم ..

زورم ک بله گرفت بی خودکی هوایی می زنی تو وبلاگت کامنتم می بندی. تو به روش خودت می جنگی! همه چی رو تو لفافه می گی بره کیفتم می کنی تهش می گی من حتّی اسم نیاوردم. خوب روشیه ها! بازآموزی می کنم بعد باید با یکی مثل خودت کنار بیای سرت درد می گیره تو کری خوندن. حالا ولی خونتو کثیف نکن.
پرسپولیسم تاج سر منه. خوب شد؟ باور کن من اونقدری ک جوش می زنی واسه این پرسپولیس اصلا استقلال رو نمی شناسم و طرف دار حقیقی تویی. ولی نکوبون دیگه آبی رنگش قشنگه وگرنه بازم مجبور می شم کامنت آتشین بذارم.
تازه من ک آرزوی قشنگ کردم واستون حالا اگه دوست نداری برید فینال آسیا خود دانی.
اون جام های آسیای استقلالم من واقعا طفل صغیری بیش نبودم ک بردن(بیا اصلا الآن چک کردم به دنیا نیومده بودم حتّی!)، بحث، بحث زمان حاله!
الآن بذار ببینیم قرعه کشی چی می شه، هستیم در خدمت هم حالا. :دی
آخیش کری خوندن خونم پایین اومده بود. البته تو خیلی زود ناراحت شدیا. ولی باز از بچه های دانشگا بهتر بود. اینا از ترس امتحان بازی ها رو نمی بینند اصلا وضعیه! اداشو در می آرن فقط.

بالاخره مجبورت کردم کامنت بلننننننند بذاری! هاها. یکی به نفع من!! نیس؟ :دی :دی :دی

+ اون لیستتم بفرست. ترجیح می دم از یه پرسپولیسی دو آتیشه بخونم افتخاراتشون رو ببینم چی دارید تو چنته.

مرد پاییزی سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 00:19 http://unheardarias.blogsky.com/

به نظرم تا قبل از چهل سالگی میشه یه کارایی کرد ولی دیگه واقعا از سی چهل سالگی به بعد، فقط جمله فلسفی در کردن ممکنه ...
البته بستگی به رشته مورد نظر هم داره ... مثلا واسه پیانو یا ویولن نواختن حرفه ای حتی 18 سالگی هم خیلی دیر هست. ولی واسه شروع آواز میشه حتی از 26 سالگی شروع کرد.
البته از یه استاد ویولن شنیدم که چایکوفسکی موسیقی رو از سی سالگی شروع کرده.
یا مثلا لئونارد کوهن از سن بالا شروع کرد ...

توی ریاضیات بیشتر ریاضیدان های خفن قدیمی کار اصلی خودشون رو قبل از 30 سالگی انجام داده بودن و در واقع اگه تا 40 سالگی کار مهمی توی ریاضی نکرده باشی، دیگه آدم مهمی نیستی و فوقش بتونی یه معلم یا استاد دانشگاه باشی. دلیل اینکه میگم 40 سالگی به خاطر اینه که الان دیگه تا قبل از سی سالگی نمیتونی همه اون چیزی که لازمه برای ریاضیدان خفن شدن رو یاد بگیری.

اما برای پولدار شدن یا موفق شدن یا معروف شدن هیچ شرط سنی وجود نداره، آدمایی بودن که خیلی دیر شروع کردن و خیلی هم موفق شدن.

( به نظرت استعداد خوبی توی درست کردن جمله های فلسفی دارم ؟ امضاء یک لوزر به تمام معنا :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد