Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

زردی تو از من سرخی من از تو

خب دیگه رسما شروع شد.

بچّه ها، بچّه ها!
چارشمبه سورییی
موبارک!

به من باشه نام گذاری ش می کنم شاد ترین بازه ی شش هفت ساعته ی سال.
بیایید وانمود کنیم این پنج شیش ساعت هیچی وجوووود ندااااااره.
آل ست؟
من جا خودم شعله های آتیشو نگا می کنم، ولی خیلیییی کمه. اگه آتیش دیدید، جا منم دو دیقه خالصانه نگاش کنید.

آهان از نظر بازه ی زمانی هم امسال کاملا ایده آل منه. می ره تا هفت سال بعدا.
قدر بدونم/بدونید/بدونیم... مدلش این شکلیه که چهارشمبه سوری می گیری، و بعدش یک هفته (دقیقا یه هفته)  تا انتهای سال وقت داری. اینکه سه شمبه عید باشه رو می گم. پس دیگه... همه چی تموم رسما.

تا کل هیکلم بوی دود و باروت نگرفته بر نمی گردم. وییییی. وای من عاشق بوی خیابون امشبم. عاشقشم. حتّی... از الآن حسّش می کنم شاید اگه پاترونوس می خواستم بسازم یکی از قوی ترین خاطره هام بود این شب چهارشمبه های آخر سال!



نظرات 2 + ارسال نظر
Shayan سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 21:25 http://florentino.blogsky.com

حاجی پشام...چه خوب ترکیدن

دیدییییی ..... ؟
:{
نمی دونم چرا منو نمی برن تو این آزمایش هاشون. دلم می خواست اونجا بودم انفجارشو نیگا می کردم.
بعد تازه نشستم پول این همه ترقه رو حساب کردم، به این نتیجه رسیدم که عجب خرپولایی و حسودی کردم!

شن های ساحل سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 21:46

سمت ما بیشتر از جنگ فقط آتیش وهمه اهنگ گذاشتن وسط خیابون می رقصن شبیه پارتی تا چهارشنبه سوری.....برعکس بوی دود برای من یکم روی مخ لباس ها فوری رفتن برای شسته شدن:))))

اینور فکر کنم هر دوتاشه.
اوّلاش جنگه، بعدش همون پارتیه به اصطلاح.

بعد تو اگه موقع جنگ بیرون نیای و ترقه هات باد کنه رو دستت واس موقع پارتی، همون پارتی بگیر ها رسما بیچاره ت می کنن. :)))

نگوووو، به شخصه خیلی بوی دود دوست دارم.
دود سیگار و قلیون نه ها. در مقابله با اونا خیلی نازک نارنجی ام اتفاقا!

ولی بو خود آتیش. آخخخ. جیگرم حال می آد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد