Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

اختتامیه ی هفته ی یاس




و عرض شود که کشفیات این هفته دو نقطه دونقطه :: یاس قرمز هم داریم!!! :


نظرات 7 + ارسال نظر
آیدا جمعه 21 اردیبهشت 1397 ساعت 23:03

ای کاش سایز عکسا رو درست کنی!

آخه آیدا
اون لحظه ای که مجبورم عکس این شکلی آپلود کنم دو حالته،
الف) یا باید همین شکلی بذارمش یعنی دسترسی به کامپیوتر ثابت ندارم که سایزشو درست کنم،
ب) یا باید کلا پست نذارم تا زمانی که برم پای کامپیوتر ثابت.
بعد قضیه اینه ک خودم حس می کنم شما ترجیح می دید همین جوری دست و پا شکسته اینا رو ببینید تا اینکه کلا نبینید و مثلا وبلاگ یه مدّت مدیدی خالی باشه. چون سابقه شو دارم، هر پستی رو که مثلا برام مهم بوده شیک و پیک و تمیز باشه و ذخیره ش کردم که باشه آقا سر فرصت، کلا اون قدر نفرستادم نفرستادم هی وقت نشده وقت نشده گشاد بازی در آوردم تا ک دیگه تاریخ مصرفش گذشته.
حالا نمی دونم کدومو ترجیح می دید ولی خودمو می ذارم جای شما مثلا. ولی اگه بتونم که شک نکن، رو اعصاب خودمم هست این شلختگی و بی ساختاری عکس هاش. هر کدوم اندازه رد پای دایناسوره. :-"

آیدا جمعه 21 اردیبهشت 1397 ساعت 23:15

قالبت رو عوض کنی دیگه این مشکل رو نداری.
یاسا تا کی گل میدن!؟تا آخر بهار!؟

به قول خودت "وژدانا" بدون این قالب وبلاگم وبلاگ می شه باز‌؟
یه جور هویته این.

ولی اصلا فکر نمی کنم مشکل قالب باشه،
یه روز نزدیک، امتحانی چند لحظه قالبمو عوض می کنم با یکی از همین پیش فرض های بلاگ اسکای و صدات می زنم بیای چکش کنی. ولی کاشکی نشه ک نخوام رو آپشن تعویض قالب فکر کنم. :)))

.:. اینو یادم رفت جواب بدم که نمی دونم یاس ها تا کی گل می دن، ولی می دونم زود تموم می شه و عمرشون کوتاهه. نهایتا تا وسط خرداد فکر کنم. حدس می زنم با گرما هم یه ربطی داره امسال خنکه شاید بیشتر زنده موندن.

شن های ساحل شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 01:02

پیچ امین الدوله

آقا فرق اینی ک گفتی با یاس چیه.

شن های ساحل شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 10:52

اسم همین گیاهی که عکسش گذاشتی یاس انواع زیاد داره اینم یکیش
http://nargil.ir/Plant.aspx?Name=Lonicera-Japonica&cid=5621

آیدا یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 01:05

اره ب احتماااال خیلی زیاد بخاطر قالبته...این قالبه برای میهن بلاگه.
این همه ثابت بودن هم خوب نیست:/

Elsa دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 23:08

منو یاد بچگیم انداختی..
به اینا میگیم ما "پیچک"
حالا اسمشو ولشششش..خودشو نیگااا..
تو حیاط خونه ی بچگی داشتیم از اینا..
بوش آدمو‌ مست میکنه..
تازه ما یه حرکتی میزدیم اصن عالی :)))
گلش رو میکندیم و تهشو میمکیدیم..یه طعم فوق العاده خوبی داره.
امتحان کن حتما. :)

شایان سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 13:12 http://Florentino.blogsky.con

ععععع اینا اسمشون یاسه؟؟

پارک‌خودمونم داره..فقط من اسمش بلد نبودم --___--
دستت درد نکنه. هر چی اطلاعات در مورد گل داری بده. من کلا صفرم تو گل شناسی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد