Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Well,

Life is not fair...


نظرات 7 + ارسال نظر
شهرزاد جمعه 11 اسفند 1396 ساعت 10:21

گه توش اصن! خوبی؟!

گه توش
نه
نه واقعا
واقعا نه
خوب نیستم
خوب نیستم
خوب نیستم
آقا
من
خوب
نیستم
مرسی پرسیدی

شن های ساحل جمعه 11 اسفند 1396 ساعت 11:17

هیچوقت نبوده و نخواهد بود اصلا این دنیا نه جای آرامش نه جای توقف و سکون فقط تلاش تلاش تلاش و حرکت رو به جلو به امید آینده بهتر حتی نمیشه زیاد سرت برگردونی و پشت سرت نگاه کنی

اثر داشت این نظر،
باید سر خودمو گرم کنم
هرچی سریع تر

شهرزاد جمعه 11 اسفند 1396 ساعت 12:05

باشه خب باشه! متوجهم. چیز کن. یه جوری خودتو خالی کن، نه صرفا سرگرم! همینجا یا هرجایی که دوست داری و اثر داره. آدم که همیشه نباید خوب باشه! یه کاری کن که فکر می‌کنی حالت یه کم بهتر میشه. هرچی، مطلقاً هرچیزی که قابل انجامه!

شن های ساحل شنبه 12 اسفند 1396 ساعت 00:12

Life is not fair...

Well,
Life is not fair...

شن های ساحل شنبه 12 اسفند 1396 ساعت 19:31

سلام چطوری؟
داشتم الان اینو نگاه می کردم فکر کردم شاید برای توام جالب باشه.امیدوارم زبانت خوب باشه:)...
این لینک یوتوبش:

https://m.youtube.com/watch?v=wtq-Fh4sm34&feature=youtu.be

اینم لینک وی پی ان اگه نداشتی که بتونی ببینیش:
https://play.google.com/store/apps/details?id=free.vpn.unblock.proxy.freenetvpn&hl=en_GB

اگه حجم اضافه داشتی حتما نگاهش کن

الآن که امتحان دارم،
آخر هفته حتما می بینمش مرسی.
# حجم اضافه چرا... حجم ضروری بگو، آنچه از شن های ساحل رسد... نکوست.

لیمو شنبه 12 اسفند 1396 ساعت 23:27

کیلگ میدونم سخته ولی سعی کن خوب شی , یا در این راستا تلاش کنی
میفهمم حست رو و بی جهت نمیگم

شن های ساحل یکشنبه 13 اسفند 1396 ساعت 07:23

ممنون...انشالله در امتحانت موفق باشی

جدی جدی فاتحه بفرست واسم...
حداقل بتونم این چند روزی که مونده رو استفاده کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد