Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

وقتی که شاخه عا به هم می خورن

به مناسبت نوروز.

من اینو از شهریور تا حالا ذخیره کردم واسه نوروز امسال. نه که شهریور کشفش کنم. نه. شهریور تجدیدش کردم. مال یه سریاله. حدود هفت هشت سال پیش اینا... نسبتا قدیمیه.

کلا خیلی ارادت دارم به آهنگ هایی که امیرحسین مدّرس خونده... می خواستم همون اوّل بفرستم براتون، ولی اینقدر زیبا بود که به خودم گفتم بذار مناسبتی شه.


اینجا


الآنم دارن منو از خونه می برند بیرون _به زور! خیلی جالبه اینا در حالت عادی خونه نیستن دو روز که تعطیلند به جایی که بشینند تو خونه دور هم باشیم، آرامش منو می خراشند اینجور._  و می دونید دسترسی به اینترنتم محدود می شه. دیگه واقعا امسال باید یه فکر به حال اینترنت همراه بکنم. خیلی داغونه این دسترسی  اینترنت. به قول این صادق شفایی نویسنده ی سیب سبز، وای فای باید بره تو قاعده ی هرم نیاز های پایه ای مازلو.

به کسی هم التماس وای فای و هات اسپات  نمی کنم.

فلذا تا زمانی که کانکشن دستم بیاد دست شما رو در دست این آهنگ زیبا می گذارم.


راستی کلا من اینو بگم خیالم راحت شه. بچّه ها اگه بدون اطّلاع قبلی تعطیل کردن وبلاگ، دو سال گذشت و من پست جدید نذاشتم، بدونید مُردم و آزادید هر کدومتون حوصله تون کشید بیایید کیلگ رو تو دنیای واقعی پیدا کنید و این مهملی جات رو برسونید به دست بازمانده ها. بی رحمم نباشید بین هم قرعه بکشید به اسم هرکی افتاد مسئولیت قبول کنه دیگه. خیلی دوست دارم وقتی مُردم اینا برسه دست یه آشنا. ولی قبلش حتما مطمئن شید مُردم، نیایید گند بزنید.  مرسی اه.

آهان روندش اینه که ادمین بلاگ اسکای رو به واسطه ی همین پست متقاعد می کنید تا یوزر پسم رو بده دستتون و لاگین می کنید و یه پست چرک نویس دارم با مشخصات و شماره تلفن و آدرس خونه و جیک و پوک و ضمایم. هک نمی تونید بکنید چون ایمیل و پسورد و فلان رو خیلی به اصطلاح امنیتش رو بردم بالا. قبول دارم پروسه ی سختیه... ولی فرض کن اون زمان من مُردم یکم دلتون بسوزه سختی بدید به خودتون. قربون شوما. فدا مدا.


متن این آهنگ  رو ضمیمه می کنم.

یکی از آهنگ های مثبت پونصد بار گوش داده ی منه.

اونجا هاش که می پرسه کی ؟ کی؟ بلند از ته دلتون بگید "من". عین همون عمو پورنگ که می پرسید کی از همه خوشگل تره که از همه کسخل تره همه می گفتن من من من ! کلا این کار  انرژی می ده هر چه قدرم که فیک باشه.


بهار اگه عطر تو رو نیاره

گل از گل شوکوفه وا نمی شه

مثل پرنده عاشق بهاری

هیشکی تو دنیا مثه ما نمی شه


رود اگه عاشق نباشه اسیره

یه جا تو مرداب می مونه می میره

سر می زنه به سنگ و صخره و خاک

می خواد که دریا رو بغل بگیره


تا دل داری دنبال چیزی بگرد

که زندگی از تو نکرده پنهون

کلاف گنجشکای روی شاخه

ردیف کفترای توی ایوون


کی از تماشای جوونه سبزه؟

{اینجا بلند بگید من من من!}

کی از تولّد بنفشه شاده؟

{بازم بگید من من من!}

وقتی که شاخه عا به هم می خورن

کی عاشق زمزمه های باده؟

نظرات 22 + ارسال نظر
نامبرده چهارشنبه 1 فروردین 1397 ساعت 13:26

پسورد*

مرسی بابت آهنگ.

چه عجیب که واسه دانلود پسورد نداشت!
واسه روند اطمینان از مرگِ جان سوزِ جان گدازِ روح پر پر کن‌ات هیچ ایده ای ندارم.

مرسی مرسی ویراستار.
جدّی خوب بود آهنگه؟
حال کردین؟ خوبه واقعا. خوش. چخ خوش.

من یکم هول بودم موقع آپلود، یادم رفت افسون های بازدارنده رو بخونم روش. حتّی مشخصات رو ننوشتم، باید به زودی اصلاح شه که تو گوگل سرچ پیداش کنن حتما. بره رو بازدید کننده هام. :-"

نامبرده چهارشنبه 1 فروردین 1397 ساعت 13:27

:دی!

:ای!

شن های ساحل چهارشنبه 1 فروردین 1397 ساعت 20:50

میگما کلاه قرمزی امسال پخش میشه الان دارم میبینم از 8 شب شروع میشه تکرارش اگه درست بگم ۱۲ شب و ۳ عصر هم تکراره کلی خندیدم امشب از دستشون انواع خنده هم یاد گرفتم: ))))))

به وقتش نشد بنویسم، ولی این کامنت خیلی خیلی مفید بود.
تو مسافرت خیلی سخت بود برام پیدا کردن ساعت تکرار پخش کلاه قرمزی.
رسما لقمه جویدی گذاشتی دهانم و بسی چسبید. و چه قدرم به موقع.
به همه ی تکرار های دوازده شب رسیدم. :-"
اون اردکه. اون عشق امسال منه. یاد ژ می ندازتم. عزییییزم.

نارنجی پنج‌شنبه 2 فروردین 1397 ساعت 04:30

این آهنگه رو زیاد شنیده بودم از تی وی
ولی تا حالا از این زاویه گوش نداده بودم :)
یعنی با دقت نبود و اصولا هر چه که از تی وی پخش میشه رو ندیده و نشنیده چرت می‌دونم
اما الان چند باره که پشت سر هم دارم پلی میکنم و با خودم میگم من چرا تا حالا نفهمیده بودم این انقدر خوبه
نمی‌دونم شایدم چون با هندزفری گوش میدم بهتر شده

آخ جان.
بینندگان عزیز، هم اکنون جامعه هدف پست اینجانب را در این کامنت مشاهده می فرمایید.

#یکی_دچار_شد

دچار یعنی فلان،
و فکر کن که چه تنهاست ماهی کوچک،
اگر دچار آبی دریای بیکران باشد...

شایان یکشنبه 5 فروردین 1397 ساعت 23:21

کدوم گوری رفتی دوست جونم که نیست؟؟

آنتالیا تشریف بردی یا پاتایا..؟؟؟

اعتراف کن!!!

عمو من الآن اومدم اولین شلوار کوردی عمرمو بخرم. :دال :اعتراف

آنتالیا رو که بیایید ببریدم به عنوان عیدی،
ولی انصافا پاتایا کجاست خاک و جوک...

اون دوست جونم چی می گه، والا خیلی غریب الحن می زنی دوست جونم!

دوست جونت سه‌شنبه 7 فروردین 1397 ساعت 12:51

عیوووووول پوشیدی عکسش بزار بخندیم!!!!!

دوست جونم؟؟
تو اینستاگرام دیدم. این دخترا که عکس میزارن اینجوری قربون صدقه هم میرن :)))))

چی ازین بهتر واسه یه بلاگر ترسو ی همیشه مخفی؟ اولین عکس در قالب شلوار کوردی.هام؟
شعار ما در سال نود و هفت... از پشت نقاب بیایید بیرون. ماه بیرون آمده از پشت ابر سال نو شما باشید! شلوار کوردی ها را بنمایانید. حتّی شما اژدهای عزیز.

ببین من کاری به اینستا مینستا ندارم، خودم اگه بخوام به کسی فحش بدم جون جون می کنم واسه کسی. این قدر مو به تنم سیخ می شه و هول می کنم وقتی می شنوم. خلاصه روشنم کن بگو ک اگه فحش بود، بک بدم. سال جدید و مقابله به مثل و این جور ادا بازیا. همه ش که من نباس فحش بخورم.

شهرزاد پنج‌شنبه 9 فروردین 1397 ساعت 12:05

بسّه! :|

گزینه ی صحیح را انتخاب کنید:

الف) به هم خوردن شاخه عا بسّه آهنگو این قدر گوش کردم گوشم زنگوله دار شده.
ب) سال نو بسّه، ورژن نود و هشت بیارید دیگه.
ج) دید و بازدید عید بسّه، دیگه نمی کشم ظرف بشورم آجیل ببرم جلو مهمونا.
ه) شامپو. برای تمام حالات. مناسب برای تمام سنین. در سفر یا قبل از دید و بازدید عید. چیه؟ بث. بسّه.( با انتخاب این گزینه که محتمل ترین هم هست، اون دندونای موشی دردانه رو هم به دوربین نشون می دی و دلبری می کنی جلوی دوربین صدا و سیما)

شن های ساحل پنج‌شنبه 9 فروردین 1397 ساعت 20:00

سلام اژدها کوچولو خوبی؟ چه خبرا؟کی بیایم عید دیدنیت؟چه روزی خونه ای؟:))))

سلام،
به به،
چه چه،
خیلی خوش اومدین،
با خودتون باهار آوردین،
نقل و نبات افشوندین،
ولی با اجازه شما خودت صاب خونه ای، بیا یه هم فکری ای چیزی به حال این میهمانان گرامی بکن نمیرند از گشنگی تهش بگن اژدها کنس بود تو سال جدید یه آجیل نذاشت جلومون.
من خودم شیرینی و شکلات رو هندل می کنم حالا.

آهان، اینم بگم، من بعد تعمق بسیار یادم افتاد که کوچیک تر ها باس بیان عید دیدنی! الآن من چه کنم؟ خجالت زده مون می کنی؟
عیدی هم بگو چقد می دی. قربونت. فدا مدا. ستاره بچینی.
من الآن یه چیزی می خوام بخرم. صدشو مامانم داده. دویستشو از بابام می کشم بیرون امروز به مناسبت روز پدر. صد و پنجاهم شوما بدی اکی می شه می رم می خرم.

شهرزاد شنبه 11 فروردین 1397 ساعت 16:10

هیچ کودوم کیلگ جان! این که هی میایم و نیستی بسّه! مسافرت بسّه! برگرد سر خونه زندگیت!

تا الآنشو که واقعا دسترسی نداشتم به اینترنت سخت بود پست گذاشتن، ولی یه چند تا چرت ناموزون با عید نوشتم که حالا بعدا به طور نا محسوس آپلود می شه تا حال خوش کسی رو تو قوطی نکرده باشیم.

الآنم که عرض شود دارم با مغار تکلیف نوروزی بچّه رو انجام می دم. اینقد باحاله. پست بعدی رو همین می ذارم.
فقط حتما بگی خوشگله ها... که اعتماد به نفسم نشتی نده.

شایان شنبه 11 فروردین 1397 ساعت 19:03 http://Florentino.blogsky.con

فحش که نیست ولی اگه دوس داری جواب بده تا جوابت بدم...از آبادان چنتا عربی جدید یاد گرفتم میخوام کاربردیشون کنم

منم از بر و بچز کُرد کلّی چیز میز های خوشگل یاد گرفتم که اصلا جیگرم حال اومده و تا مجبورم نکنی دیگه دست به فحش نمی شم.
اصلا دیگه نمی خوام فحش بدم تا وقتی اینا رو کامل نهادینه نکردم. خیلی قشنگ بود کلامشون.

سر چاو.

شایان شنبه 11 فروردین 1397 ساعت 22:19 http://Florentino.blogsky.con

وه سرچاو کاکه ؛)

به همه می خوام بگمش.
وای وای.
یک پست به سر چاو اختصاص داده شد. تیک. چک مارک.

شایان شنبه 11 فروردین 1397 ساعت 23:08 http://Florentino.blogsky.con

یه مدل دیگه هم داره که میگه وه بانِ چاوو...
اینا رو نارنجی باید بیاد توضیح بده.‌من فقط یه چیزایی شنیدم..!
آقا
کامنت شانسیه..بببین کپچای را
77177

ببین قیمه ها رو نریز تو ماستا، همینو بعد از صد بار شنیدن تازه یاد گرفتم جوری تلفّظ کنم کاملا شبیه خودشون شه کسی نفهمه کُرد زبان نیستم.
این ایشالّا تکلیف یه ماه آینده م می شه.
استاد اُرنجی رو هم می آریمش یادمون بده.

کپچا رنده؟
عخی.
و عخی های بیشتر.

شایان یکشنبه 12 فروردین 1397 ساعت 00:15 http://Florentino.blogsky.con

منم بار اول که رفتم دو سه کلمه کردی یاد گرفتم...به یه پسر قاچاق فروش گفتم...گفت داداش اینا که یاد گرفتی خوبه ولی هر کاری کنی نمیتونی شبیه خودمان بگی..نگو..مسخره ت میکنن

یعنی یاد نگرفتم؟ ای بابا.
خیلی سخت تمرین کردما!
شنیداری از نظر خودم که یکیه.

شن های ساحل یکشنبه 12 فروردین 1397 ساعت 09:26

شماره کارت بفرست :)

ای خداااوندگاااااارااااا.

بچه ها،
این کامنتر محترمی که می بینید،
ساپورتیو ترین بازدید کننده ی ماست،
و سهام دار وبلاگند،
و اسپانسر تمامی ریخت و پاش هامون.
گفتم در جریان باشید پشت پرده کیه!
:دی

beny20 یکشنبه 12 فروردین 1397 ساعت 15:39 http://beny20.blogsky.com

کلیگ این حجم از نبودنت واقعا بی سابقه بوده
پسر کجایی خوبی ؟ خوش می گذرە ؟؟؟

من هستم بابا.
هستم.
جا شما خالی دارم با گِل، تکلیف نوروزی درست می کنم الآن .
بهارم که هس،
گل در برم که هس، می در کف و معشوقم به کام است،
سلطان جهانم که به چنین روز غلام است و فلان و فلان تر و فلان ترین. :دی
چاکر ماکر و اینا بنی.

اسمت رو توی کامنت ها که می بینم، حس می کنم بن تنی، ده سال بزرگ تر شدی فقط.

مهرزاد دوشنبه 13 فروردین 1397 ساعت 00:54

بیایم اظهار دلتنگی کنیم برای پستات یا زوده!!؟؟

مهرزاد کامنتتو خوندم نا خودآگاه یاد یکی از دوستام افتادم.
یعنی یه لحظه دنیای اینور اونور مانیتورم جا به جا شد، فکر کردم پیام اونو دارم می خونم و جواب می دم.
اونم یه لحن شوخ بسیار جدّی ای داره.

نه والا زود نیست، یکم دیر تر بجنبم کودتا می کنید.
وعده بدم: یه پست از تکالیف نوروزی ای که انجام دادم می ذارم حظ ببرید.
فقط رنگ کردنش مونده الآن.
کیلگ پروداکشن.

شن های ساحل دوشنبه 13 فروردین 1397 ساعت 02:01

خب من جدی گفتم خواستی بهش فکر کن و مگه برای خرید رکوردر نمی خوای؟اصلا میخوای کمتر از پدرو مادرت بهت عیدی بدم خجالت نکشی خوبه؟جیگرم جیگرم: )))))))
کاراکتر مجبوب من توی کلاه قرمزی امسال اون بچه فامیل دوره یعنی انقدر راه می رم میگم چی شده همه رو خفه کردم:))))))
توام که کواک کواک:))))

همیشه همینه، کسی منکر جدّی بودن پاسخ شن ها نیس،
ولی من طرف شوخ ماجرام دیگه.

امروز سیزده به در، فامیل ها رو دیدیم و عیدی استخراج شد و جور شد.
راستش ریکودره هم هست ولی نه فعلا هنوز اونو نمی خرم. :)))))) حس می کنم باید یکم بیشتر بخونم درباره ی ریکوردر الآن خیلی بی اطّلاعم و شاید شد و به جای ریکوردر یه دوربین مخفی می خوام. یه چیزی تو مایه های عینک گوگل! یا روی خودکار... قدیما شنیدم درباره ش. خلاصه باید روش فکر کنم که گند نخوره اصلا نمی دونم تو ایران هست قیمتش چنده و فلان... در ضمن بعد عید حس می کنم قیمت این تکنولوژی جات یهو می کشه بالا نمی خوام ضرر کنم.

تازه متاسفانه ما چون همه ش تو راه بودیم و دور و برم شلوغ بود، خیلی با دقّت نتونستم ببینم کلاه قرمزی رو. ولی همونایی که دیدم حال داد نسبتا. اون اردکه فاو این عیدمه چون جدیده و پرنده س و خودشم که می گفت من اردک نیستم جوجه ام و ارادت منو به جوجه ها که می دونی و فلان.

ولی عشقم اصلش... دیبی ه. حالا امسال کمتر دیالوگ داشت یا من ندیدم. ولی دوسش دارم. زیاد.

Elsa دوشنبه 13 فروردین 1397 ساعت 20:16

عیدم تموم شد!
چطور باور کنم ۱۳ روز هیچی ننوشتی؟؟
فکر میکنم تو آرشیو ۴ ساله ی این وب اگه بگردیم همچین وقفه ای‌ پیدا نشه :)
(خب البته دروغ چرا،فک کنم نیمه دوم ۹۴ و نیمه اول ۹۵ وقفه های بلندتری داری حالشو ندارم برم چک کنم)

من و بگو که چگونه باور کنم که شخصیتی که تو ذهن خواننده های اینجا ساختم تا این حد وِر وِرو بوده؟ :)))
یه وبلاگ هست ک تو عنوانش می گه "من اینم"، الآن لحظه ای از ذهنم گذشت بگم ک والا "من این نیستم".
بباورید دیگه سیزده روزه همش بچّه ها. بیشتر از اینا هم دوام می آرم اگه کل بندازین بام. :دال
ولی خب اصلش این بود ک اینترنت نداشتم.
حالا الآن پست جدیدو آپلود می کنم دیگه. صلواااات.

شایان دوشنبه 13 فروردین 1397 ساعت 21:46 http://Florentino.blogsky.con

من دارم از سونامی میترسم...
۱۳ روز ننویسی یعنی یه رمان تو آستین داری که فردا پس فردا پست میشه!

نه بابا ناموسا رمّان چی...
تازه همون روز اوّل سال رو یه چند تا پست نوشتم که نحسی وبلاگ رو نگیره به اصطلاح. بگو نمی گیره بگو نمی گیره، حال ندارم الآن پست بذارم.

قول دادم به خیلی هاتون ها، ولی ناموسا خسته ام یعنی جسما حال ندارم برم پای کامپیوتر عکس آپلود کنم،خلاصه پست مذکور نصفه س.

در عوض فردا، صبح تا شب فول تایم در خدمتم، یَک پستی می ذارم وبلاگ بترکه رسما.

شن های ساحل سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 09:54

اره درست فکر می کنی بازار که رسما منهدم شد هرچی مربوط به دلار گرون شد طلا که اصلا حرفش نزن از اول اسفند تا الان هر گرم بیست هزار تومت گرون شده از اول سال بنزین گرون میشه اب و برق و گاز و تلفن هم گرون شد دیگه باید شمع روشن کنیم بجای برق جدی دیگه باید به فکر صفحه خورشیدی باشم ادم زورش می اد پول مفت به دولتی بده که هیچ کاری نمی کنه.فکر کن دسته پلی استیشن اسفند ماه ۲۵۰بوده الان ۳۵۰ تومن بازی ۸۰تومنی شده ۲۰۰تومن چون هم خودش با دلار گرون شده هم وقتی جنسی گرون میشه واردات کم میشه و بخاطر کم یاب بودن بازم گرون تر میشه خلاصه سریع هرچی میخوای بخر

وقت کودتاست دیگه. حسّش می کنم زیر پوستم. عیدم که رفت. وقتشه دیگه به خدا!
می دونی برای اینکه درست شه حس می کنم یه حجمی زیادی از سختی باید کشیده شه. پس همین اوّلش باشه. زود تند سریع. مگه من چند روز زنده ام؟ شروع شه هرچی میخواد شه. بکوبیم بسازیم از نو. خیلی داغونه وضع.
خیلی چیزا رو دیده بودم. تو عید بیشتر دیدم... دلم ریش شد.
دلم حقیقتا واسه "ایران" ریش شد.
برای ایران غریب...
بعدش که دلم واسه خودم ریش شد.
باید هی نگران باشیم و این نگرانی منتقل بشه به نسل های بعدی و الی آخر.
نسل فرهیخته ی ما که واقعا فارغ اند از همه چی...
شاید اونایی که بهشون بد می گذره یکم دغدغه داشته باشن ولی به این نتیجه رسیدم بقیه ی دور و بری هام واقعا فارغ اند از همه چی. یه مشت علّاف که دغدغه ی محض شون خوشی خودشونه. به قول یکی از کوتیشن های خود ساخته ام : "بستنی می خورم پس هستم!"
هی باس هول بزنیم.
شغل.
پول.
تحصیلات.
آینده ی امن.
خیلی دلم ریشه ولش کن اصن.
ولی دیگه بلاتکلیفی تموم شه. بسّه.

شهرزاد سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 15:22

من که دیگه پامو تو این وبلاگ نمی‌ذارم. این از من! :|

قبول نیس قبول نیست من داشتم پست می نوشتم اون زمان.
نون تو تنور بوده در اصل در اون نقطه ی زمانی ای که کامنت دادین.

شن های ساحل سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 18:59

اون نسل فرهیخته ای که قدرت اداره داشتن هیچکدوم داخل نموندن اونایی که موندن توانایی مدیریت ندارن. می دونم چی میگی. منم دلم برای ایران می سوزه.و هنوز به خودم اجازه میدم توهم فانتزی افراد بیست سال داشته باشم که اگه پول زیادی داشتم برای اهواز مالچ پاشی میکردم برای نواحی جنوبی مخزن ذخیره آب میزدم خونه پیش ساخته برای مردم کردستان میساختم و مزرعه خورشیدی و ماشین های هیبریدی تا همه از این آلودگی هوا و سرطان نجات پیدا کنن ولی نمی تونی این افکارت به کسی بگی چون از مسخره کردن بگذریم سعی می کنن منصرف یا ناامیدت کنن تا تو سعی نکنی انسان بهتری باشی چون اگه تو خوب باشی حس می کنن خودشون بد هستن. فقط الان می تونم خداروشکر کنم که سال پیش یه قدم کوچیک انسان بهتری نسبت به سال قبلم بودم و فکر کنم چی کار می تونم بکنم که عید سال بعد به نظر خودم یه انسان عالی باشم

چه دیدگاه قشنگی داری به دنیا.
می خوام. این نوع از جهان بینی رو می خوام قطعا.
دوست دارم دیدگاهم این شکلی شه، بعد بمیرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد