Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

به آینده نزدیک می شویم

"همه چی دو روز قبل از نوشتن این پست شروع شد. وقتی که مردم آمریکا خودشون هم نفهمیدن چی شد که اینجوری شد!!!"


من پیشگوی خوبی می شم. آخخخ.

حالا مونده. داشته باشین.

اینجا

دلار می ره رو دوازده تومن؟ آخه من تازه به این دقّت کردم؛ ما تا الآن تحریم نبودیم و وضع این شکلی بود بچّه ها! :)))


ولی خوشم می آد، هرکوفتی هم که باشه کشور، ولی برامون ازین کنفرانس خبری جداگونه ها می گیرن. این یعنی ما مهم ایم؟ به کفش هستیم؟ اینش آرامش بخشه. ما تو کل جهان هستی به کفش یکی هستیم. :)))) فکر نمی کردم مهم باشیم اصلا!


حال می نویسم شِکوه نامه ی خود را به خداوندگار:


"به نام خدا،

برسد به دست خدا،

چرا من ایرانی ام؟!!

خداحافظ خداوندگار."


نوموخوام. [بستنی قیفی را بر پیشانی خود می کوبد و ادای اسب تک شاخ را در می آورد.]


#مثلا بیایید یه مسابقه بزنیم سر اینکه دلار تا چند تا می ره بالا، تش به هر کی نزدیک تر گفته بود یه دلار آمریکایی مفتی جایزه می دیم. من نمی دم ها! گفته باشم که مثل اون دفعه نکنید تو پاچه م. من اصلا خودم تو مسابقه ام. بگردید اسپانسر پیدا کنید واسه اوری تینگ و اینا.

نظرات 15 + ارسال نظر
فلور سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 23:19 http://Florentino.blogsky.con

کیلگ...

اون اگه کله ت زیاد مو نداره بستنیه رو بده بخورم. فردا همونم گیرمون نمیاد

ها؟
شرط بسته بودیم سر کلّه ی کچل من؟ کی؟ چی؟ کجا؟

فلور سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 23:28 http://Florentino.blogsky.con

چی میگی تو کچل؟؟
قاطی کردی؟؟؟

آخی...حتما سرمایه ت به ریاله...حق داری :(((

خب یادم نمی آد سر چی قرار بود بستنی بدم! اصن قرار بود؟
یا همین طوری مرامی؟ :-"

پ.ن. عخیییی. تازه فهمیدم چی داری می گی. :))) شاخ تک شاخ بدم بهت؟ عخیییی. خیلی نادره ها، ولی باشه. تو این افسانه ها می گن آرزو هم برآورده می کنه. مدبرانه آرزو کن.

فلور سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 23:36 http://Florentino.blogsky.con

دااااش من اون بستنی رو پیشونیت خواستم...!

کاری به وعده های قبلیت ندارم..تو هم مثه روحانی عزیزی واسه ما..مطالبه ای نداریم ازت :))

مطالبه های شما، نور چشم ما. بِرو مسلمون بِرو.

فهمیدم فهمیدم. گفتم ک مال خودت شاخه. آرزوتم بکن. ستاره بچینی.

فلور سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 23:36 http://Florentino.blogsky.con

مرامی؟؟؟؟؟

تو؟؟؟؟؟

الله اکبر...

هعی.
همیشه دوست داشتم بهم بگن با مرام. هیشکی منو درک نمی کنه. زارت.

فلور سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 23:42 http://Florentino.blogsky.con

مسابقه ت از بیخ اشتب مشتبه داداچ
دلار همینجوری میره جلو و جا باز میکنه یواش یواش
.
.
ولی محض خاطر جایزه ۱۷ تومن واسه من :))))

این باشه تا بقیه هم بیان بگن.
ولی برای اینکه ایرادی که گفتی وارد نشه ، می تونیم زمان بذاریم براش. تا شیش ماه چهار ماه دیگه مثن...

فلور سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 23:43 http://Florentino.blogsky.con

مرام مجازی ت که خوبه خداییش ولی بحث حقیقی و جایزه و اینا میشه صفرا میفزایی سرکنگبین جونم ^___^

نه، من می خوام روغن بادوم بشم که خشکی بنمایم. بزن بیت دو.

و عرض شود که خشکی نمودنم به خاطر اینه که شما خوانندگان عزیز دل فکر می کنید من اون بالا نوشتم "ستاد هدایا و جوایز بلاگ اسکای! اوری تینگ که خواستید. همه چی می دیم هیچ چی پول نمی گیریم!"

فلور سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 23:47 http://Florentino.blogsky.con

خب شب شما بخیر جناب کیلگارا...ما گم شیم. زت زیاد

سرچاو.

یاقوت سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 23:51

ینی به فنا رفتیم ....

اون که صد در صدی و حتمیه،
ولی تو نمی دونی من چرا چهل و پنج رو هشتگ کردم واسه این پستم؟

فلور سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 23:56 http://Florentino.blogsky.con

من که رفتم بخوابم ولی خدا نامبرده و ثیو رو خراب کنه رو سرت امشب که تا خود صب ستاد اهدای جوایز بلاگ اسکای دور سرت عین این فیلم کارتونیا بچرخه...شب خوش عشخم

اتفاقا دیدی هیشکی تو بازی م شرکت نکرد تحویلم نگرفتن این قدر که بد قول بودم اون سری. :))))
من خودم برای چهار ماه آینده ، چهارده تومن رو بر می دارم. فقط وایسا این تحریما اجرا شه.

نامبرده چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 00:34

@شایان

جانم؟
کسی منو صدا کرد؟ :دی

آقا جان تا پیش کسوتی مثل شایان اینجا واسه جایزه زنبیل گذاشته ما اشتباه بکنیم اسم جایزه ببریم.

ما اینجا دو تا نامبرده داریم!
یکی منم.یکی مرغ عشقِ عشقم ثیو!
حالا مشخص کنید پرتقال فروش را تا بعدا ببینیم باید کیا رو بفرستیم خط مقدم خراب شن رو سر کیلگ.


ولی کیلگ جدا من برنده‌م دیگه :|
اصلا هم شرکت نمیکنم.ولی مرامی اسم منو اول اعلام کن :دی

شهرزاد چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 00:36

بعد من موندم
اینایی که الان تو این اوضاع بچه دار میشن یا از بچه دار نشدنشون ناراحتن و دوا و درمون و جادو و جمبل میکنن، اینا دیگه تو کله‌شون جای مغز چیییییه؟؟؟ اینا دیگه از کدوم سیاره اومدن؟

Elsa چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 06:30

کیلگ...
هیشکی الآن بیشتر از من درگیر این قیمتو اینا نیست.
از اینکه پولم‌رو شش ماهه سپرده کردم تو بانک میترسمممممم...
میترسم مرداد برم بانک بگن یورو نداریم :|بیامعادل نرخ دولتیشو به ریال میدیم بهت :/
(مثلا یورو آزاد شده ۱۰ تومن میان یورو من رو ۵۲۰۰ حساب میکنن میدن،الآن تازه فهمیدم قبلا همچین غلطی کردن...سال۹۱ که ارز نداشتن به همه ی کسایی که حساب ارزی داشتن‌،ریال پس دادن)
اونوقت من چه خاکی به سرم بریزم؟
فردا باید برم بانک.
بگم از خیر سود ۴۵۰ یورویی تون گذشتم...پولمو بدین من برم...جریمه شم میدم...
بیارم خونه بذارم زیر بالشم جاش امن تره...
ولی جداً و رسماً فااااتحه مون خونده اس...

فلور چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 10:30 http://Florentino.blogsky.con

@نامبرده

قربانت برم عزیز ^~^

فلور چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 10:31 http://Florentino.blogsky.con

@نامبرده

یکمم رعایت کن داداچ. من فلورم الان :)))

نامبرده چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 22:59

@فلور
:))))
آهان،باشه،یادم میمونه! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد