Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Wham bam

نظر سنجی همیشه مفیده. چون شما به اصطلاح یه چیزی برگزار می کنید و انواع و اقسام جواب ها مانند "هردو گزینه" یا " جمش کن آقا من یه پیشنهاد دیگه دارم" یا "فرقی نمی کنه" یا "چی می گی نمی فهمم" دریافت می کنید و همه شون به طرز غریبی دستتون رو باز می ذارن که هر غلطی که مایلید بکنید. فلذا با خیال تخخخخت مستبدانه به تحکیم نظر خودتون می پردازید و تو سر نظر سنجی شده ها هم می زنید که من نظر سنجی هم کردم تازه!


آهنگ می گذاریم!


مغزمان می گوید غمگینه را بشیر (be share!) ک ما معمولا برای آنکه ثابت کنیم در شب قدر تقدیر ها رقم نمی خورد یک دور تصمیم هایمان را پس از عبور از پایک های مغزی، برعکس کرده و سپس اجرا می کنیم که خداوندگار هیچ گاه فکر نکند توانسته دستمان را بخواند و چیزی را تعیین کند. (گاها محض تنوع همین قاعده ی برعکس کردن را هم نفی می کنیم و دوباره منفی در منفی می زنیم تا بشود مثبت و باز هم خداوندگار فکر بی خود نکند که مثلا قرار است همیشه تصمیم ها را برعکس کنیم.)


فلذا شاد می شیریم. (mi share Em)


ریپیت افتر می مای فغندز: وَم بَم.

افتاد؟ وَممم بَمممم.

یک ترنسلیت از گوگل برایتان می آیم. می گوید که وَم بَم (wham bam) یعنی تند و سریع و خشانت بار و وحشیانه. تو چی شو... آی دونت نو. من دارم آهنگ معرفی می کنم فقط اکی؟!

سو لتس جاست وَم بَم و خیلی درگیر معنیش نشیم.


دانلود آهنگ شاد عروسی (مگه امروز 12/21عروسی نبود؟!) وَم بَم ( wham bam) - خواننده : Clooney - رمز : kilgharrah


آهنگ کم یابی ست، در سایت های خارجی هم به زور پیدا کردم. 

احتمالا باز الآن همه می آیید بهم می گید کیلگ چرا این دانلود نمی شه و منم باید بگم برید با پی سی دانلود کنید ولی شما کار خودتونو می کنید و سرچش می دید و از یه سایت دیگه می گیریدش!  ولی فرقش چیه؟  این بار واقعا باید برید با توک انگشت شصت پاور کیس رو فشار بدید و با  پی سی دانلود کنید چون رو اینترنت راحت پیدا نمی شه. ها ها. ؛) نیم ساعت گشتم واسه لینک غیر فیلترش.


و  لیریک را می چپانیم در ادامه ی مطلب برای علاقه مندان. 

و با صدای بلند گوش کنید. آخ ببخشید شما گوشاتونو نیاز دارید هنوز؟ خب یه لحظه فکر کردم مثل من دست از دنیا شسته اید گوگولیا.


خب. حالا می رسیم به قسمت مورد علاقه ی من در پست های معرفی آهنگ! اون قسمتی که من می شینم آهنگ رو تحلیل شخصی می کنم و شما صمُ و بکمُ و البتّه نه عمیُ (چون باید بخونیدش لامصبا) عمل می کنید و من پیچیدگی های ذهنی م رو توضیح می دم.


شرط یک چی بود؟ ریتم. آفرین.

و فقط یه تیکّه ی کوچیکش رو بدون کمک گوگل کامل می فهمم چی می گه:


Nobody hears a word I say...

Can't wait for the time
When I can shed my skin
You can't read my mind
But if you're wonderin'

I'm somebody else...
You ain't met me before
I'll put my real face on
And open the door

Wham bam here I am
Goddess of the glitter n glam

ترجمه ی زیر پوستی من در مورد این تیکه می فرماد که:

هیچکس نمی فهمه یکی از کلمه هایی که می گم رو...

نمی تونم بیشتر از این منتظر اون زمانی بمونم
که قراره پوستم رو بندازم
تو که نمی تونی ذهنم رو بخونی
ولی اگه داری بهش فکر می کنی

بذار بگم که من یه نفر دیگه ام
تو من رو قبل از این ندیدی
من صورتک واقعی م رو می ذارم رو صورتم
و حالا در رو باز کن

وَم بَم
این منم، من اینجام
خداوندگار زرق و برق و درخشندگی...


آره دیگه. ازین تیکه ش خوشم می آد. روانی شم چون خودمه. البتّه متن این آهنگا هم کلا واسه هم ذات پنداری کردن نوشته شدن. ولی صلاح دونستم ذکر کنم بازم. همین. اگه حوصله داشتم... و اگه یادم بود... کدش می کردم می ذاشتم رو وبلاگم تا کر بشه باهاش هر کی می آد اینجا. 

سه  عدد تکلیف هم دارم برای دانش آموختگان گرام  در قبال جنسی که دستتان دادم! شوخی که نیست. جنس مفته! ( می دونی جنس چنده؟ می دونی  ترقه چند شده کیلگ؟ دارم می میرم اصن... لامصب اگه من اینقد پول منور و بمب داشتم که به جاش می رفتم کنسرت یکم فرهیخته شم جامعه رو کمتر به لجن بکشم! ناموسا کسی از شما کارگاه بمب سازی نداره با من ارزون تر حساب کنه؟ یعنی من باید برم التماس کنم پیش مامان بابام؟ خیلی گرونه... کهیر زدم از وقتی فهمیدم. زنبور ویزویزوی سوسول رو می دن دونه ای دو تومن! یه زنبور مفنگی احمقو می دن دو هزاااار تومان! خاک عالم به سر من! حالا فردا تشریف همایونی مان را می بریم مناطق ارزون فروش تر ولی این خط و این نشون خودمو جا ترقه منفجر می کنم اگه کسی ترقه ارزون به دستم نرسونه تا سه شمبه شب. گفته باشم...)


.:. سبک شناس ها بیایند بگویند این آهنگ الآنه چه سبکی ست؟ راک؟ متال؟ چی؟


.:. فیلتر شکن دار ها بیایند بگویند این خواننده ی عزیزمان Clooney چه شکلی هستند؟ چشمام سوراخ شد... عکسشو بدون فیلتر شکن پیدا نکردم و فیلتر شکنم ندارم. تا اردیبهشت ندارم. بمیره. بمیره اون ساقی احمق من که اینجوری باهام تا می کنه.


.:. اگه معنی کنید با اسم خودتون شیر می کنم که اگه کسی گذرش به اینجا افتاد بفهمه چی می گه این آهنگ. 


پ.ن. اعتراف.  یه واژه ای داره توش. Goddess ... خداوندگار یا اسطوره. خواستم بگم اگه بخوام خودمو قضاوت کنم... که گادس چی چی ام (شما گادس چی چی اید؟)... باید بگم که گادس گریه کردن با آهنگای شادم. واقعا. نمی دونم. آهنگای شاد دیگه کاملا حالمو خراب می کنن. فکر کنم تا حالا آهنگی که باهاش اشک نریخته باشم ننداختم رو وبلاگ.

اولشم دروغ گفتم. سر کارتون گذاشتم. تهشم آهنگ غمگینه رو شیر (share) کردم باهاتون. هاها! دیدی گفتم خدا هم دستمو نمی خونه؟ 

دیشب برای بار ان هزارم ساعت دو نصفه شب داشتم این آهنگه رو با صدای کر کننده گوش می دادم و به کامنتای شما در خنده آور ترین حالتی که ممکن بود جواب می دادم و از اون ور قهقهه می زدم ولی از چشمام اشک غم آلود می اومد. خلاصه ش اینه ک من... واقعا... قاطی... کردم. خخ. آب روغنم دیگه واقعا قاطی شده. 


ولی می گم جان نش به اون خفنی و تمیزی اسکیزوفرنی شو شکست داد. (اسکیزوفرنی دیگه ته بیماری های اورژانس روانه این جور که ما خوندیم.)

واقعا من چه قدر ضعیف النفس و کسخلم که نمی تونم یه افسردگی ساده رو شکست بدم؟ شما نمی دونید؟ منم نمی دونم خب! به هر حال، وم بم. هیر آی عم...



 

لیریک آهنگ wham bam  از Clooney:


Friday morning on the train
I got my black suit on my office pumps again
Work is such a bitch she wants it yesterday
Nobody hears a word I say

Can't wait for the time
When I can shed my skin
You can't read my mind
But if you're wonderin'

I'm somebody else
You ain't met me before
I'll put my real face on
And open the door

Wham bam here I am
Goddess of the glitter n glam
Yes catch a breath
Gotcha eating out of my hand

Wham bam thank you mam
Now I'm here the party is on
Wow check me out
Don't know what you've got till it's Gone

Friday nights were made for this
I got my red dress on with slits right up the back
Lipstick check, hot cherry red, a perfect ten
And there ain't nothing wrong with that

DJ knows what to play
Needle droppin the sounds
Pump the beat through my veins
Ain't no stoppin me now

Takin over the room
When I'm out on the floor
Get your game face on
And open the door

Wham bam here I am
Goddess of the glitter n glam
Yes catch a breath
Gotcha eating out of my hand

Wham bam thank you mam
Now I'm here the party is on
Wow check me out
Don't know what you've got till it's Gone

Boys they really like me
Girls all wanna fight me
Looking for some action
Give it up, live it up Turn the freakin' music up

Wooh!

Wham bam here I am
Goddess of the glitter n glam
Yes catch a breath
Gotcha eating out of my hand

Wham bam thank you mam
Now I'm here the party is on
Wow check me out
Don't know what you've got till it's Gone

نظرات 23 + ارسال نظر
Thio دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 09:26

جناب کیلگارا، من یه چیزی احساس کردم که ان شا الله اون چیزی نباشه که احساس کردم.چون احتمالش رو به صفر میگرایه.و خنده م گرفت‌
فک نکنم اینقدرام آمار گیرت موج به موج کار کنه! چه خبره!

*در پسِ ذکر اسم ریاضی دان فقید، جان نش*

چیییییییی؟
ن
می
فهمم! :))))
وای چه قاراشمیش شده یه نفر حرفاتو رمز گشایی می کرد خودم بودم، الآن همون یه نفرم نمی فهمه دیگه!
توضیح بیشتر پلیییییز.

.:. درست شد درست شد! اسمش درست شد.

شن های ساحل دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 10:25

چی بهت بگم هان بگم فرزندم عزیزم کوچولو فقط باید از خود ازاری مزمنت دست برداری اهنگ غمگین گوش نکنی چون واقعا روی روحیه اثر داره باید بری یه دکتری که برات خوردن میوه تازه و پیاده روی روزانه و خندیدن الکی دست کم نیم ساعت در روز تجویز کن...باور کن خوردن غذای سالم و تازه مخصوصا اونایی نگهدارنده نداره و مرتب هر سه وعده کامل خوردن خیلی حالت بهتر میکن...
حوصله ترجمه ندارم طولانیه فقط اونجایی که نوشتی در باز کن میشه در باز میکنم و اینکه شما هیچوقت گادس نمیشی تهش بترکونی میشی گاد می دونی که گادس الهه هست برای جنس مونث استفاده میشه
و منم گادس گل و گیاه بهم می اد:)))))) این همه بذر امسال کاشتم هنوز هیچکدوم رشد نکردن هه هه هه
و ژانرش فکر میکنم راک پاپ باشه ...
اهنگ قشنگی بود ممنون
فرصت کردم می ام ترجمه میکنم
و نش دنیای واقعی اونی نبود که توی فیلم نشون دادن ولی اره بطور کلی قبول دارم این بررسی ابعاد مختلف ذهن و مغز انسان همیشه جالبه

آقا اصلا یه ورژن داره توش به جای گادس می خونن demon .
والا از گاد و گادسم خیلی باحال تره. من همون می شم...
مرسی بابت ژانر واقعا برام جای سوال بود...
و اینکه من نش رو خیلی خوب نمی شناسم.
صرفا فیلمو دیدم و به دنبال فیلم هم ویکی پدیاش رو خوندم. حالا سر فرصت وقت کردی بگو منظورت چیه که نش واقعی اون شکلی نبود.

[ بدون نام ] دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 13:53

@Thio

ثیو! ای فروغ ماه،حسن از روی رخشان شما،این آهنگه که دی جی متاسفانه نتونست کدش رو پیدا کنه؛ قرار بود وقتی امروز قدوم مبارکت رو اینجا میذاری پخش شه.
[باز هم شاهد قصور پزشکی بودیم اینجا :دی]
سعی کن کیلگ رو ببخشی و خوبی ها و محاسن منو به یاد بیاری!
که اگر نیاوردی شاعر در همین زمینه میفرماد:
سر زلف تو نباشد،زلف دگری! / که برای ما قحط پریشانی نیست.
ولی در کل سالگردمون مبارک :دی

سالگردتون؟
مگه تازه عروس دوماد نبودید؟ :-"
کار دنیا رو...

نامبرده دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 14:01

حواس نمیذاری واسه آدم دیگه،هندل یادم رفت.

@kilgh
فیلتر شکن دار ها/ا/ان *
بدون فیلتر شکن هم میشه قیافش رو دید،البته در حد همون یه نظرِ حلال!
چون مال ویدئو هاشه.کیفیتم نداره.
من اومدم فقط بگم سوز به دلت دیدمش :)))))؛

می خوااااام واسم بفرست بی انصاف! چه شکلیه؟
و درست شد. مرسی. وای اصلا خیلی ممنونتم بابت این دقتت خیلی آرامش بخشه غلطا در می آد.

Thio دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 15:03

خدا بگم چیکارمون نکنه :))
من خود به چشم خویشتن میبینم که یه روزی میاد که قشنگ دُم هر دومونو میگیرن میندازن بیرون از اینجا:دی ، بی جا و مکان میشیم؛ ولی خب به هر صورت غلط میکنی عزیز دلم که برات قحط پریشانی نیست....تو فقط باس بگی "طره ی پریشانش دیدم و به دل گفتم، این همه پریشانی بر سر پریشانی؟آررره...ی بده!
ضمن اینکه مام برگشتیم خونه و آخه دانی که چیست دولت؟ آره همون!
یه لنگه پا واستادم دم در و این ابیات فاخر با ریتم به کله م میرسه که ، نامی در وا کن مویوم! پشت در وا کن مویوم! ایی چه در وا کردنه و فلان و بیسار !

یه کلام! رمز وبلاگ بدم به هر دوتاتون، بلدید بچرخونید؟

و بی وفا نگار من... آه.

نامبرده دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 16:33

@Thio

جدا آره.منم میبینم اون روز رو :دی
ی هم:
یارب نظر تو بر میگرده! / برگشتوندن نظر ثیو سخته.
که اونم به هر حال نامبرده ای گفتن...

قیییییژ [صدای باز شدن در!]

راوی:
این اپیزود هم به کوری چشم رقیب حسود،به خوبی و خوشی تموم شد.

برنامه های ما بعد از این مشاعره می شه یعنی؟
تازه داشت از عروسی خوشم می اومد!

نامبرده دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 17:21

حیف بود اینو نگم.

همچنان شاعر میفرماد: بزرگ دولت آن کز درش تو آیی باز / بیا بیا که به خیر آمدی کجایی باز؟
[ز!]

آخیش...

ز داخل پرانتز یعنی چی؟
آقا من چند درصد از داستانو از دست دادم؟ چه خبره؟
چه شعر قشنگیه خصوصا مصرع دوم...منتها من نمی تونم وزنشو درست بخونم حس می کنم هجا اضافه داره :-؟

پ.ن. خوب کامل از اول نشستم خوندم، الآن می دونم ز داخل پرانتز یعنی چی. راحت بباش.
[ز]
ژ رسید فرمونو بدین به خودم.

Thio دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 19:40

ببین ینی به جایی رسیدیم که خودمون موضوع مطرح میکنیم و ادامه میدیم و هی حرف میزنیم روزها و ماه ها و سالها و کسی هم کاری به کارمون نداره :)) یا بیچاره ها روشون نمیشه حرفی بزنن؛ تو سالگردمون دلمونو بشکونن :دی
ولی زشته خیلی.تو مراممون نیست خونه زندگی این بچه رو اینطوری زدیم هرتکی کردیم.حالا اینکه جواب نمیده عمرا کامنتا رو و به خدایا گیر عجب آدمایی افتادم و چیز خوردم و اینا افتاده ! ولی دیگه بقیه حرفا رو بریم تو دل خودمون بزنیم و بشینیم بخندیم :))
عرق شرم نشسته بر جبینم اصلا جون تو‌‌...اونم من! تیوی کبیر ! بیا بریم عزیز دلم! بیا بریم انحنای سیبیلاتو قربون!

ز لب شکر فروشت دل " تی" خواسته کامی. همه را شراب دادی و مرا سراب دادی...کامی اینجا ایهام داره.ایهام تناسب فک کنم البته.(ای بابا.پیر شدیم رف؟)...هم به معنیِ همون کام و جووون و فلان.هم کامبیز که خودتی.

نه نه... یکم درگیرم اینور مانیتور، نمی شه خوب اونجور که می خوام جواب بدم یهو اینجور شد این همه کامنتاتون بی جواب موند!
اختیار داری خونه خودتونه،
خداوکیلی مخصوص عروس و دوماد آذین بندی ش کردم اصلا.
ولکام...


(برای بار دوم تله ی شکار انسان را تست می کند....)

Thio دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 20:03

یعنی فقط خودم که دیگه ریپلای هم نمیزنم :))
همونجوری مینویسم هر کی تو هوا گرفت واسه خودش :))

+ آیدا جان بابا؟کجایی دخترم؟
+ عرض ارادت خدمت سرکار خانوم، شن ها.[با حفظ فاصله ی حقیقی و حقوقی و شخیصی و شخوصی] ؛ امیدوارم به اعصابتون مثلث باشید هم اکنون.رفع رحمت میکنیم ما دیگه کم کم الان حقیقتا.بازم عذر میخوایم.که نمیدونم چرا :)) ولی احتیاط شرط عقله! حالا نداریمش این عقلو دلیل نشد که نکنیم.احتیاط رو عرض میکنم.موفق و موید در سایه سار نخل ولایت پیروز و سر بلند باشید. الان کیلگ که به حرف شما گوش نمیده هیچوقت ولی نصیحت هاتون خیلی مفیده.بنده اگه شما آزرده خاطر نمیشی دمپایی پرت میکنم سمتش بخوره تو ملاجش تا یاد بگیره نصایح خانوم محترمی چون شما رو زمین نندازه.بذاره رو چشم.چشمش کور دندش نرم اصلا.چشم هممون کور دنده هممون نرم اصلا! شما تاج سری.سروری.ما غلط کردیم و صلح انگاشتیم.شیوه ی چشمتونو...که فریب جنگ داره به مولا.
جان نثار درگاهتون....تیوی صغیر...
مااااامااان!

نه نمی زندت.
حسّم می گه این بار نمی زندت. :)))
و چرا بابا. من خیلی عادم حرف گوش کنی ام. نمی گم ریا نشه.
دمپایی رو هم بشوت بیاد. دهنم بازه. یامییی.

Thio دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 20:04

بیه منو نجات بده

با تور ماهی گیری؟
با کلنگ؟
با چی؟
تو چی گیر کردی اصن؟
من باید آماده به خدمت بیام.

شن های ساحل سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 00:25

@Thio
حوصله ات سر رفته؟ باید یه سرگرمی درست برای خودت پیدا کنی مثلا به چه مهارتی علاقه داری؟حیفه اینهمه انرژی و حوصله خوبی برای پیگیری هم داری طنزت هم جالبه.اگه به محدودیت هات به چشم فرصت نگاه کنی سریع رشد میکنی فقط کاش دیدت به دنیا کمتر تلخ بود.ببخشید که نصحیتت میکنم عادتم شده کوچولوها نصیحت کنم.
و درست توی دنیای واقعی ترسناکم فکر نمیکردم توی دنیای مجازی ترسناک باشم:)))).... می دونی تفاوت نسل ها باعث میشه ترجیح میدم توی صحبت هاتون فقط شنونده باشم چون معمولا با این رده سنی که حرف میزنم دوتا دیکشنری متفاوت برای حرف زدن داریم 90 درصد حرف ها گره میخوره.کیلگ فرق داره میگیره چی میگم چون احتمالا میانگین سنی افرادی که توی فامیل باهاشون برخورد داره بالا هستن

شهرزاد سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 00:38

پسرم بیا تا بگم.
این اگه عکسش همون باشه که من دیدم، ای بدک نیست! بلونده! عکس مکس که نمیشه فرستاد اینجا! بعد این که نه راکه نه متال. احساس می‌کنم(احسااااااس می‌کنم!) صداهای تو آهنگ کامپیوتریه کلاً. ساز واقعنی نیست توش. نمی‌دونم ایناشو از دال بپرس دیگه. D:
راجع به افسردگیتم حیف ارتباطمون خعلی لیمیتد به وبلاگه! وگرنه حالتو میاوردم سر جاش به شدت! پایان کامنت.

نامبرده سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 01:02

والا از سعدی،شاعر عزیزت خرده بگیر. :))))
من عینا نقل قول(!) کردم.
البته یه کوئسشن مارکم اون تهش زدم که علامت حاکم بزرگه :))))
اون [ز!] هم یعنی حبیبی! ز بده :دی

داستانو؟ اوووم ۴۰ درصد به گماناتم.باز پخشم نداره متاسفانه از دستت رفت و نصف عمرت که هیچ؛همه ی عمرت به فنا :دی.
عکس رو هم متعاقبا ضمیمه پرونده خواهم نمود :)))

از کی تا به حال نقش مامان ثیو رو بر عهده گرفتی؟ :دی
چه معنی میده تا من هستم تو کمکش کنی اصن؟
استغفرالله!!!

شن های ساحل سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 01:06

http://uupload.ir/files/0f07_images(3).jpg

http://uupload.ir/files/ka28_images(4).jpg

https://itunes.apple.com/nl/album/wham-bam/1065210765?i=1065210784&app=itunes&ign-itsct=1065210784-1065210784&ign-itscg=0176&ign-mpt=uo%3D4


http://uupload.ir/files/g26z_screenshot_20180313-010355.png

http://uupload.ir/files/q1er_screenshot_20180313-010414.png


یه وی پی ان دو هفته پیش برات گذاشتم همون نصب کن خب

نامبرده سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 01:10

عه شن ها زحمتش رو کشید.
مرسی شن ها :))))

شن های ساحل سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 01:19

خواهش میکنم!

Thio سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 02:34

شن ها:
به به به...سرکار خانم شن ها.شما فحش میدادی ما راحت تر بودیما؟من یکم گیرنده هام ضعیفه آخه :))
حوصله که والا چه عرض کنم.یه ذره اوضاع زیادی تحت کنترله داره بم فشار میاد حقیقتا :دی اتفاقا سرم خیلی شلوغ بود کلا بابت دخمه م که به حالت قبل بتونم برش گردونمو اینا.کلبه ی فقیرانه و درویشی ایه.در خدمت باشیم خلاصه.
سرگرمی هم در حال حاضر به نجاری علاقه مند شدم.نمیپذیرن و میگن تو رو چه به این کارا...مجبورم جیم بزنم و هر از گاهی به یه کارگاهی این دور و اطراف سر بزنم و حظ کنم...و اما سرگرمی ها که بسیار است.بماند حالا.

من کلا پیگیر بدنیا اومدم ! بعضا اعصاب همه رم خورد میکنم.جمله ای که اغلب به گوشم میرسه اینه که ول کن باوا دیگه! گیرم خلاصه.با اجازه تون !
به به...چه جمله ی نابی! فقط این محدودیت و فرصت رو متوجه نشدم.دقیقا کدوم؟
دیدم نسبت به دنیا تلخه؟آقا چرا عیب میذاری رو بچه؟دید خودت تلخه :)) عخ اصلا ! با اون دیدت...من کاریش ندارم جدا.دنیاتونو میگم.خودش تلخه احتمالا.واسه خودتون اصلا بابا :))
ترسناک هم که نه نیستین والا خیلی هم...بیشتر تعجب برانگیزین!
و اینکه ایول ! من بچه م؟ :)) مرسی مرسی :)))
آهان یه خاطره تعریف کنم.دوم راهنمایی این طرفا بودم داشتم با رفقام نمیدونم چیکار میکردم‌که یه سال بالایی برگشت گفت عح عح...چقدر بچه ن اینا ! بعد من خیر سرم قلدر محل بودم اومدم از خودمون دفاع کنم برگشتم بهش گفتم اولا بزرگی به عقل است نه به سال ثانیا به کوری چشمت ما خیلی هم بچه تریم.نمیدونی بدون! :)))
اقا ما نفهمیدیم چیکار کردیم با خودمون و هیکلمون تا اینکه فک کنم پیش دانشگاهی اینا بودیم که زنگ زدن همون رفقای مذکور و برامون تعریف کردن :))
خلاصه که بله شن ها خانوم.بزرگی به عقل است نه به سال.منم تا دلت بخواد بچه م :دی

شن های ساحل سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 06:00

@Thio
بهت برخورد!من که گفتم ببخشید دلخور نشو خب
من اصلا ادم تیکه انداختن و کنایه زدن نیستم حرف هام مستقیم میزنم
اگه میخواستم فحش بدم که فحش مینوشتم!بعد اصلا چرا بخوام فحش بدم بنظرم ادم خوبی هستی فقط از اون تیپی هستی که من کمترین تعامل می تونم باهات داشته باشم کمتر میفهمم چی میگی:)
و اینکه پیگیری خوبه زودتر پیشرفت میکنی به حرف بقیه گوش نکن.
تعجب برانگیز!چرا؟جالب بود

نامبرده سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 08:28

علی القاعده آره،منم منتظر همون بودم!
ولی ثیو متاسفانه یا خوشبختانه کتاب زندگانی رو ۱۲۲۰ صفه ورق زد و من و شما یهوویی پرت شدیم این قسمت داستان.
و سالگرد ۱۲۲۱مینش رو جشن گرفتیم! :| :))

که تازه از عروسی خوشت اومده بود هان؟ +ایموجی خنده شیطانی :دی

بودجه‌ مون نرسید واسه ادامه داستان دیگه :)))
اسپانسر میخوایم.داری تو دست و بالت؟

@Thio

تو باز قرصای آلزایمرت رو یکی درمیون خوردی؟ :دی
مصرعای شعر "فیض" رو ضربدری وصل کردی به هم :)))
چسبید ولی!
همه سرخوش از وصالت،من و حسرت و خیالت / همه را شراب دادی و مرا سراب دادی
ز لب شکر فروشت دل "فیض" خواست کامی / نه اجابتی نمودی نه مرا جواب دادی

کامبیز! :دی

Thio سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 09:30

چِن ها: (یهو اومد رو زبونم چرخید اینجوری اسمت :دی)
نه بابا من اگه بم بربخوره این شکلی نمیشینم دو ساعت حرف بزنم باهات که :)) اونوقت شعارم اینه که تا وقتی میشه دعوا کرد و کتک کاری ، چرا حرف زدن اصلا؟ :دی
من خیلی دیر بم برمیخوره...گفتم که فرستنده هام ضعیفه....بعد تازه مثلا طرف واضحا داره فحش میده...قبل از هر کاری میرم میپرسم فحش دادی؟فحش دادی آره؟
:)))) دیگه خودت تا تهشو برو.
حقیقتا شما که تاج سری ؛من خودمم نمیفهمم چی میگم گاهی ؛ ولی آره دقیقا منظورت رو میفهمم.حس متقابله :)) از این مدلا که به هم میرسیم هر دومون تو ذهن خودمون میگیم فازش چیه ناموسا این بشر؟ :/ و الخ‌.

Thio سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 09:39

کامبیز:
من هی میگم دهن من رِ بگیر نذار بیشتر از این عین پیرزنای خرفت حرف بزنما؟همین میشه....هی گفتم یه جاییش میلنگه ها؟ بابا من طبع شعر و مشاعره م خیلی خوب بود جوونیام ؛ لعنتیا هیچکس منو تشویق نکرد.‌..‌اه ! :))
ولی نه حواسم بود یکم...پیرو اون ققنوس و اینا میخواستم تیکه بندازم.مصرع بعدیِ خودش فقط شامل اجابت ننمودن من میشه‌.ولی مصرع بالایی ش هر دو خیل عشاقت رو شامل میشه.منه بدبخت یه طرف و سرابت...و ققنوس های شلیته و شرابت (چه ترکیب زیبایی شد)
آره قشنگه.حفظش بودی؟
چرا هر چی من میگمو بقیه هم حفظن؟ :|
شاخم داره شکسته میشه :/
جدا بذارید شاخ بمونم همچنان.نکنید این کارا‌ رِ...

آیدا سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 10:32

@thio
همینجام.ساکت نشسته ام یه گوشه برای خودم:]

نامبرده سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 16:28

@Thio

در کل که شاخ تویی،بقیه اداتو در میارن :دی
اما نه حفظش نبودم،حس کردم وزن مصرعا با هم جور در نمیاد،گوگلش کردم.الآن حفظم ولی :)))

توی دومین کامنتت به شن ها منظورت از فرستنده،"گیرنده" بود دیگه؟ :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد