Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

وات د گل و بلبل؟

سلام. چه خبره اینجا اول صبحی؟


دیگه کاملا حس می کنم یکی تون ازین ادمینای سایت های خفنه که رو نکرده، یا ازین پیج شاخا با n به توان n تا فالوئر،  و پست دیشبم رو شدیدا به خودش گرفته و بعدش رفته واسه فالوئینگاش نوشته: 

" این مفلوک بدبخت رو ببینید چه جوری داره اون تو مثل سوسک غرق در وان حمام دست و پا می زنه در حالی ک دیگه ببخشید هاش پشیزی واسم فایده نداره و آب ریخته به جوی بر نمی گرده و منم هیچ وقت نمی بخشمش. شما هم نبخشیدش تا تو آتیشی که مثل کژدم دور خودش درست کرده بسوزه و به جزای اعمالش برسه."


آخه هنوز می دونی، هنوز اوّل صبحه. 

چه خبره واقعا.

مخاطب پست قبلم زیاد بود. از انگشتای دو تا دست و دو تا پام زیاد تر بود. ولی هزار و نوزده نفرم قدر انگشتای یه هزار پای گوشت خواره! من هزارپام؟

ولی شما هزار نفرم ببخشید. کلا بخشش خوبه. این وزنه ای که حس می کنم رو سینمه رو سبک می کنه احتمالا.


نظرات 5 + ارسال نظر
فلور یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 10:11 http://Florentino.blogsky.con

وای کیلگ میخوام بگم نمودار وبلاگت چی شده فقط روم نمیشه..زشته!

احتمالا یکی یه جا لینک کرده پستتُ..!
منم یه بار یکی تو اینستا وبلاگم شات کرد یهو نمودار بازدیدم پوکید!

برو آقا باشه، :)))) خودم تخیلش کردم عزیزم، دهانت رو بی خود و بی جهت آلوده ننما ناتانائیل.

آره دیگه لابد ازین جور حرکات زدن. فقط آشنا ماشنا درنیاد کسی، رواله بقیه ش. هزار نفر، دو هزار نفر، بگو ده هزار نفر... وبلاگ گنجایشش زیاده. (عین قلبم! [چیلیک چیلیک اشک می ریزد.] )

+ یه ماه گذشت، نموداره دیگه راست نکرده. ؛) تمام شد.

شن های ساحل یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 16:51

یا اکثر امامزاده ها:)))))شاید تقصیر تگ هات باشه چون تگ ها با سرچ پیدا میشن مثلا زدی تگ کنکور ماشالله کلی کنکوری داریم یا نوشتی پزشکی خر است خب این آمار سرچ این جمله خیلی بالا درک کن: )

از روزی ک این کامنت رو گذاشتی یه ماهی می گذره امروز پونزده خرداده. خواستم بگم من این عبارت "یا اکثر امام زاده ها" رو تا حالا نشنیده بودم جایی و از اون روز افتاده رو زبونم. هرچی می بینم ک تعجب زده می شم اینو تو گوش خودم می گم و با خودم می خندم. حال می ده. خییییلییییی حال می ده. یاااااا اکثر امااااااام زااااااده هااااااا. فقط تا حالا امتحان نکردم ببینم واکنش بقیه چیه به این جمله. نمی دونم شاید فقط واسه خودم خنده داره و جرات نکردم بلند بگمش. بین خودم و خودمه.
مثلا ظهرا هوا گرمه و همین جور اتومات تو ذهنم دارم به خودم می گم یا اکثرررر امام زاده ها. بعد یهو فلان دوستم می آد کنارم می گه آره روزه ای؟ و بلند تر تو ذهنم "یا اکثر امام زاااااااده ها" می شم. یه جور وات د هل ایرانیزه شده س ک خیلی به دلم نشسته.

ولی این تگ نبوده، نمی دونم چی بوده، ولی حس می کنم ریفر بوده بیشتر تا تگ. یکی یه جا ریفر داده به وبلاگم ک دمش گرم.

فلور یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 20:17 http://Florentino.blogsky.con

شن ها راس میگه کم تگ کن برادر من :/

من همش صابون به دلم میزدم ۱۰۰۰۰۰ رو اسکرین بگیرم این بازدید لهنتی نزاشت :/

من خیلی وقته دیگه تگ نمی زنم و وسواسش از وجودم رفته بیرون، جدی حس نکردید اینو؟ پس خودم فقط فهمیدم.

و اینکه بهتون نگفتم. حسم به عدد ها هم کم رنگ شده ولی دارمش! یس. صد هزارو دارمش. تادا. خودم گرفتمش.

شن های ساحل یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 23:13

https://www.instagram.com/p/BicNjPWFQkG/

خدا نکشتت،
آخ دلم!
بالاخره خندیدم چند دقیقه بلند بلند.
الآن واقعا دلم درد می کنه از خنده و از چشمامم اشک پاچیده کیلو کیلو.
من این سری کلیپ ها رو فقط محو اخبار ناشنوایانشونم. عالیه اون خانمه. سوپر عالیه. کاش می شد به خودش بگم چقد کارش درسته.

Elsa یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 23:42

آآه...
حیف که 99999 و 100000 افتخار دیدنشون رو نداشتم :(

اگه زنده موندم، یه روز که پیر شدیم و فایلام مرتب شده بودن، آپلودش می کنم چون خودم شاتش رو گرفتم. سات هر دوتاش رو.

اون روز زیرش تیتر می زنم :: به یاد جوونی کهربایی مان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد