Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

پیداش کردم

وایسین برم اشک هامو بریزم باهاش،

می آم براتون آپلود می کنم.


نظرات 2 + ارسال نظر
شن های ساحل شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 23:34

http://uupload.ir/view/zyn3_konrad_plaickner_his_orchestra_-_country_roadster_1990_world_cup[y2mp3.online](2).mp3/

یکم صبر میکردی می اومدم خب
کنراد پلیکنر اهنگ سازآلمانی فکر کنم. این اهنگ جام جهانی ۱۹۹۰ بین ایتالیا و آرژانتینه اگه درست بگم هیچ ربطی به نود نداره الکی به خودش می چسبونه وقتی این اهنگ پخش شده فردوسی پور بچه بوده.آهنگ که گذاشتی بقیه اش توی ذهنم اومد منتهی اشتباهی فکر می کردم برای ۱۹۸۰ باشه!!!

گفتم قلب درد گرفتم از میزان خفونیت این کامنت؟
یه روز بهمون بگو چی شد که این همه در زمینه ی اطّلاعات عمومی خفن شدی.
عین دامبلدور می مونی. خود خودشی.
من درباره ی یه چیزی که تخصصمه می خوام حرف بزنم اوّل ده دور سرچ می دم و تهش می بینم چه قدر هیچی بارم نیست. بعد اون وقت در این ور ترازو تویی رو داریم که با شنیدن یه آهنگ بی کلام، علاوه بر اطلاعات لازم و کافی در مورد خواننده ش، به خودش جرات می ده سال ساختشم حدس بزنه. این محشره.
من اطّلاعات عمومی م دوست دارم به همین حد برسه. ولی حس می کنم وقت. وقت ندارم که برسم بهش.حس می کنم از همین الآن مثل خون آشام ها هم نخوابم بازم وقت نخواهم داشت.

شن های ساحل یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 00:00

من الان دارم اینو گوش میکنم:)

http://uupload.ir/view/evj8_01_fantasie_3-4_(mahour).mp3/

دانلود می کنم. مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد